Hírfolyam
Friss bejegyzések
2021.04.06. 11:13
2021.04.03. 18:27
2021.03.30. 11:50
Friss hozzászólások
 
 
Események

Események

2021. március 25.

Crash Bandicoot: On the Run

A Candy Crush készítőitől egy új játék Androidra. Tudj meg többet!

 
2021. március 12.

Crash Bandicoot 4: It's About Time - Nintendo Switch, PlayStation 5, Xbox Series X/S

Hivatalos! Érkezik a Crash Bandicoot 4: It's About Time Nintendo Switch, PS5 és Xbox Series portja! Tudj meg többet!

2020. október 2.

Crash Bandicoot 4: It's About Time

A Toys for Bob első Crash játéka, mely az eredeti trilógia közvetlen folytatása. Tudj meg többet!

 
Crash Twinsanity - fejlesztési időszak, kihagyott ötletek
Tartalom
Leírás
Végigjátszás
Útmutatók
Kódok és csalások    
Képek, tervrajzok
Videók
Bugvadászat
Fejlesztési időszak, kihagyott ötletek
Verziók, változatok
Irányítás
Screenshotok
Pályalista
Tesztek, cikkek
Magyar fordítások  
http://www.crashmania.net/images/1/logo1.png

Fejlesztési időszak

Ebben a különleges menüpontban fel nem használt ötleteket olvashattok a Crash Twinsanity fejlesztési időszakából. Némelyikük nagyon is érdekes, nagy kár, hogy nem valósították meg őket (pedig nagyon is elfértek volna még a játékban).

Az eddigi írások és képek SpaceCat-től, FakeNinától és Ludovic Rubintól származnak. Még rengeteg van, folyamatosan új dolgok derülnek ki a játékról, tehát igyekszünk minden tudnivalót megosztani veletek!

A cikk megvalósulásában közreműködtek: Wickon, INNUENDO, Lapi és Mech.

Szokás szerint kattintsatok a képekre a nagyobb méretű változatért.


A fejlesztés kezdeti időszakában lett volna egy szint ami egy kiszáradt tengerfenék mélyén játszódott volna. Lett volna egy átvezető amiben Cortex egy kagyló szájából próbálja meg kihúzni a kristályt. A kagyló azonban rázáródott a doktor fejére, amitől ilyedtségében elkezd rohangálni, ami egy újabb Mentsük-Meg-Cortexet-Miközben-Rohangál dologhoz vezet (mint a Totem Hokum és a Bandicoot Pursuit). Ezután N.Gin hajójának roncsaiba futottunk volna.


Csak úgy mint az N.Sanity sziget, a másik kettő sziget is szerepelt volna az első Crash játékból. A második sziget az órási fát vette volna használatul, ahol Ninának a kampókra akaszkodva kellett feljutnia a tetejére, egészen a felhők fölé. Szintén a második sziget még az ősi templomokat is hasznul vette volna [bővebben a #038 alatt].

A képen látható, hogy N. Gin léghajóval üldözi Ninát. A léghajó más tervrajzokon is szerepel, de nem tudni, hogy hogyan fonódott volna bele a történetbe.


N.Gin hajójáról kimaradt részek (az utolsó kép N. Gin léghajójáról van).

   


Coco Bandicoot irányítható karakternek indult. Az egyik elképzelés szerint Cyberspace-es pályákon kapott helyet, ahol számítógéprendszereket kellett meghackelnie a továbbjutásért. Miközben ebben a módban volt, fekete nindzsaruhában nindzsarugásokat osztogathattunk volna. A környezet a Matrix és a Tron keresztezésére alkotta. Az első helyszínt "Security Insanity"nak nevezték volna, itt Coconak Cortex laborja/kastélya adta a helyszínt. Itt Cortex ügynökök lettek volna az ellenségek, akik úgy voltak felöltözve, mint a Matrixos ügynökök). A cél Cortex régi léghajójának kiszabadítása, amivel aztán a három szereplő az Academy of Evil-hez utazik.


Az ikrek, Victor és Moritz nevei Mary Shelley Frankensteinjének egy karakteréről lettek kölcsönözve, akit Victor Moritz-nak hívtak. Ez előtt az ötlet előtt az ikrek nevei Squabble és Sqwawk lett volna.


Nina Cortexet eredetileg a Crash Nitro Kart egy korábi verziójához hozták létre, mikor még a Traveller's Tales Oxford Studio kezén volt a projekt. Ekkor még nem volt kidolgozva, hogy Neo Cortex unokahúga, vagy lánya lesz-e. Később sem sikerült teljesen eldönteni ezt.

A külsejét a Traveller's Tales Oxford Studio egyik munkatársa ikhlette. Eredetileg ugyanolyan köpenyt viselt volna mint Neo Cortex.

Nina Cortex eredetileg így nézett volna ki:

 


 

Ezen a képen Ninát és Foofie-t (törölt karakter) vehetjük szemügyre. Mint már tudjuk, Nina oda van az aranyos állatokért.


Egy újabb befejezett, de kihagyott szint a "Lava Caves". A 10. dimenzióban, mielőtt még a Rockslide Rumble-höz mentünk volna, eredetileg át kellett volna jutnunk az Ice Climb ellentétén.

