Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

     

 
Társalgó

Chat szabályzat | Használj avatárt

 
Szavazás
Az Xbox Game Pass-ról
Rendelkezel-e Xbox Game Pass előfizetéssel?

Igen, de csak a Crash játékok bekerülése óta
Igen, és már a Crash játékok bekerülése előtt is elő voltam fizetve
Másmilyen előfizetésem van (PlayStation Plus, Nintendo Switch Online, stb...)
Nincs semmilyen előfizetésem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírfolyam
Friss bejegyzések
2024.12.02. 21:39
2024.10.03. 14:05
2024.09.16. 17:00
Friss hozzászólások
 
 
Eredeti tervrajzok - IV. rész
 

Crash Nitro Kart - Eredeti tervrajzok

Összeállította: Wickon, 2025-02-10
 
A cikk Charles Zembillas személyes blogjára publikált Crash Nitro Kart fejlesztéséhez fűződő rajzaiból és a hozzájuk kapcsolódó bejegyzéseiből került összeállításra Wickon által. Cikkünk negyedik része a Crash Nitro Kart karaktereit mutatja be.

Velo császár

Hét fejlődési szakaszon ment keresztül a karakter, mielőtt elnyerte végleges formáját:

1. rész

Itt volna egy elsőkénti kiadvány. Előástam a fejelsztési rajzokat a Crash Nitro Kartból. Azt hiszem ez volt a kilencedik játék a sorozatban. 2003-ban került kiadásra. Az ezt megelőző évben dolgoztam rajta 2002-ben. Szinte minden dizájn munkálat az iskolámon keresztül történt, mivel erre szerveztem egy csapatot, amikor a Vicarious Visions felkért New York, Albany-ból. Ők gyártották a játékot.

Az első feladatom az volt, hogy találjam el a főgonoszt. A neve Velo császár volt, aki egy idegen bolygót irányított. Sok tervezői munkát végeztem a karakterhet és a játékhoz. A legtöbbje még soha sem került ki. Ezt is hozzáveszem a hatalmas archívumhoz, amit a nyilvánosság elé tárok. Ez az első része Velo császár fejlesztési rajzainak. Ezzel a rajzzal kezdődött.

Amikor olyan tervrajzokat készítek, amelyek modellezve lesznek egy számítógépen, néha hozzácsapok egy rajzot a karakterről oldalnézetben is, hogy a stúdiónak legyen lövése, hogy hogyan fog kinézni profilból. Ez a rajz is része volt a kezdetleges tervemnek Veloról.

2. rész

Velo császár karaktere volt az első dolog, amibe belevetettem magam, amikor a munkálatok elkezdődtek a Crash Nitro Kart-on 2002-ben. Ez a következő adag tervrajz, amivel előrukkoltam. Itt az ötletre és a dizájnra próbáltam ráérezni, és nem igazán gondoltam arra, hogy valaha is közzéteszem majd ezt a munkát. Ezért ilyen szedett-vetettek ezek a rajzok. Ez a módja, ahogy eleinte próbálom megközelíteni a tervezést, és felfedezni egy karakter külsejét. A konceptuális dizájnra fókuszálok, bár a rendesen rajzolás még mindig egy fontos prioritás amit próbálok észben tartani. Ez az első alkalom, hogy ezek a képek kikerültek.

   

3. rész

Ahogy haladtam az utammal Velo császár karaktere felé a Crash Nitro Kart-hoz 2002-ben, mindent papírra vetettem, ami csak eszembe jutott, valami egyedit és szokatlant keresve. Amikor benne vagy a folyamatban, akkor tisztában vagy vele, hogy a legtöbbje annak amit csinálsz az el lesz utasítva. Amit keresel az az egy darab rajz, ami egy olyan visszajelzést kap, hogy elkezded látni az utat a végső dizájn felé. Ez az első alkalom, hogy ezek a rajzok közzé tétetnek.

