Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

     

 
Társalgó

Chat szabályzat | Használj avatárt

 
N. Aptár
2024. szeptember 9.
28 éves a Crash Bandicoot sorozat

28. évébe lépett a Crash Bandicoot sorozat. Az első rész 1996. szeptember 9-én jelent meg.

2024. március 4.
Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
 
Szavazás
A Crash Team Rumble-lel kapcsolatban.
Mi a benyomásod Crash Team Rumble-ről?

Kedvencem, imádom!
Tetszik, de azért akad jobb Crash rész is.
Semleges vagyok.
Nem tetszik.
Nem játszottam vele
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírfolyam
Friss bejegyzések
2024.10.03. 14:05
2024.09.16. 17:00
2024.09.16. 16:35
Friss hozzászólások
 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
 
Crash Landed
VideojátékokKiadatlan játékokCrash Landed/ I am Crash Bandicoot

 

Információ

  • Cím: I am Crash Bandicoot, Crash Landed, Crash of the Bandicoots
  • Platform(ok): PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo Wii
  • Tervezett megjelenés: 2010.
  • Fejlesztő: Radical
  • Kiadó: Activision

Leírás

2008-ban, közvetlenül a Crash: Mind over Mutant befejezését követően, a Radical egy újabb Crash játék fejlesztésébe kezdett, amiben már szerették volna maguk mögött hagyni a mutánsok püfölésére épülő játékmenetet, és visszatérni azokhoz a kulcsfontosságú elemekhez, amik olyan nagyszerűvé tették a Crash játékokat. Az I Am Crash Bandicoot, vagy korábban ismert nevén Crash Landed egy nyílt világú 3D platformer játéknak indult, amelynek a játékmenete nagyban hajazott volna a platformer Crash részekhez, elszórt gyümölcsökkel és ládákkal. A különbség annyi lett volna, hogy ezalakalommal Crash mindenféle fegyvereket tudott volna összekovácsolni magának, amikkel messziről begyűjthet dolgokat.

Egy fejelsztő szerint azonban végül a fegyverek összegyűjtése után nem maradt semmi tennivaló a világban, és üres volt, ezért ejtették az ötletet.

A Crash Landed (vagy a később előkerült nevén I Am Crash Bandicoot) egy 2008-2010 között fejlesztés alatt álló játék, amiért a Radical Entertainment felelt. Nem voltak idegenek a sorozatban, ők készítették az előző három részt, a Crash Tag Team Racing, Crash of the Titans és a Crash Mind Over Mutant játékokat.

A két évig tartó fejlesztés során a játék címét sem sikerült eldönteni. Kezdetben Crash Landed néven emlegették, de később több forrásból is valószínűnek tűnt, hogy végül az I Am Crash Bandicoot („Crash Bandicoot vagyok”) címet kapta volna, mivel a tervezett marketing kampány is ezt a nevet használta volna.

Ekkoriban a Wii őrület már lecsengett, hiszen kiderült, hogy a konzol a fajtársaihoz képest nagyon is gyenge. A Crash Mind Over Mutant-tal ellentétben a játék fejleszétését az Xbox 360 és PlayStation 3 konzolokon kezdték meg, és később szabták volna a gyengébb teljesítményű Wii igényeire. A játék mellé egy Nintendo DS-re szánt változatot is terveztek készíteni, ehhez a Renegade Kid csapata készített egy játszható demót az elképzelésükről. Ezen kívül egy testvérjáték is fejlesztés alatt állt egy másik stúdió, a High Impact Games által, ami a Crash Team Racing újragondolása lett volna.

A fejlesztés már több, mint két éve tartott, mikor az Activision úgy döntött, hogy a Radical Entertainmentet átállítja a Prototype 2 fejlesztésére. Az egyik alkalmazott elmondása szerint a projekt a lassú haladás, és a kevés eredmény miatt lett felfüggesztve, közvetlen következményeképpen pedig a Radical Entertainment-et is elkezdte felszámolni a kiadó. A projekt felfüggesztésének az egyik oka a lassú haladás volt – bár rengeteg tervrajz született, és a játék is szépen kezdett épülgetni, maguk a készítők sem tartották mókásnak a fegyverek gyűjtögetésére alapozó játékmódot, pláne, hogy a fegyverek összegyűjtése után nem maradt semmi érdekes tennivaló a világban.