 


A 10. dimenzió eredetileg fekete-fehér lett volna. Csak Crash rikít ott narancssárgán. Ha teljesítettünk különböző feladatokat, akkor a világ elkezdett színekkel megtelni. Egy kép a kezdeti ötletről:


Emlékeztek arra a részre amikor Dingodile éppen egy könyvet olvas / könyvvel a kezében szunyókál... amikor egy hatalamas hógolyó lemossa a kunyhóját a terepről? Na szóval eredetileg az úgy lett volna, hogy éppen vacsorázni ül le, egy romantikusan megteritett asztalhoz, és az asztal másiuk oldalán nem más ült, mint Tawna. Az átvezetőt lerövidítették, de még mindig megtalálható az Extrák Storyboardjai között.

KÉP


A 10-edik dimenzióban eredetileg szerepelt volna a jóságos Cortex is. Mikor áttranszportálódnak a 10-edik dimenzióba, Cortex figyelmezteti Crash-t, hogy veszély leselkedhet rájuk ott. Ekkor egy barátságos hang megszólal: "Üdvözöllek titeket a 10-edik dimenzióban". Ekkor Cortex megprödül, előveszi lézerfegyverét, és lebénítaná a jóságos Cortex-et. Ezután megszólal: "de ha van itt jóságos Cortex, akkor kell lennie Gonosz Crash-nek is!".


Egy kezdeti elképzelés szerint mikor a csapat átment a 10. dimenzióba, Crash és Cortex átváltoztak Gonosz Crashhé és Jó Cortexszé (akinek megfordult az N betű a fején). Ahelyett, hogy segítettünk volna Cortexnek kikerülni az akadályokat, az volt a feladatunk, hogy mi magunk hurcoljuk bele őt különböző fájdalmas dolgokba (például lézerek, sugarak) aminek következtében Cortex visszaváltozott volna a gonosz önmagává. A szint a "Rehab Lab" nevet viselte kapta.


Miután Cortex lebéníotta Coco-t, kihasználta az alkalmat, hogy mégjobban megalázza egy filctollal...

Kép
Videó


A Vivendi Universal Japan egy különleges reklám jelleget írt meg a havonta megjelenő "Hyper PS2 Magazine"-ba. A képen megnézhetjük, és egy különleges, igen ritka képet is láthatunk a jéghegy laborról.


Fuss Cortex, Fuss!


A második vagy a harmadik szigeten lett volna egy verseny a Komodó Testvérek ellen, ahol Cortex (még mindig a női jelmezbe bújva) az anyósülésen ülve Crash vezetési képességeit ócsárolja. A trükk csak az, hogy a járművön nem volt fék.


A játéknak Jordan Reichek több borítókép tervrajzot is készített, amelyeket nagyban a Ren & Stimpy című rajzfilm stílusa ihletett. Egyébként a játék forgatókönvét, és vele együtt a vicceket is ő írta.


Wumpa Pumpa. Erről a gépezetről sajnos semmiféle információt nem sikerült még megtudnunk.

A soronkövetkező kép elsődleges érdekessége a vörös hajú Nina Cortex, akinek a fején egy J betű található. Vagy vicces kedvében volt a készítő, vagy Nina egy időben talán Jenny lett volna.

A hangyák mellett kimaradt ellenségeket láthatunk. Egy zöld lény és a piros robotmása ezen álatnak, melyet a hangyák használtak volna.


Gone A Bit Coco

A játékban szerepel egy szöveg, amelynek a "Gone a Bit Coco" nevű szinten vettük volna hasznát: „A normál lövések csak lepattannak ezekről a nyalókákról ~ Tartsd lenyomva a gombot, hogy erősebbet lőjj!”

Ironikus, hogy Cortex erős lövéseinek csak ezen az egy szinten vettük volna hasznát, de mivel eltávolították, ezért teljesen fölöslegesek a játék során.


A játék tervezett Nintendo GameCube kiadása sohasem látott napvilágot (valószínűleg a gyenge eladási ráta miatt).


Miután a Crash Nitro Kart fejlesztését átpasszolták a Vicarious Visionsnak (eredetileg a Traveller's Tales fejlesztette volna), úgy volt, hogy a Crash Twinsanityben lesz Nina Cortex bemutatkozása. Azonban, a Traveller's Tales dolgozói legnagyobb meglepetésére Nina deütálása végül a Crash Fusion-ban volt, a csapat tudomása és engedélye nélkül.

 
Társalgó

Chat szabályzat ♦ Avatar használata

 
 
#FONTOS# #Bejelentkezés modul!# Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Gyorslinkek
Keresés
Hagyj hozzászólást!
Egyéb
 
Szavazás
A Crash Bandicoot 4: It's About Time-mal kapcsolatban.
Kedvenc új maszk?

Lani-Loli
Kapuna-Wa
'Akano
Ika-Ika
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Partnerek

Partnerség szabályok

Crash Bandicoot worldwide

  

Partnereink

        GTAinside - GTA Mods, Addons, Cars, Maps, Skins and more.

További oldalaink

  

 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2021, unless stated otherwise.