Tartalom
-
A játék fejlesztése
-
The Game Awards trailer
A játék fejlesztése
A Crash Team Racing Nitro-Fueled az Alchemy Engine-ben készült, amit a Vicarious Visions a Crash Nitro Kart megjelenése (2003) óta használ, azonban ez az utolsó játék (mind a Crash sorozatban, mind pedig az Activision fejelsztő csapatainál), ami ezt a motort használja, a Crash Bandicoot 4: It's About Time ugyanis már az Unreal Engine-en fut.
Az egyik fejlesztő, Thomas Wilson elmondása szerint a Crash Nitro Kart pályái és arénái esetében nagyobb kreatív szabadságot engedett meg magának a csapat, és minden környezet narrativáját újragondolták. A pályák a Crash Team Racing játékmenetéhez lettek igazítva, az anti-gravitációs szegmenseket pedig a saját elképzeléseikkel töltötték ki. Szerették volna meglepni és megörvendeztetni a Crash rajongókat a Crash Nitro Kart újragondolásával.[Forrás] Hogy a Nitro Kart szintjeit elkülönítsék, az Inferno Island pálya esetében pl. az esti órákban játszódik a szint, hogy kevésbé hasonlítson a Crash Cove pályára.
A játék első Grand Prix szezonja 2019. július 3–28. tartott, és több új karakterrel bővítette a felhozatalt, köztük Tawna-val, illetve a négy másik női karakterrel (Ami, Isabella, Liz és Megumi), akik az eredeti 1999-es játékban a díjkiosztó lányok szerepét töltötték be. A CNK karakterek visszakapták a Velo maszkot.
A második Grand Prix szezon 2019. augusztus 2–25. között került megrendezésre, ennek során bevezetésre került a mikrotranzakciós rendszer, ahol a játékosok valódi pénzért tudnak a konzolok árupiacán keresztül wumpa érmékhez (Wumpa Coins) jutni, amit a Pit Stop-ban válthatnak be jelmezekre, autókra és egyéb kozmetikumokra. Az új karakterek itt Baby Crash, Baby Coco és Baby T.
A harmadik Grand Prix 2019. szeptemberében tartott, és Spyro témájú volt. A negyedik Grand Prix szezon 2019. szeptember végén kezdődött, és végre választhatóvá tette a vezetési stílust is (kiegyensúlyozott, kanyarodó, gyorsuló vagy sebesség), amely értékek korábban a karakterekhez voltak kötve.
A játék utolsó frissítése 2020. márciusában jelent meg, 2020. szeptemberében pedig a Beenox hivatalosan is bejelentette, hogy a játék fejlesztése befejeződött.
Nagyon korai dolgok
Crash Team Racing Revved Up
A korai logo tervek szerint a játék címe eredetileg Crash Team Racing Revved Up vagy Crash Team Racing Revv'd Up lett volna. A "revved up" szlogent a játék marketingelésénél továbbra is használták.
The Game Awards leleplező trailer eltérései
A játék első trailere 2018. decemberében mutatkozott be a The Game Awards gála keretein belül. Néhány lényeges eltérés:
Papu's Pyramid háttér
A Papu's Pyramid hátterében sokkal részletesebb látkép volt, például egy hegyvonulat, vízesés, valamint egy egész út megy a távolban.
Polar Pass pingvinek
-
A Polar Pass pályát jegesmedvék helyett eredetileg pingvinek lakták, akik végül a Blizzard Bluff szintre kerültek át.
-
A végleges játékban ezen a hídon egy jegesmedve anyuka és a jegesmedvebocsok vonulnak át. Ezen a képen látható, hogy eredetileg egy pingvin anyuka vonult át fiókáival.
-
A befagyott jegesmedve is más pózban volt látható.
Polar Pass hal csonytváz
-
A Polar Pass versenypálya barlang szakaszának bejárata felett eredetileg nem volt ott a hatalmas halcsontváz.
-
A végleges változatban látható jegesmedvék nem szerepelnek a trailerben.
Mystery Caves
A Mystery Caves pályán az elágazó utaknál eredetileg Baby T. állt a pálya szélén. A végleges változatban két dínó kergeti egymást.
Hiányzó farkak
Dingodile-nak és Ripper Roo-nak is hiányzik a farkuk a trailer videó minden pontján.
