2001-ben a Traveller’s Tales megjelenteti az első PlayStation 2-re, Xbox-ra és GameCube-ra is megjelenő epizódot a Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex-et, ami Crash Bandicoot 4-nek is nevezhetnénk.
A cím magyarra fordítva „Cortex haragja”. A történet ugyanis arról szól, hogy Cortex egy szuper, izompacsirta, pusztító szörnyet hoz létre, arra a célra, hogy végezzen Crash-el. Ez nem más mint Crunch Bandicoot. És még rak rá egy lapáttal, azzal, hogy Uka Uka előhívja a négy elem maszkjait. A víz, a tűz, a levegő és a föld maszkot. És ezek a maszkok is segítenek Crunch-nak, azzal, hogy természetfeletti erőket adnak neki.
A játékban mindegyik főellenfél Crunch, kivéve a legutolsót, mert akkor Cortex és Crunch. Ezt a részt leginkább a Crash 3-hoz tudnám hasonlítani. Ugyanis szinte ugyanaz a Warp Room-ok elrendezése is. A gyémántok ugyanazt a szerepet töltik be. Kapunk a pálya végigjutásáért, az összes doboz széttöréséért, és az időre végigrohanásért is. És persze ne feledkezzünk meg a jó öreg titkos pályákat megnyitó gyémántokról sem.
Tartalom: „A négy elementál pusztító erejét felhasználva Dr. Neo Cortex létrehozza Crunch-ot, egy szuper-bandikutot egyetlen küldetéssel... elpusztítani mindent, ami az útjában áll. Vajon Crash és Coco készen áll a megmérettetésre? Fogadhatsz a bandicootjaidra, hogy készen!” – forrás: borító hátulja.
Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex
-
Kódok és csalások
-
Útmutatók
-
Verziók eltérései
|