Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

     

 
Társalgó

Chat szabályzat | Használj avatárt

 
N. Aptár
2024. szeptember 9.
28 éves a Crash Bandicoot sorozat

28. évébe lépett a Crash Bandicoot sorozat. Az első rész 1996. szeptember 9-én jelent meg.

2024. március 4.
Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
 
Szavazás
A Crash Team Rumble-lel kapcsolatban.
Mi a benyomásod Crash Team Rumble-ről?

Kedvencem, imádom!
Tetszik, de azért akad jobb Crash rész is.
Semleges vagyok.
Nem tetszik.
Nem játszottam vele
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírfolyam
Friss bejegyzések
2024.10.03. 14:05
2024.09.16. 17:00
2024.09.16. 16:35
Friss hozzászólások
 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
 
Crash Twinsanity bugvadászat
Crash TwinsanityBugvadászat
 

Bugvadászat

Crash Twinsanity Bugvadászat

(A játékról bővebben a Crash Twinsanity tesztemben olvashattok.) Én, mint nagy Crash fan, már a megjelenés hetén beszereztem a játékot. Mikor hazaértem a frissen beszerzett “kinccsel”, az volt az első dolgom, hogy benyomjam a PS2-met és kipróbáljam. Nagy kíváncsisággal estem neki a játéknak. Mára már többször végigjátszottam, minden titkot megfejtettem benne. Ma nekiültem játszani, és kutatás közben bugokra bukkantam :O Mondjuk annyira nem lepett meg a dolog, ugyanis a játék PAL verziójában van egy-két “hiba”, de én olyan dolgokra bukkantam, melyeknek akárki utána tud nézni, akár milyen verzióval rendelkezik. Előkaptam a digitális fotógépem és lefotóztam nektek, hogy ti is lássátok ezeket az igen érdekes hibákat. Na akkor lássuk csak:

Ezen a képen Crash egy fa mellett áll, vagy inkább benne? :-D

Az N.Sanity Island-on a “Totem Hokum” nevezetű pályán amikor az egyik hernyóra ráugrottam a faluban, a tenger hiányossága tűnt fel nekem.

Ismét a “Totem Hokum” pálya, amikor a bennszülöttek üldözőbe veszik Crash-t, és elérünk a barlang bejáratáig, forduljunk vissza és a balra lévő 2 sziklán jussunk fel a pálya “szélére”. Egy nagy üres rész fog feltűnni nekünk, ahogy körülnézünk a jobb analóg kar forgatásával.

Ugyanott vagyunk, csak a pálya “peremén” továbbsétáltam. Szóval a vízesés innen ered:-D

Crash a “víz alatt”. Beugrottam a fentebb található képen látható vízbe és ismét érdekes dologra bukkantam. A víz, mint ha ott se’ lenne.

Ugyan az a bug csak más nézőpontból.

 

Igencsak érdekes dolgokat láthatunk a pálya szélén sétálgatva:-D

Ha a barlang felé sétálunk, szemünk elé tárul, hogy ez a barlang a levegőbe lett építve :-DDDDD

Ugyancsak a barlang látható a képen.

Próbáljunk meg lejutni a barlang "tetejére"!

Ha leugrottunk a barlangra és elkezdünk sétálni rajta, akkor különös látvány tárul a szemünk elé.

Sétáljunk tovább a barlangon, de óvatosan mert Crash hajlamos leesni a vízbe. Ajánlom a jobb analóg kar használatát;-) Ha elég sokat sétáltunk, megláthatjuk a Totem-et.

Néha bevillanhat a talajszint, de ezt ilyenkor a játék semminek veszi.

Ha visszanézünk láthatjuk, hogy mekkora utat tettünk meg.

23027162

Ugrottunk egy nagyot. Helyszín: a 10. dimenzió más néven a Twinsanity Island! Kevesen tudják, de le lehet menni az itteni Iceberg Lab aljára! A képen látható módszerrel lehet lejutni. Ha alapból le akarsz ugrani, akkor Crash barátunk alulról szagolhatja az ibolyát. Tehát a rúdra kell ugrani és onnan az alatta lévőre és csak onnan a földre.

vendrinszky lefilmezte nektek: KATT IDE

23027170

Elég különös, hogy néhány Wumpa gyümölcs is található itt lent, ahova elvileg le se lehet jutni!