Tervrajzok

A játék maga a Crash Bandicoot újragondolása lett volna. Tervük szerint több régi arcot, több wumpa gyümölcsöt és több dobozt hoztak volna vissza (és még a jó öreg vaddisznó háton lovaglós szinteket is, amiről több tervrajz is árulkodik).

Kezdetben a Crash of the Titans-ból megismert külsejét kapta Crash, azonban a készítők szerettek volna valami hűbbet alkotni. A fentebb látható megjelenés lett az eredménye, ami nagyban merít a japánoknál használt Crash modellekből. Crash külseje sok rajongót megosztott, volt aki imádta, és volt aki utálta. Mivel nem jelent meg a játék, így ezen a témán értelmetlen is lovagolni.

A videón a kezében lévő kis bandikut is szerves részét képezte a játéknak, ráadásul nem is egyedül volt; a bandikutok ketrecekbe voltak zárva, és a mi feladatunk lett volna kiszabadítani őket.

Működés közben

A Crash Landed grafikai motorja a korához képest bámulatos megjelenést biztosított a játék számára. A cell-shading segítségével valóságos rajzfilmes megjelenést kapott a világ.

A fejlesztők nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy minél inkább életteltelibb és barátságosabb legyen a környezet, így olyan apróságokat is bevezettek, mint pl. ha megsebződtünk, akkor Crash elveszítette a nadrágját, és alsógatyában lehetett vele tovább flangálni. Ebből, és a pillanatnyi pozíciójából arra engedek következtetni, hogy Crash-nek rengeteg animációja volt, hogy minél élőbbnek érezzék őt a játékosok.

A környezet sokszor rajtahagyta a nyomát Crash-en. Itt például egy sártócsába sétálva teljesen belepte a sár a bundáját.

A játékban (a Jax & Daxterhez hasonlóan) nappalok és esték váltották volna egymást, de emellett még egy időjárás rendszert is bevezettek. A lenti képen például jól látható, hogy a Wumpa Island egyik részén szakadó eső van

A játékban fontos szerepet kaptak volna a fegyverek, melyeket állati tulajdonságok inspiráltak, és kombinálhatóak voltak. Csak egyet láthattunk ezek közül, az egyik a Frogzooka, ami lényegében egy csőbe szorult béka, aminek a nyelvével magunkhoz húzhatunk tárgyakat, de ha mondjuk egy nagyobb dologba pl. egy sziklába akadt a nyelv, akkor Crash a sziklának csapódott.

Pályák

Több szigetet is terveztek a játékhoz, amelyeket Crashnak a történet során meg kellett látogatnia. Az első sziget a Black Rock Island volt, ami leginkább az eredeti Crash Bandicoot játék második szigetére hajazott, mivel még egy hatalmas fa is volt a tetején, és lávában úszkláló barlangok is. A barlangokban egy szentjánosbogár harc is várt volna Crashre, ahol a királynő ellen küzd meg, és itt építette volna meg Crash a szentjánosbogár jet-pack-et is.

A második sziget egy kietlen sivatag volt, ahol egy hatalmas olajfinomító épült. A harmadk sziget pedig Crocodile Island néven került említésre, és egy hatalmas dzsungeles és mocsaras terüelt vot. Crash itt találkozott és küzdött volna meg Dingodile-lal. Az utolsó ismert terület a játékban egy laboratórium volt, ahol Cortex az állatokon kísérletezett, és ahol Crash azzá a hőssé vált, akit ma ismerünk.

A játék helyszíneiről ide kattintva olvashatsz többet!

Törlés

Rövid összefoglalóként azoknak, akik esetleg lemaradtak volna, akkoriban két Crash játék is fejlesztés alatt állt, az egyik a Crash Landed, amin a Radical Entertainment dolgozott, a másik pedig a Crash Team Racing 2010, amin a High Impact Games ügyködött, figyelembe véve a másik játék stílusát és szereplőit. Sajnos mind a kettővel felhagytak, mivel a Radical Entertainment úgy érezte, hogy az új fegyvergyűjtésen alapuló játékmenet egy ilyen kisméretű világban egyáltalán nem olyan szórakoztató, mint ahogyan azt eltervezték.

Screenshotok

/gindex.php?pg=37489197

Tervrajzok

Videók

Néhány kezdetleges animáció:

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?