  

4. rész

Folytatva az utamat lépések visszafejtésében Velo császárig a 2002-es Crash Nitro Kart-ból. A következő adag tervrajz közül lejjebb, a középső volt az a rajz, ami idővel a karakterhez vezetett. Bár volt néhány másik ötlet is, amit következni lehetett volna, a második kép amit itt látok volt az, amelyik megerősítő választ hozott a Vicarious Visions-tól, és ami idővel megalapozta Velo végső külsejét.

  

5. rész

Ez a két rajz a fejlesztési rajzok között volt Empero Velo-ról a Crash Nitro Kart-hoz 2002-ben, amivel a leginkább elégedett voltam. Nem gondoltam, hogy a dizájn megfelelő a karakter számára, de legalább a Vicarious Visions-nek volt miből válogatnia. Művész szemmel nézve, a legjobbak voltak ebből a csoportból.

6. rész

Folytassuk a szériát Velo császár végső dizájnának elésérével a Crash Nitro Kartból 2002-ből. A karakter fejlesztésének ezen szakaszában a Vicarious Visions a figyelmét egy korábbi rajz fogta meg, amit régebben alkottam. Amikor a dolgok arra a pontra jutnak, hogy döntés születik a karakter külsejéről, akkor a folyamat már csak finomítások kérdése. Ez a történet emögött a három rajt mögött, amikor már kezdtük befejezni Velot.

  


 

7. rész

Itt is volna! Velo császár teljes pompájában a Crash Nitro Kartból 2002-ből. Ez a tervrajz, ami lezárta a karakter tervezését, ezt követték a karakter-rotációs rajzok, amit a modellezőknek készítettem a Vicarious Visions-nél.

Nem, nincsen négy karja, mint ahogyan azt hihetnéd a szembülső és hátsó nézetekben. Amit csináltam kissé unorthodox volt. Mivel egy köpenyt viselt, így úgy is akartam ábrázolni, hogy lóg a testén, a kezei pedig az oldala mellett vannak. A kinyújtott karos pozíció egy sztenderd póz a forgatásokhoz, amikor a karaktert CG animációhoz tervezek modellezni. Ezt kombinálva a leengedett karokkal segített definiálni Velo normál esetben megjelenő külsejét.

Igazi Velo

Itt van az utolsó alkotás a dizájnsorozat részeként, amit Velo császárhoz készítettem a Crash Nitro Kart-hoz 2002-ben. Ha ismered a karaktert és a játékot, akkor tudod, hogy a Velo, akit láttál nem az igazi Velo. Egy mechanikus változata volt ennek az alaknak. Egy gyenge kis megalomániás teremtmény, akinek egy robotikus illúzióra volt szüksége alattvalói irányításához. Ez az eredeti tervrajz, melyet a karakter-rotációs képek kötvetnek.

   

Végszó

Ezzel Eredeti tervrajzok című sorozatunk végéhez értünk, köszönjük, hogy velünk tartottál. Ha esetleg a korábbi részekről lemaradtál volna, akkor olvasd el azokat is feltétlenül! A modul a jövőben még bővülhet, bár Charles Zembillas már ritkán posztol eredeti tervrajzokat blogjára, és inkább újabb Crashes alkotásokat oszt meg - ugyanis hatalmas rajongó mind a mai napig. Ha érdekel, akkor látogass el Charles Zembillas blogjára, ahol megtalálhatod az eredeti posztok mellett más Crashes és egyéb alkotásait is!

 

 
N. Aptár
2024. december 4.
20 éves a Crash Fan Club

20. életévébe lép mindenki kedvenc magyar Crash Bandicoot közössége!

 
2024. december 4.
Crash Team Racing Nitro-Fueled Xbox Game Pass

Az Xbox Game Pass kínálata a 2019-ben megjelent Crash Team Racing Nitro-Fueled-del bővül előfizetői számára.

2024. szeptember 9.
28 éves a Crash Bandicoot sorozat

28. évébe lépett a Crash Bandicoot sorozat. Az első rész 1996. szeptember 9-én jelent meg.

2024. március 4.
Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints