Crash Bandicoot HD képcsokor2013.09.20. 18:30, Crash-b [Dorci]
Jelenlegi alkalommal a Crash Bandicoot HD újdonságairól olvashatjátok a CFC beszámolóját, ha már pár napja a másik nagyvonalú fangameről, a Crystal's Wrathról olvashattatok. A Crash Bandicoot HD-ről nincsenek olyasfajta információnk, mint a Crystal's Wrathnál volt, ezalatt a megjelenési évszámra, demó mód megjelenésére és az ehhez kapcsolódó dolgokra gondolunk. Mindezek ellenére persze a Crash Bandicoot HD-ről is rendszeresen kapunk új infókat, legfőképp képeket láthatunk, ezek után már nem nehéz kitalálni, hogy mostani hírünk is a készítés folyamata alatt kiszedett képeket mutatja meg. Nagyon érdekes végigkísérni a szóban forgó játék készületét és fejlődését, mindenképp plusz pontot érdemel az, hogy a Crash rajongóknak is betekintést enged (nem mintha a Crystal's Wrath ezt nem mondhatná el magáról). A Crash Bandicoot HD devlogja főként at új textúrákról, díszítőelemekről és egyéb grafikával kapcsolatos dolgokról tesz közzé híreket. Sok figyelemre méltó képet hoztunk Nektek, amiket meg is tekinthettek alább:

