Hírfolyam
Friss bejegyzések
2021.04.06. 11:13
2021.04.03. 18:27
2021.03.30. 11:50
Friss hozzászólások
 
 
Események

Események

2021. március 25.

Crash Bandicoot: On the Run

A Candy Crush készítőitől egy új játék Androidra. Tudj meg többet!

 
2021. március 12.

Crash Bandicoot 4: It's About Time - Nintendo Switch, PlayStation 5, Xbox Series X/S

Hivatalos! Érkezik a Crash Bandicoot 4: It's About Time Nintendo Switch, PS5 és Xbox Series portja! Tudj meg többet!

2020. október 2.

Crash Bandicoot 4: It's About Time

A Toys for Bob első Crash játéka, mely az eredeti trilógia közvetlen folytatása. Tudj meg többet!

 
Öt érdekesség, melyet nem biztos, hogy eddig tudtál

Az alábbi öt érdekességeket Charles Zembillas osztotta meg, aki a Crash Bandicoot karakterek megtervezésének legfontosabb alakja volt. Az ő szavait idézzük az alábbiakban:

A végső név kiválasztása

„Van egy érdekes történet, amely biztosan érdekelni fogja a fanatikusokat. A Willy the Wombat név azután lett lecserélve Crash Bandicootra, miután megláttam egy Willy the Wombat nevű játékfigurát a helyi boltban. Ekkor realizáltuk, hogy a név már használatban volt. Amit sokan elfelejtenek és kihagynak a történetből az az, hogy a Crash 1 után nagy volt az érdeklődés Crash iránt Japánban, pár dolgot pedig a Sony Japan miatt kellett megváltoztatnunk. Biztos vagyok benne, hogy voltak nézeteltérések köztük és az Universal Interactive között, de tiszteletben kellett tartani a japánok érzékenységét.”

David Siller, a fantom

„A széria elején velünk volt még egy fickó is, nevezetesen David Siller. Ő volt az első producer, ő tervezte meg többek között a szigeteket logisztikáját is. Nem nagyon hallhattatok róla, mivel a Naughty Dog egyszerűen "kivágta" őt a történetből, mintha nem is lett volna a csapat tagja. Ami nem passzolt az általuk elképzelt képhez, arról nem is vettek tudomást, vagy a maguk művének állították be. Márpedig ő is a csapat tagja volt az elején, tevékenységéről régebbi fejlesztői naplók is tanúskodnak.”

Crash jogaival kapcsolatban

„A Naughty Dog sohasem rendelkezett Crash jogaival. Biztos vagyok benne, hogy az Universalé voltak a jogok egész idő alatt. A ND-nek csak három játék elkészítésére volt kontraktusa. Az üzletet jóval az első játék megjelenése előtt, 1994-ben kötötték meg. Végül 4 játékot fejlesztettek az Universalnak.”

A Naughty Dog rosszabbik oldala: hierarchia, elnyomás és a pozíciók féltése

„Elmondok még valamit. Crash sokkal-sokkal jobb lehetett volna, ha Joe Pearson és én be lettünk volna vonva a projektekbe az évek során. Nagyon kiábrándító, hogy a fejlesztők annyira rugalmatlanok voltak a projektbe való bevonásunkat illetően. Hihetetlen önzés és szakmai éretlenség figyelhető meg az egész történetben. Az összes későbbi, általatok nem kedvelt játék sokkalta minőségibb lehetett volna.

Ha a Naughty Dog igazán törődött volna veletek, rajongókkal, s szerették volna, hogy a lehető legtöbbet megtudjátok Crashről és keletkezéséről, miért nem mutatták meg korábban azokat a tervrajzokat, melyeket most én osztok meg? Miért tartották titokban őket ennyi éven át?

Folytathatnám, de csúnya vége lenne, és inkább továbblépnék, mintsem hogy a múlt sérelmein és ezeknek az embereknek a gyerekes viselkedésén rágódjak. Crash nem kicsit jobb lehetett volna ha nem lettek volna olyan merevek és megtartották volna Joe-t és engemet. Nemcsak a ND, hanem az összes cég, mely a szériával kapcsolatba került. A Naughty Dogtól kezdve az Universalon át az Activisionig. A Vicarious Visionsszel volt a legjobb dolgozni, de ők eladták a vállalatot.

Úgy érzem ideje továbblépnem, új kihívásokba kezdeni. Vannak ötleteim és karaktereim akiket jobbnak tartok mint Crasht. Természetesen a jövőben is támogatni fogom a múltbéli alkotásaimat, a háttérban zajló politikai játszmák ellenére.”

Crash – négy vagy három ujj?

„Először Crashnek három ujja és egy hüvelykujja volt Európában és Amerikában, de Japánban négy ujjat és egy hüvelykujjat adtak neki. Egy idő után a ND rájött, hogy egyszerűbb lenne a japán játékban látott kezet használni az összes verzióban, mivel ez nem számított nyugaton. Ahogy korábban említettem, a ND mindig nagyon érzékeny volt a Sony Japan véleményére. Ha azt mondták volna a Naughty Dognak, hogy adjanak Crashnek egy harmadik szemet és négy keze legyen, valószínűleg megtették volna.”

 
Társalgó

Chat szabályzat ♦ Avatar használata

 
 
#FONTOS# #Bejelentkezés modul!# Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Gyorslinkek
Keresés
Hagyj hozzászólást!
Egyéb
 
Szavazás
A Crash Bandicoot 4: It's About Time-mal kapcsolatban.
Kedvenc új maszk?

Lani-Loli
Kapuna-Wa
'Akano
Ika-Ika
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Partnerek

Partnerség szabályok

Crash Bandicoot worldwide

  

Partnereink

        GTAinside - GTA Mods, Addons, Cars, Maps, Skins and more.

További oldalaink

  

 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2021, unless stated otherwise.