Hírfolyam
Friss bejegyzések
2021.04.06. 11:13
2021.04.03. 18:27
2021.03.30. 11:50
Friss hozzászólások
 
 
Események

Események

2021. március 25.

Crash Bandicoot: On the Run

A Candy Crush készítőitől egy új játék Androidra. Tudj meg többet!

 
2021. március 12.

Crash Bandicoot 4: It's About Time - Nintendo Switch, PlayStation 5, Xbox Series X/S

Hivatalos! Érkezik a Crash Bandicoot 4: It's About Time Nintendo Switch, PS5 és Xbox Series portja! Tudj meg többet!

2020. október 2.

Crash Bandicoot 4: It's About Time

A Toys for Bob első Crash játéka, mely az eredeti trilógia közvetlen folytatása. Tudj meg többet!

 
Főoldal

Crash Bandicoot Reunion Live

2017.06.14. 21:18, Dorci [Crash-b]

Az E3 Coliseumban éppen zajlik a Crash Bandicoot Reunion és szerencsére élő adást is biztosítanak, több fontos ember vesz részt ezen a beszélgetésen, például a Naughty Dog-tól Andy Gavin és Jason Rubin, Mark Cerny, illetve más szerepkörökből Connie Booth és Bob Rafei. Az élő adást itt nézhetitek, amiben az eredeti Crash játékok készítéséről beszélnek:

 

30 éves a Naughty Dog

2014.04.13. 16:00, Crash-b [Dorci]

//crashfanclub.gportal.hu/portal/crashfanclub/image/gallery/1397397190_06.png

Az 1984-ben összeállt, eleinte kis csapat néhány napja töltötte be 30. születésnapját. A céget Jason Rubin és Andrew Gavin alapította kezdetben JAM Software néven (ami a Jason and Andy Magic címnek a rövidítése). Ha már a Naughty Dogról írunk, legeltessük szemeinket a csapat rövid történetéről: két emberünk (J.R és A.G) rendelkezett némi tapasztalattal a Lisp és C++ programozás terén, társultak, s így jött létre az említett JAM. Az adatok szerint legelső játékuk Ski Crazed néven futott, amit néhány fejlesztés és újraprogramozás után a Baudville kiadott és megvásárolt tőlük 250 dollárért. Ezután kezdtek bele a Dream Zone című kalandjátékukba, amit először Apple IIGS rendszereken jelentettek meg, de később átportolták Atari ST és Amiga gépekre is. 1989-ben újabb játékot készítettek Keef the Thief néven, amit az Electronic Arts adott ki Apple IIGS-re, Amigára és PC-re, ugyanebben az évben keresztelték át cégnevüket a mára már nem kevésbé ismert Naughty Dogra.
A kilencvenes évek elején készítették el a Rings of Power nevű játékot (ismerős a Rings of Power név, Crash Bandicoot 3 Warped fanok - az egyik repülőgépes pályáról? ;) ), ami Sega Mega Drive-ra jelent meg, ám akkoriban cégük a csőd szélén állt. Nem sokkal ezután készült el a Way of the Warrior, ami bemutattak az Universal Interactive Studios fejének - Mark Cernynek -, aki elégedett volt a munkával és szerződést ajánlott a Naughy Dognak, hogy három új játékot készítsenek az Universal figyelme alatt, Rubin és Gavin felvetette a háromdimenziós akció-platformjáték ötletét. A játék fejlesztése 1994-ben kezdődött, a cég a ma már sok játék terveiben résztvett Charles Zembillas és Joe Pearson tervrajzost, alkotót kérték fel a szereplők megtervezésére, ennek eredményeként megszületett a főhős, Crash Bandicoot. A Sony Computer Entertainment elvállalta Crash forgalmazását, a játékot először az E3 rendezvényen mutatták be nagy sikerekkel - Crash Bandicoot lett a Sony úgynevezett kabalája és az egyik legsikeresebb játéka a több, mint 6,8 millió eladott példánnyal - ez a szám az akkori adatok szerint természetesen csak nőtt.
A Crash Bandicoot első része után még három játékot jelentettek meg Crash játékból: Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back, Crash Bandicoot 3 Warped és Crash Team Racing néven. A négy címmel sajnos véget is ért a Naughy Dog-féle Crash széria, ezután készített a cég több más játékot is, például a Jak & Daxtert, az Uncharted-et, illetve a The Last of Us-t.
A cég a kilencvenes években egy épületben dolgozott az Insomniac Games-sel - amiről jól tudjuk, hogy ők a Spyro the Dragon alkotói, amelynek stílusa nagyon hasonlít a Crash játékokéhoz. A Naughty Dog és az Insomniac inkább jó kapcsolatot ápolt egymással, versengésük is inkább baráti volt. Továbbá az ND bizonyos tekintetben kapcsolatban állt a Ready at Dawn, az SCE Japan, a Sony Santa Monica, a Guerrilla Games, a Sucker Punch Productions, a Media Molecule, a Zipper Interactive, a Bungie és az Incognito Games fejlesztőkkel is.

Játékok JAM Software-ként

  • Math Jam [1985 | Apple II]
  • Ski Crazed [1986 | Apple II]
  • Dream Zone [1987/88 | Apple IIGS]

Játékok Naughy Dog-ként

  • Keef the Thief [1989 | Apple IIGS, Amiga, DOS]
  • Rings of Power [1991 | Sega Genesis / Mega Drive]
  • Way of the Warrior [1994 | 3DO]
  • Crash Bandicoot [1996 | Play Station]
  • Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back [1997 | Play Station]
  • Crash Bandicoot 3 Warped [1998 | Play Station]
  • Crash Team Racing [1999 | Play Station]
  • Jak & Daxter: The Precursor Legacy [2001 | Play Station 2]
  • Jak II [2003 | Play Station 2]
  • Jak 3 [2004 | Play Station 2]
  • Jak X Combat Racing [2005 | Play Station 2]
  • Uncharted - Drake's Fortune [2007 | Play Station 3]
  • Uncharted 2 Among Thieves [2009 | Play Station 3]
  • Uncharted 3 Drake's Deception [2011 | Play Station 3]
  • The Last of Us [2013 | Play Station 3]
  • The Last of Us Remastered [2014 | Play Station 4]


 

Elejére | Újabbak | Régebbiek | Végére |
 
Társalgó

Chat szabályzat ♦ Avatar használata

 
 
#FONTOS# #Bejelentkezés modul!# Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Gyorslinkek
Keresés
Hagyj hozzászólást!
Egyéb
 
Szavazás
A Crash Bandicoot 4: It's About Time-mal kapcsolatban.
Kedvenc új maszk?

Lani-Loli
Kapuna-Wa
'Akano
Ika-Ika
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Partnerek

Partnerség szabályok

Crash Bandicoot worldwide

  

Partnereink

        GTAinside - GTA Mods, Addons, Cars, Maps, Skins and more.

További oldalaink

  

 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2021, unless stated otherwise.