Rejtélyek
Hiányzó jelmezek
A játékból több jelmez is kimaradt végül
-
'60s Coco (hatvanas évekbeli Coco)
-
Ballet Dancer Brio (balettáncos Brio)
-
Sumo Papu Papu (szumós Papu)
-
Santa Claus Papu Papu (Mikulás Papu)
-
Vampire Stew (vámpír Stew)
-
Angel Cortex (angyal Cortex)
-
eredeti Penta Penguin nindzsa jelmez
Eredeti nindzsa Penta Penguin jelmez és szumós Papu Papu jelmezről kép:
Ez a kép egy magazinból származik, a játék megjelenése előttről. Láthatjuk, hogy két jelmez is szerepel rajta, amelyek nem kerültek bele a végleges játékba. Az egyik Penta Penguin nindzsa jelmeze, ami a végleges játékban eltér. Eredetileg úgy tűnik, hogy a Crash Tag Team Racing-ben található nindzsa pingvinekhez hasonló nindzsa jelmeze volt, amit később lecserélték a véglegesre.
Szumó birkózó Papu Papu jelmez
A másik pedig Papu Papu szumóbirkózó jelmeze, amely szintén nem szerepel a végleges játékban. A győzelmi táncáról is megtekinthetünk egy videót, amelyet Lolwutburger bányászott ki a játék fájljai közül:
Győzelmi tánc videó: [videó]
Beach Coco alternatíva
Ez a fajta tengerparti jelmez nem szerepel a végső játékban. Vagy a Beach Coco jelmez egy korai változata, vagy egy törölt alternatívája (átszínezése) az említett jelmeznek. De még az is lehet, hogy a '60s Coco jelmez.
Crash of the Titans Coco jelmez
Coco-nak lett volna egy Crash of the Titans-os jelmeze is, azonban ez sem szerepel a végső játékban.
Star Cortex korai jelmez
A Star Cortex jelmez csak azoknak jár, akik a játék Nitros Oxide Edition kiadását vásárolták meg. Ez a kép is egy korai változatra vallhat, ugyanis a végleges jelmeznek lila-arany színösszeállítása van a képen látható ezüstkék-arany helyett. Valamint Cortex haja és szakálla sincs megőszülve a végleges jelmez esetében.
KIOSK demo eltérései
Karakterválasztó képernyő eltérései
Sok dolog eltér a véglegestől ennél a demonál.
-
A testreszabásnál a karakterek menü eredetileg ketté volt szedve, azon belül egy „racer” és egy „skins” menüpont volt található.
-
Az autóknál a kocsi teste és a matricázása külön menüpontban volt válaszhtat
Ezek a matricák az N. Sane Trilogy-ből lettek kölcsönözve, és nem szerepelnek a játék végleges változatában.
Korai játékvideók eltérései
Eltérő karakter ikonok
Minden karakter ikonja eltért a véglegestől.
Hiányzó sziklába vájt fejek
A Crash Cove-on eredetileg nem voltak hatalmas sziklába vésett Crash fejek a tónál és az utolsó éles kanyarnál a hajóroncs után.
Hiányzó farkak
Dingodile-nak és Ripper Roo-nak a verseny közben használt modelljeiknek nem volt farkuk. A változtatás mindenbizonnyal az r/crashbandicoot-nak köszönhető, ahol többen is a nemtetszésüket fejezték ki ezzel kapcsolatban.
Polar Pass
A Polar Pass versenypálya barlang szakaszának bejárata felett eredetileg nem volt ott a hatalmas halcsontváz.
Megjelenés utáni változtatások
Velo maszk
A Velo maszk csak az első Grand Prix frissítéssel került bele a játékba, és a Nitro Kartban bemutatkozott karaktereket védi. Adventure módban továbbra is Uka Uka látja el őket tanácsokkal.
Jelmezek karakterikonjai
Az r/crashbandicoot kérésére a jelmezek ikonjai jelennek meg a karakterek helyezésein és a térképen.
Back N. Trime Grand Prix változatásai
Az esemény előtt Baby Cortex és Baby N. Tropy jelmezek fájlai jelentek meg a lemezen. Végül eme két karakter a végső frissítéssel került be a játékban.
Spyro & Friends Grand Prix változatásai
Az esemény előtt Ripto és Sorceress jelmezek fájlai jelentek meg a lemezen.
Spooky Grand Prix változtatásai
A Nina's Nightmare pálya neve eredetileg Nina's Joyride lett volna.
Neon Circus változtatásai
A Neon Circus Grand Prix neve eredetileg Nitro Festival Grand Prix lett volna.
Lemez rejtélyek
Kimaradt karakterek
A játék PlayStation 4 és Switch változataiban található egy lista az összes karakterről, ami még a törölt versenyzőket is tartalmazza. Ezek a fájl szerint:
-
Willie Wumpa Cheeks a Crash Tag Team Racing-ből
-
Ripto a Spyro sorozatból
-
Sorceress a Spyro sorozatból
Ezek a karakterek már nem fognak bekerülni a játékba, mivel a 2020. márciusi 1.20-as frissítés volt hivatalosan is az utolsó nagyobb frissítés.
|