FanArt csokor - part 42014.07.04. 09:00, Crash-b [Dorci]
FanArt csokor - part 32014.07.01. 08:30, Crash-b [Dorci]
FanArt csokor - part 22014.06.29. 05:00, Crash-b [Dorci]
Crash Twinsanity - Elkészültek az N. Sanity Island pályaképek2014.06.25. 16:50, Crash-b [Dorci]
Ahogy az a hír címéből is pontosan kitalálható, elkészültek a Crash Twinsanity 1. szigetének, azaz az N. Sanity Island pályaképei. A minimum képmennyiség egy-egy pályához kettő darab kép, van ahova többet is csináltam. Igyekeztem jó minőségű képeket csinálni - már amennyire azt egy emulátorral lehetséges -, frappáns megjegyzésekkel, aláírott szövegekkel jól megfűszerezve. Sajnos a legutolsó Tikimonos kép elcsúszott és picit hibásra sikerült, ezt hamarosan korrigálom, de remélem a többség nem fogja a "kákán is a csomót keresni". :) A fotósorozat természetesen még nem ért véget, hamarosan folytatom, a napokban pedig lehet, hogy a többi Crash részről is elkezdem csinálgatni a pályaképeket. Kattints ide, hogy megtekintsd a képeket! (menüből még nem elérhető)
Kis betűkkel megjegyezném: a képeket a Crash Fan Club linkjével megjelöltem, ha valaki elvinné a képeket azt megkérném rá, ne vágja le a CFC linkjét a képekről, hiszen megdolgoztam velük, és ha már valaki elviszi vagy felhasználja őket, szerintem ennyi kijár, én sem vágom le a CM vagy más weboldal logójának vagy feliratának jelét, ha nincs más választásom és máshonnan kell elhoznom a képeket.
Wrath of Cortex fejlesztési videók2014.06.25. 13:10, Crash-b [Dorci]
Újabb érdekes videók láttak napvilágot a napokban, ezúttal a Wrath of Cortex szerepel a dolog középpontjában! A két videó nagyon sok érdekességet tartalmaz a fejlesztési időszakból, mint például korai animációk, pályadesignok és hibakereső eszköz a fejlesztők számára. A videókat LXShadow lelte meg és a CM töltötte fel, köszönjük!
Crash Bandicoot 1 prototípus, általános eltérések2014.06.23. 16:20, Crash-b [Dorci]
Elkezdtem megírni a Crash Bandicoot első részének prototípusáról szóló cikket, sok látványos, érdekes képpel és egy extra, jó minőségű, másfél órás teljes végigjátszási videóval megfűszerezve. A cikk még nincs teljesen készen, még sok érdekes dolgot fogok leírni, az általános eltéréseken kívül például még a prototípusban fel nem használt pályákról és egyéb érdekességek lesznek olvashatók a későbbiekben. Szerintem mindig érdekes egy igazi, jó emlékekkel és élményekkel teli nosztalgikus, kedvenc játék gyökeres múltjába tekinteni, ne hagyjátok ki ti sem az elolvasását. A cikkért kattints ide, vagy más úton Játékok -> Crash 1 -> Fejlesztési időszak -> Általános eltérések, különbségek.
|