Crystal's Wrath infómorzsák2013.09.17. 09:45, Crash-b [Dorci]
A magyar Crash fanok sem maradhatnak információ nélkül a készülő Crystal's Wrath címet viselő fan-made játékról, így a CFC is beszámol néhány extra tudnivalóról, néhány részletet akár spoilernek is nevezhetünk.
A játék egyik fejlesztője, jumpbutton néhány érdekes mondatot hintett el a CM fórumán, többek között megtudhattuk azt is, hogy nagy valószínűséggel a játék csak valamikor 2015 folyamán fog elkészülni. Vége a találgatásoknak, megkaptuk a konkrét évszámot, való igaz néhány évet még várnunk kell rá, de a munkálatokat nézve megéri várnunk rá!
További fontos tudnivaló, hogy a játéknak nem lesznek tesztelhető kiadásai, sem demo változatai - a készítők ugyanis teljesen elkészülve kívánják a játékosok számára kiadni a játékot. Ezek után már nem is nehéz kitalálni, hogy a színfalak mögött minden bizonnyal kemény és igényes munkálatok folynak! Teljes hitből reméljük, hogy ez a fangame nem szakad félbe, hanem végre lesz egy szép, igényes és játszható fangame, amit végre meg is jelentetnek. Ha már az Activision meg sem mozdul...
A Crystal's Wrath devlogja ugyan még elég szegényes tartalommal bír - de az ígéretes tartalmak így sem maradnak lefedetlenül. Ennek eredményéül nem kevesebb, mint négy darab HD felbontású (720p-s) képpel lettünk gazdagabbak, valljuk csak be, elég szép látvány mind! Klikk a képekre a teljes méretért!
Cápák az utakon2013.09.09. 15:26, Wickon
Újabb animáció a törölt Crash Team Racing 2010ből.
Megfeletkeztetek már a törölt Crash Team Racing 2010-ről? Az internet korában szinte lehetetlen bármit is elfelejteni.
Szóval újabb anyagok kerültek nyílvánosságra, Daesup Chang, egy Hight Impact Games dolgozójának munkáiból. Nem más, mint néhány animáció Crashről, és néhány cápáról, akik ismeretlen okból a volán mögé kerültek. A videók alapján mondhatjuk, hogy a cápák kedvenc idő töltése a játékosok kilapítása lett volna.
A videóért kattintsatok a bővebbenre.
És igen, elérkezett Crash Bandicoot születésnapja! Isten éltesse a narancssárga barátunkat!
Megérkezett az új CFC2013.09.07. 13:29, Crash-b [Dorci]
Az utóbbi napokban a Crash Fan Club nem volt elérhető, pontosabban le volt zárolva, ennek megvolt a gyökeres oka, és ezt végre kedves olvasóink is megszemlélhetik - ugyanis a CFC végre-valahára meglépte a verziólépést, ennek eredményéül már az 1.2-es verziószámot viseljük magunkon! Ahogy az látható, az oldal még koránt sincs kész, de pánikra semmi ok, természetesen az összes tartalom vissza fog kerülni. A menük teljes átrendezésen mentek (és jelenleg is mennek) keresztül, igyekeztünk olyan módszereket alkalmazni, hogy minél kevesebb felesleges menüpont legyen, és minden összefüggő tartalom egy helyen legyen megtalálható. A híreket gyökerestül meg kellett volna változtatnunk, ugyanis mostantól fogva más stílusban fogjátok olvasni a híreket - de mégsem törölhettük ki az eddigi híreinket, azoknak bizony itt a helyük, s muszáj szerepelniük az archívumban is. Amikor a hírek oldala új lapozóoldalba kezd, látni fogjátok, hogy valójában hogy kellene kinéznie a hírek modulnak.
Néhány sort érdemes megemlíteni az új CFC születéséről, hiszen ez bizonyos szempontból a felhasználók dolga-érdeke is. A fő munkálatokat egyik szerkesztőnk, Wickon / Omni végezte, a dizájn - tervet pedig én és az előbb említett szerkesztő dolgoztuk ki, de a végleges ötlet kidolgozásában persze az összes szerkesztő részt vett. Igyekeztünk eleget tenni elvárásaitoknak, sokan a régifajta CFC stílust kívántátok vissza, ám a mai követelményeknek megfelelően ezt mégis valamennyivel modernebb formában valósítottuk meg. A tervek hosszas gondolkodás után születtek meg, az eredeti elhatározásunk a narancssárga szín volt a mostani kék helyett, de nyilván észrevehettétek, maradtunk a kéknél. A következő dizájn valószínűleg narancssárga színekkel lesz díszítve, hogy egy kis titkot is eláruljak! :) Az előző, fekete színű témánk neve Crash Fan Club Black Edition volt, most pedig köszöntsétek a Blue Confusion stílust!
Egy bekezdés erejéig egy rövid kis ismertető következik a menükről. A főoldal természetesen ide, a hírek közé vezet vissza, azaz a kezdőoldalra. A játékok menübe fog kerülni minden, ami a Crash játékokat érinti, például Crash történelem, leírások, kódok, tesztek, tervrajzok, borítók, érdekességek, satöbbi (a kiválasztott Crash játék borítójára kell kattintanod, hogy belépj a játék adatlapjára). A lexikon menühöz ugyan még nem nyúltunk, de itt fogjátok megtalálni a karaktereket, szereplőket, dobozokat, helyek leírásait, a többi egyértelmű. A galéria menübe se fogtam bele még, de továbbra is itt lesz a kép - és videogaléria, ahol háttérképeket, ikonokat, avatarokat, kisfilmeket, videókat találhattok majd. Az extrák menü szintén munka alatt áll, itt fogjátok megtalálni majd a képregényeket, Crashes cuccokat / gyűjteményeket, a fan artokat, és minden egyebet, amit a többi modulba nem lehetne betenni. A közösség menü félig-meddig készen van, itt láthatjátok a vendégkönyvet, a reklámkönyvet, a kívánságaitok könyvet és a fikázót, kritizálót. Remélem minden érhető és világos volt, de ne feledjétek, a menük még nincsenek készen! :)
Ezúton is szeretném megköszönni a jóindulató felhasználók tanácsait az újításokkal kapcsolatban, és természetesen a szerkesztők munkálatait, mindenki dícséretes munkát végzett! Reméljük, hogy örömötöket lelitek majd és tetszetős az új kinézet! :)
Egy nem-halott projekt2013.08.29. 12:55, Wickon (Omni)
Két új videó A Crash Bandicoot HD-ről

Nyílván sokatok megfeletkezett már a Crash Bandicoot HD projektről, azonban pár napja a fejlesztőgárda egy újabb videót tett közzé fel, amelyben már egy Crash modellt használják. A modell els pillantásra egy japán Crashnek tűnik. Még mindig nem fejezték be az első szintet, de a modelleken gőzerővel dogloznak.
Tervezik lecserélni a Crash modellt, de szerintem a régi Crash modell sokkal jobb volt, itt láthatjátok az összehasonlításukat (fent a régi, lent az új): http://crashyn..._3764764.jpg Na de nektek mi a véleményetek?
Tervrajzok a négyzeten2013.08.25. 16:01, BBC
Charles Zembillas újabb mesterműveket tett közzé

