Hírfolyam
Friss bejegyzések
2021.04.06. 11:13
2021.04.03. 18:27
2021.03.30. 11:50
Friss hozzászólások
 
 
Események

Események

2021. március 25.

Crash Bandicoot: On the Run

A Candy Crush készítőitől egy új játék Androidra. Tudj meg többet!

 
2021. március 12.

Crash Bandicoot 4: It's About Time - Nintendo Switch, PlayStation 5, Xbox Series X/S

Hivatalos! Érkezik a Crash Bandicoot 4: It's About Time Nintendo Switch, PS5 és Xbox Series portja! Tudj meg többet!

2020. október 2.

Crash Bandicoot 4: It's About Time

A Toys for Bob első Crash játéka, mely az eredeti trilógia közvetlen folytatása. Tudj meg többet!

 
Crash Bandicoot - TAS Speedrun

A cikket Warp-os küldte, köszönjük! :) 

Néha az embereknek rengeteg sok idejük van arra, hogy kibelezzenek egy játékot. Sokszor olyannyira hogy maga a játék is darabokra hullik a szemünk előtt. Többek között erről szólnak az ún. Tool Assisted Speedrunok (TASok). Ezekben emulátorok mentéseit, a játék képkocka sebességére lassítását használják hogy a programozási hibákból előnyt szerezve megmutassák milyen lenne egy "tökéletes" játékos eredménye. Bár sokszor a rengeteg átlagos játék közben rejtett hiba előhozásával a szórakoztatás a cél.

Ki gondolná, hogy a Crash 2-ben még 20 perc sem kell ahhoz hogy Cortexet likvidáljuk? Sőt, csak egy pályán kell mindehhez játszani!
Az alábbi videóban ezt tekinthetitek meg. Nem, ez nem csalás, hiszen tulajdonképpen a TAS játékosok képkockánként összeállítják hogy a joystickon mely gombok legyenek lenyomva, így semmi olyat nem használnak játék közben amit az ne kínálna fel (Gamesharknak ehhez például köze sincs).
A bármelyik pillanatban használható mentéseknek hála pedig végtelen lehetőségük van minderre, bár így is egy film befejezéséig gyakran többszázezerszer kell visszatöltést használni. A sok ugrálásra megtaláljátok a választ a videó alatt.



Ez a speedrun egy olyan glitchet használ ki, melyről alapos utánajárás nélkül nem igen lehetne tudni. Emlékeztek amikor több ellenfélre ugrásért Wumpát aztán életet ad a játék? Nos mindeközben a konzol RAMjában egy számláló tárolja a kombó számát. A program megoldása miatt pedig 200 felett bizonyos értéktől kristályokat, majd gemeket kezd osztani a játék! A számláló normál játékmenet közben nullázódik ha Crash földetér, a videóban azonban láthatjuk hogy pörgéssel és csúszással elkerülite ezt a készítő. Nem semmi!

Itt egy videó az első részből is aki még több őrültségre kíváncsi :D

3 hozzászólás
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
Idézet
2016.11.05. 11:03
Wickon

Eddig ez a cikk elkerülte a figyelmemet, de zseniális, hogy egyeseknek mikhez lehet türelme.

Idézet
2014.02.10. 21:24
Spyro

Azt hallottam hogy sok ugrálással el lehet bizonyos dolgokat érni a játékban de hogy ezt :D Nem hittem volna!! :D Köszi, nagyon érdekes volt végigolvasni!

Idézet
2014.02.10. 16:03
SpiralRex

Jók a videok én nem is tudtam róla hogy Crashben lehet ilyet csinálni :D

Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
 
Társalgó

Chat szabályzat ♦ Avatar használata

 
 
#FONTOS# #Bejelentkezés modul!# Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Gyorslinkek
Keresés
Hagyj hozzászólást!
Egyéb
 
Szavazás
A Crash Bandicoot 4: It's About Time-mal kapcsolatban.
Kedvenc új maszk?

Lani-Loli
Kapuna-Wa
'Akano
Ika-Ika
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Partnerek

Partnerség szabályok

Crash Bandicoot worldwide

  

Partnereink

        GTAinside - GTA Mods, Addons, Cars, Maps, Skins and more.

További oldalaink

  

 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2021, unless stated otherwise.