Crash Team Racing - glitchek, easter egg-ek2014.02.10. 16:00, Crash-b [Dorci]
Anonymousfan a napokban küldött egy igen érdekes cikket, az ötletet a Warp-os által beküldött TAS Speedrun cikkből merítette. Anonymousfan cikkje a Crash Team Racing érdekességeit, glitcheit, easter egg-jeit vesézi ki, amik közül néhánynak kissé bonyolult a megnyitása, de végül is meg lehet oldani, ha akarjuk. Íme egy rövid részlet tagunk által beküldött cikkéből:
"Olvastam a TAS Speedrun cikkről és eszembe jutott, hogy én is próbáltam hasonló glitch-et vagy easter egg-et találni a CTR-ben. Kezdeném is:
1. Easter egg: mikor a játék elején felajánlja , hogy válasszunk nyelvet háromszöget nyomunk és nem lesz se szöveg , se beszéd. Kaland módot valahogyan elindítjuk és elvisszük a bossokig. Ekkor valami történik: Roo-n kivül minden ellenség feje kicserélődik egy másikéra : Joe-Oxide fejű , Papu-Pinstripe , Pinstipe-Joe , Oxide-Papu fejjel rendelkezik." [...]
A cikk természetesen itt még nem ér véget, kattintsatok ide, hogy elolvassátok a teljes irományt! Érdemes megnézni, az érdekességek mellé különös fényképek is mellékelve vannak! ;)
Új cikk: Crash Twinsanity [2D - mobil]2014.02.09. 16:00, Crash-b [Dorci]
Biztosan többen is hallottatok már a mobilos Crash Twinsanity játékról, amiből két változat is van - jelen esetben a Crash Twinsanity 2D-s ismertetőjét írtam le nektek! A cikk megírása közben jó érzés volt nosztalgiázni, a játék valahol még mindig megvan a régi mobilomon - nosztalgia bizony, ugyanis tudtátok, hogy ez a mobiljáték "pár" hónap híján 10 éves lenne? Ha többet szeretnél megtudni a mobilos Crash Twinsanityről, kattints ide, vagy keresd a Játékok ⇒ Mobilos játékok környékén!
Képek a múltból2014.02.07. 08:00, Crash-b [Dorci]
Crash Bandicoot - TAS Speedrun cikk2014.01.20. 18:00, Crash-b [Dorci]
Warp-os nevezetű törzstagunk nemrégiben beküldött egy igen érdekes cikket a TAS Speedrunokról (videókkal megfűszerezve), érdemes beletekinteni, néhány sornyi szösszenetet azonban itt is megosztanánk belőle:
"Néha az embereknek rengeteg sok idejük van arra, hogy kibelezzenek egy játékot. Sokszor olyannyira, hogy maga a játék is darabokra hullik a szemünk előtt. Többek között erről szólnak az ún. Tool Assisted Speedrunok (TASok). Ezekben emulátorok mentéseit, a játék képkocka sebességére lassítását használják hogy a programozási hibákból előnyt szerezve megmutassák milyen lenne egy "tökéletes" játékos eredménye. Bár sokszor a rengeteg átlagos játék közben rejtett hiba előhozásával a szórakoztatás a cél.
Ki gondolná, hogy a Crash 2-ben még 20 perc sem kell ahhoz hogy Cortexet likvidáljuk? Sőt, csak egy pályán kell mindehhez játszani!"
A teljes cikkért kattints ide! ♦
► Plusz! Direkt az ilyen cikkek számára létrejött egy új almenüpont az Extrák menün belül, a Ti küldtétek! című új modul. Ha valaki egy különleges, egyedi témájú cikket küld be nekünk, az valószínűleg ebbe a menübe fog kerülni. Szóval mostantól bátran küldhetitek egyedi cikkeiteket! ;)
Teknősfejlesztés a CB HD-ban2014.01.05. 06:00, Crash-b [Dorci]
A két ünnep között és 2014 első napján nem hagyott minket frissítések nélkül a Crash Bandicoot HD fejlesztői weboldala sem, jelen esetben az egyik pályabeli ellenfelet, a teknőst vetették tervezés alá! Pontosan három kép tekinthető meg alább:

Ünnepi rajzok Charles Zembillastól2014.01.04. 19:00, Crash-b [Dorci]
Charles Zembillas rajzaiból természetesen karácsonykor sem volt hiány, emellett ki ne látná Crasht szívesen az egykori tervrajzos papírjain az Újév kezdetén, 2014-ben is? Úgy tűnik, Charles Z. szerencsére ebben az évben sem fog minket Crash nélkül hagyni, lássuk hát a két ünnepi rajzot Crashről és Spyroról!

|