Az idei év nemcsak rajongói játékokban, hanem eddig nem látott tervrajzok publikálásában is rendkívül sikeresnek mondható. Charles Zembillas - aki az első három játékon dolgozott a Naughty Dog tagjaként - hétről hétre remek vázlatokat publikál a blogján, pár megjegyzés társaságában. Az elmúlt két hónap során is ténykedett, lássuk, miket mutatott meg nekünk, rajongóknak!
"Újabb rajzokat mutatok meg nektek Tropyról, melyek 1998. január 22-i keltezésűek. Ezeket a rajzok amolyan kiindulási pontként szolgáltak a karakter további formálásakor."

" Szintén januári huszonkettedikeiek a következő vázlatok. Nefarius teste egyre jobban fejlődött és vált részletesebbé. Ez már egy másik fázis a fejlődése szempontjából."

"Az alábbi firkálmányok 1998. február 12-én készültek. A legnagyobb különbségek Tropy időutazó szerkezete körül láthatóak: az egész masina részletgazdagabb, különféle fogaskerekekkel, csapágyakkal."

"A következő lépés a modell fejlődéstörténetében néhány háromdimenziós kép készítése volt, melyeket a Naughty Dog irodájában rajzoltam meg. Azok a régi szép idők! Rá kellett jönnöm, hogy a kellékek a karakter testén meghaladták a PlayStation képességeit, több féle megoldáson is gondolkodtam. A dugattyúkat elvetettem, viszont a kipufogócsövet mergtartottam."

"Ezek a februári 19-i rajzok az utolsók Tropyról. A testét egyszerűbbé tettem, megfosztva azt a fogaskerekektől. A négy kisebb dugattyúból kettő nagyot formáltam. Végül a két kipufogócső helyett csak egy került be a karakter kinézetének végleges változatába."

"Ezek a rajzok a Crash 3 fejlesztése alatt születtek, 1998. január 29. dátum szerepel rajtuk. Sajnos ezek csak fénymásolatok, ugyanis sosem kaptam minőségi másolatokat a Naughty Dogtól azalatt az idő alatt, amíg nekik dolgoztam.
Véleményem szerint Pura egy szép karakter, de úgy gondolom, jobban is megtervezhettem volna. Kaptam egy vázlatot, melyet alapul kellett vennem a dizájn kialakításákor. Nem igazán szeretek így dolgozni. Úgy éreztem, a képességeim el vannak fojtva, és nem tudom feltárni az összes lehetőséget a karakter megformálása során. Végül beleegyeztem abba, amit mondanak, és próbáltam kihozni a legtöbbet a lehetőségeimből."

"Ahogy a fenti vázlatok, ezek is januárból valók, és úgyszintén xerox kópiák. Ezek az utolsó tervrajzok, melyeken csak Coco és Pura szerepel."

"Nem tudom, ezek közül volt-e már valamelyik publikálva, de minden esetre bemutatom őket. Ahogy láthátjátok, ezúttal a kis dinoszauruszról, Baby-T-ről mutatok be pár rajzot. Ezek szintén a Crash 3 fejlesztési időszakából valók, 1998. februári keltezéssel."

"Ezek az alkotások már biztosan fellelhetők a világhálón, de mivel pár napja közzétettem a tervrajzok első felét, akkor ésszerű, hogy ezeket is bemutatom. Crash és Baby-T a legkülönfélébb pózokban látható, de sajnos csak fekete-fehérben."

"Miközben 1998. február 26-án az irodámban dolgoztam, azt a feladatot kaptam, hogy ábrázoljam Crasht és Cocót háziállataikkal, Purával és Baby-T-vel - vagyis amolyan csoportképet kellett csinálnom. Szerencsére megszámoztam őket, így tudom milyen sorrendben készítettem őket."

"Egy kérésre előkerestem pár régi vázlatot Tiny Tiger fejlesztési szakaszából. Ebben az esetben római gladiátorként ábrázoltam őt. 1998. március 26-án csináltam őket. A karakter ötlete kollégám, Joe Pearson fejéből pattant ki. Eredetileg Tasmanian Tiger néven szerepelt volna a játékban, de ez a későbbiek során megváltozott."

Az eddig napvilágott látott összes tervrajz megtekinthető IDE kattintva.
|