Crash Nitro Kart - Eredeti tervrajzok
Összeállította: Wickon, 2025-02-10
A cikk Charles Zembillas személyes blogjára publikált Crash Nitro Kart fejlesztéséhez fűződő rajzaiból és a hozzájuk kapcsolódó bejegyzéseiből került összeállításra Wickon által. Cikkünk negyedik része a Crash Nitro Kart karaktereit mutatja be.
Eredeti tervrajzok fejezetek
Velo császár
Hét fejlődési szakaszon ment keresztül a karakter, mielőtt elnyerte végleges formáját:
1. rész
Itt volna egy elsőkénti kiadvány. Előástam a fejelsztési rajzokat a Crash Nitro Kartból. Azt hiszem ez volt a kilencedik játék a sorozatban. 2003-ban került kiadásra. Az ezt megelőző évben dolgoztam rajta 2002-ben. Szinte minden dizájn munkálat az iskolámon keresztül történt, mivel erre szerveztem egy csapatot, amikor a Vicarious Visions felkért New York, Albany-ból. Ők gyártották a játékot.
Az első feladatom az volt, hogy találjam el a főgonoszt. A neve Velo császár volt, aki egy idegen bolygót irányított. Sok tervezői munkát végeztem a karakterhet és a játékhoz. A legtöbbje még soha sem került ki. Ezt is hozzáveszem a hatalmas archívumhoz, amit a nyilvánosság elé tárok. Ez az első része Velo császár fejlesztési rajzainak. Ezzel a rajzzal kezdődött.
![](//crashwarped.gportal.hu/portal/crashwarped/image/gallery/1358358361_39.jpg)
Amikor olyan tervrajzokat készítek, amelyek modellezve lesznek egy számítógépen, néha hozzácsapok egy rajzot a karakterről oldalnézetben is, hogy a stúdiónak legyen lövése, hogy hogyan fog kinézni profilból. Ez a rajz is része volt a kezdetleges tervemnek Veloról.
![](//crashwarped.gportal.hu/portal/crashwarped/image/gallery/1358358359_43.jpg)
2. rész
Velo császár karaktere volt az első dolog, amibe belevetettem magam, amikor a munkálatok elkezdődtek a Crash Nitro Kart-on 2002-ben. Ez a következő adag tervrajz, amivel előrukkoltam. Itt az ötletre és a dizájnra próbáltam ráérezni, és nem igazán gondoltam arra, hogy valaha is közzéteszem majd ezt a munkát. Ezért ilyen szedett-vetettek ezek a rajzok. Ez a módja, ahogy eleinte próbálom megközelíteni a tervezést, és felfedezni egy karakter külsejét. A konceptuális dizájnra fókuszálok, bár a rendesen rajzolás még mindig egy fontos prioritás amit próbálok észben tartani. Ez az első alkalom, hogy ezek a képek kikerültek.
![](//crashwarped.gportal.hu/portal/crashwarped/image/gallery/1358358362_76.jpg)
3. rész
Ahogy haladtam az utammal Velo császár karaktere felé a Crash Nitro Kart-hoz 2002-ben, mindent papírra vetettem, ami csak eszembe jutott, valami egyedit és szokatlant keresve. Amikor benne vagy a folyamatban, akkor tisztában vagy vele, hogy a legtöbbje annak amit csinálsz az el lesz utasítva. Amit keresel az az egy darab rajz, ami egy olyan visszajelzést kap, hogy elkezded látni az utat a végső dizájn felé. Ez az első alkalom, hogy ezek a rajzok közzé tétetnek.
![](//crashwarped.gportal.hu/portal/crashwarped/image/gallery/1358358665_76.jpg)
4. rész
Folytatva az utamat lépések visszafejtésében Velo császárig a 2002-es Crash Nitro Kart-ból. A következő adag tervrajz közül lejjebb, a középső volt az a rajz, ami idővel a karakterhez vezetett. Bár volt néhány másik ötlet is, amit következni lehetett volna, a második kép amit itt látok volt az, amelyik megerősítő választ hozott a Vicarious Visions-tól, és ami idővel megalapozta Velo végső külsejét.
![](//crashwarped.gportal.hu/portal/crashwarped/image/gallery/1358358766_91.jpg)
5. rész
Ez a két rajz a fejlesztési rajzok között volt Empero Velo-ról a Crash Nitro Kart-hoz 2002-ben, amivel a leginkább elégedett voltam. Nem gondoltam, hogy a dizájn megfelelő a karakter számára, de legalább a Vicarious Visions-nek volt miből válogatnia. Művész szemmel nézve, a legjobbak voltak ebből a csoportból.
6. rész
Folytassuk a szériát Velo császár végső dizájnának elésérével a Crash Nitro Kartból 2002-ből. A karakter fejlesztésének ezen szakaszában a Vicarious Visions a figyelmét egy korábbi rajz fogta meg, amit régebben alkottam. Amikor a dolgok arra a pontra jutnak, hogy döntés születik a karakter külsejéről, akkor a folyamat már csak finomítások kérdése. Ez a történet emögött a három rajt mögött, amikor már kezdtük befejezni Velot.
![](//crashwarped.gportal.hu/portal/crashwarped/image/gallery/1358358911_41.jpg)
7. rész
Itt is volna! Velo császár teljes pompájában a Crash Nitro Kartból 2002-ből. Ez a tervrajz, ami lezárta a karakter tervezését, ezt követték a karakter-rotációs rajzok, amit a modellezőknek készítettem a Vicarious Visions-nél.
![](//crashwarped.gportal.hu/portal/crashwarped/image/gallery/1358359052_34.jpg)
Nem, nincsen négy karja, mint ahogyan azt hihetnéd a szembülső és hátsó nézetekben. Amit csináltam kissé unorthodox volt. Mivel egy köpenyt viselt, így úgy is akartam ábrázolni, hogy lóg a testén, a kezei pedig az oldala mellett vannak. A kinyújtott karos pozíció egy sztenderd póz a forgatásokhoz, amikor a karaktert CG animációhoz tervezek modellezni. Ezt kombinálva a leengedett karokkal segített definiálni Velo normál esetben megjelenő külsejét.
Igazi Velo
Itt van az utolsó alkotás a dizájnsorozat részeként, amit Velo császárhoz készítettem a Crash Nitro Kart-hoz 2002-ben. Ha ismered a karaktert és a játékot, akkor tudod, hogy a Velo, akit láttál nem az igazi Velo. Egy mechanikus változata volt ennek az alaknak. Egy gyenge kis megalomániás teremtmény, akinek egy robotikus illúzióra volt szüksége alattvalói irányításához. Ez az eredeti tervrajz, melyet a karakter-rotációs képek kötvetnek.
![](//crashwarped.gportal.hu/portal/crashwarped/image/gallery/1358359188_92.jpg)
Végszó
Ezzel Eredeti tervrajzok című sorozatunk végéhez értünk, köszönjük, hogy velünk tartottál. Ha esetleg a korábbi részekről lemaradtál volna, akkor olvasd el azokat is feltétlenül! A modul a jövőben még bővülhet, bár Charles Zembillas már ritkán posztol eredeti tervrajzokat blogjára, és inkább újabb Crashes alkotásokat oszt meg - ugyanis hatalmas rajongó mind a mai napig. Ha érdekel, akkor látogass el Charles Zembillas blogjára, ahol megtalálhatod az eredeti posztok mellett más Crashes és egyéb alkotásait is!
Eredeti tervrajzok fejezetek
|