Néhány új interjúból és gameplay videóból újabb részleteket tudtunk meg a Crash Bandicoot 4: It's About Time-ról. Ezeket venném most sorra veletek.
Megtudtuk, hogy a játékban több, mint 100 szint lesz, ami azt jelenti, hogy a szokásosnál több boss harccal fogunk találkozni. Szintén érdekes, hogy a játékosok két mód közül választhatnak majd, az egyik a klasszikus, mely leginkább az első három rész mechanikájára hajaz, valamint a másik a modern, amiben megszűnik az eddigi életes rendszer (a wumpa gyümölcsökért cserébe sem életet kapunk) és a checkpoint ládák is eltűnnek a játékból. A wumpa gyümölcsöket is számolja a játék, és ha mindegyiket összegyűjtöd egy szinten, akkor azért is valamilyen plusz jutalomban részesülsz.
Ez még csak pletyka, de a szemfüles rajongók kiszúrtak egy nagyon is érdekes dolgot a játék első traileréből. Úgy fest, hogy lesznek olyan ékkövek (gem-ek), amiket a Crash Twinsanity-hez hasonlóan kell majd összegyűjteni, tehát a szabadban lesznek elrejtve, nekünk pedig meg kell találnunk őket. Ha ez igaz, akkor én nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezekből mennyi lesz a játékban.
Az is kiderült, hogy az új, időt irányító maszk neve Kapuna-Wa, és bár az már egyértelművé vált a gameplay videókból, hogy a segítségével a gyorsan mozgó akadályokon haladhatunk keresztül, de segítségével a Nitro ládákra is ráugorhatunk, mivel így azelőtt pattan le róluk Crash, hogy azok felrobbannának.
Felröppent az a pletyka is, hogy az új részben esetleg a CTR Nitro-Fueled-hoz hasonlóan mikrotranzakciókkal lesz telepakolva, azonban ezt a Toys for Bob tegnap meg is cáfolta.
Végezetül pedig tekintsétek meg az IGN által bemutatott legújabb gameplay videót, ami egy kalózos szint részleteit mutatja be. További szép napot mindenkinek!
Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.