Hírfolyam
Friss bejegyzések
2021.04.06. 11:13
2021.04.03. 18:27
2021.03.30. 11:50
Friss hozzászólások
 
 
Események

Események

2021. március 25.

Crash Bandicoot: On the Run

A Candy Crush készítőitől egy új játék Androidra. Tudj meg többet!

 
2021. március 12.

Crash Bandicoot 4: It's About Time - Nintendo Switch, PlayStation 5, Xbox Series X/S

Hivatalos! Érkezik a Crash Bandicoot 4: It's About Time Nintendo Switch, PS5 és Xbox Series portja! Tudj meg többet!

2020. október 2.

Crash Bandicoot 4: It's About Time

A Toys for Bob első Crash játéka, mely az eredeti trilógia közvetlen folytatása. Tudj meg többet!

 
Crash Landed

Áttekintés

2008-ban, közvetlenül a Crash Mind Over Mutant befejezését követően, a Radical egy újabb Crash játék fejlesztésébe kezdett, amiben már szerették volna maguk mögött hagyni a mutánsok püfölésére épülő játékmenetet, és visszatérni azokhoz a kulcsfontosságú elemekhez, amik olyan nagyszerűvé tették a Crash játékokat.

A Crash Landed (vagy a később előkerült nevén I Am Crash Bandicoot) egy 2008-2010 között fejlesztés alatt álló játék, amiért a Radical Entertainment felelt. Nem voltak idegenek a sorozatban, ők készítették az előző három részt, a Crash Tag Team Racing, Crash of the Titans és a Crash Mind Over Mutant játékokat.

A két évig tartó fejlesztés során a játék címét sem sikerült eldönteni. Kezdetben Crash Landed néven emlegették, de később több forrásból is valószínűnek tűnt, hogy végül az I Am Crash Bandicoot („Crash Bandicoot vagyok”) címet kapta volna, mivel a tervezett marketing kampány is ezt a nevet használta volna.

Ekkoriban a Wii őrület már lecsengett, hiszen kiderült, hogy a konzol a fajtársaihoz képest nagyon is gyenge. A Crash Mind Over Mutant-tal ellentétben a játék fejleszétését az Xbox 360 és PlayStation 3 konzolokon kezdték meg, és később szabták volna a gyengébb teljesítményű Wii igényeire. A játék mellé egy Nintendo DS-re szánt változatot is terveztek készíteni, ehhez a Renegade Kid csapata készített egy játszható demót az elképzelésükről. Ezen kívül egy testvérjáték is fejlesztés alatt állt egy másik stúdió, a High Impact Games által, ami a Crash Team Racing újragondolása lett volna.

A fejlesztés már több, mint két éve tartott, mikor az Activision úgy döntött, hogy a Radical Entertainmentet átállítja a Prototype 2 fejlesztésére. Az egyik alkalmazott elmondása szerint a projekt a lassú haladás, és a kevés eredmény miatt lett felfüggesztve, közvetlen következményeképpen pedig a Radical Entertainment-et is elkezdte felszámolni a kiadó. A projekt felfüggesztésének az egyik oka a lassú haladás volt – bár rengeteg tervrajz született, és a játék is szépen kezdett épülgetni, maguk a készítők sem tartották mókásnak a fegyverek gyűjtögetésére alapozó játékmódot, pláne, hogy a fegyverek összegyűjtése után nem maradt semmi érdekes tennivaló a világban.

Tervrajzok

A játék maga a Crash Bandicoot újragondolása lett volna. Tervük szerint több régi arcot, több wumpa gyümölcsöt és több dobozt hoztak volna vissza (és még a jó öreg vaddisznó háton lovaglós szinteket is, amiről több tervrajz is árulkodik).

Kezdetben a Crash of the Titans-ból megismert külsejét kapta Crash, azonban a készítők szerettek volna valami hűbbet alkotni. A fentebb látható megjelenés lett az eredménye, ami nagyban merít a japánoknál használt Crash modellekből. Crash külseje sok rajongót megosztott, volt aki imádta, és volt aki utálta. Mivel nem jelent meg a játék, így ezen a témán értelmetlen is lovagolni.

A videón a kezében lévő kis bandikut is szerves részét képezte a játéknak, ráadásul nem is egyedül volt; a bandikutok ketrecekbe voltak zárva, és a mi feladatunk lett volna kiszabadítani őket.

Működés közben

A Crash Landed grafikai motorja a korához képest bámulatos megjelenést biztosított a játék számára. A cell-shading segítségével valóságos rajzfilmes megjelenést kapott a világ.

A fejlesztők nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy minél inkább életteltelibb és barátságosabb legyen a környezet, így olyan apróságokat is bevezettek, mint pl. ha megsebződtünk, akkor Crash elveszítette a nadrágját, és alsógatyában lehetett vele tovább flangálni. Ebből, és a pillanatnyi pozíciójából arra engedek következtetni, hogy Crash-nek rengeteg animációja volt, hogy minél élőbbnek érezzék őt a játékosok.

A környezet sokszor rajtahagyta a nyomát Crash-en. Itt például egy sártócsába sétálva teljesen belepte a sár a bundáját.

A játékban (a Jax & Daxterhez hasonlóan) nappalok és esték váltották volna egymást, de emellett még egy időjárás rendszert is bevezettek. A lenti képen például jól látható, hogy a Wumpa Island egyik részén szakadó eső van

A játékban fontos szerepet kaptak volna a fegyverek, melyeket állati tulajdonságok inspiráltak, és kombinálhatóak voltak. Csak egyet láthattunk ezek közül, az egyik a Frogzooka, ami lényegében egy csőbe szorult béka, aminek a nyelvével magunkhoz húzhatunk tárgyakat, de ha mondjuk egy nagyobb dologba pl. egy sziklába akadt a nyelv, akkor Crash a sziklának csapódott.

Képek

 

Videók

Néhány kezdetleges animáció:

 
Társalgó

Chat szabályzat ♦ Avatar használata

 
 
#FONTOS# #Bejelentkezés modul!# Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Gyorslinkek
Keresés
Hagyj hozzászólást!
Egyéb
 
Szavazás
A Crash Bandicoot 4: It's About Time-mal kapcsolatban.
Kedvenc új maszk?

Lani-Loli
Kapuna-Wa
'Akano
Ika-Ika
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Partnerek

Partnerség szabályok

Crash Bandicoot worldwide

  

Partnereink

        GTAinside - GTA Mods, Addons, Cars, Maps, Skins and more.

További oldalaink

  

 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2021, unless stated otherwise.