23027169

Ezen a képen hősünk még fenn van az Iceberg Lab tetején...Csakhogy, ami a lába alatt van, az nem padló.

23027200

Az egyik kedvencem^^ Itt szó szerint át lehet menni a falon!

23027166

Hölgyeim és uraim, íme az Iceberg Lab belseje. Csinos kis Bug:)

23027165

Hagyjuk el a helyet szellem módra :)

23027198

Crash ezen a csodás helyen képes a vízen járásra is :D

A cikket írta: Lapi

 

 


 

Lien talált egy Bug-ot a Crash Tag Team Racing-ben. Miután beütjük a Japán Crash kódot, menjünk a kinézetváltásra és állítsuk Crash kinézetét vissza az eredetire. Ezek után a szeme fehér lesz, az árnyéka más lesz és a Crash táncot fogja eljárni. Katt ide

 


 

Játék: Twinsanity (PS2, NTSC)
Pálya: Totem Hokum eleje (még a dokinak se kell megtisztítani az utat hozzá)

Itt több Bug is van: (amit itt felfedeztem)

1. BUG:

Amikor kijösz a barlangból, és megpillantod Cortexet, ahogy táncol stb...,
fordulj rögtön balra, ott látni fogsz egymás mellett két kis sziklát és
mellettük egy kis vörös színű fát. Menj be a a szikla és a fa közé, és ott
fordulj be a szikla mögé és nézz a fal felé. Menj a fal sarkához, és
duplaugorj néhányszor a falnak. Látni fogod, hogy Crash néha elkapja a falat
a lábával, nem csak lecsúszik (ezt a porzásból lehet észrevenni). Amikor
elkapja a falat, azt a pillanatot kell elkapni, és újra dupla ugrani, és így
egyre magasabbra jutsz a falon. Ha onnan továbbugrasz, még egyszer el kell
kapni egy ilyen pillanatot, és máris fenn vagy a pálya bal peremén.

2. BUG:

Ha ugyanitt kijössz a barlangból, jobbra fordulj, és látni fogsz egy kisebb
sziklát, és mögötte a sarokban egy nagyobb sziklát. Ugorj rá a nagyobb
sziklára (szintén úgy, ahogyan az előzőben, tehát meg kell találni azt a
pillanatot, amikor crash elkapja a talajt), és rögtön ugorj a bal oldalra
lévő fa tetejére. Ekkor a kamera belemegy egy sziklába és nem fogsz semmit
se látni... Le kell ugrani előre a fáról, és akkor két lehetőség van:...

3/a. BUG:

Beleugrassz egy fának a törzsébe, ahonnan nem lehet kijutni sehogy sem, csak
a fa törzsében mész körbe-körbe.

3/b. BUG:

Jó helyre ugrasz, ahol van egy szikla, amit át kell ugrani, majd...

4. BUG:

A sarokban itt lesz egy olyan szikla, amit a gép semminek vesz, tehát bele
tudsz menni...

5. BUG:

Itt fel kell ugrani a következő sziklára és észre lehet venni, hogy crash
elég magasan a levegőben áll... (Néha lehet egy ki gondunk a
kameranézettel)...

6/a. BUG:

Ha innen jobbra ugrasz, akkor fel tudsz ugrani a pálya jobb peremére, de
semmi értelme, mert itt csak egy ki s kockán tudsz állni, mert különben
beleesel a perembe. (Ezt a peremes dolgot úgy lehet továbbvinni hogy a balra
lévő ágakra ugrasz a perem kockájáról, és onnan vissza a nagy sziklára, ami
a peremen található, de ennek sincs sok értelme, csak annyi, hogy BUG
:D:D:D).

6/b. BUG:

Ha továbbugrasz a szikláról a következő sziklára, azt nem tudod megtenni,
mert a játék semminek veszi azt a sziklát és rögtön bennetalálod magad...

7.BUG:

Ha pedig innen egy kicsit jobbra mész, ha föld van, ha nincs, leesel a
semmibe...

8. BUG:

Ezért a szikláról rögtön a kettővel azutáni sziklára kell ugrani, és itt
észreveheted, hogy ha balra akarsz ugrani, vissza a pályára, akkor nem
enged, pedig csak a levegő választ tőle el...

9. BUG:

Ugorj az utolsó előtti előtti sziklára itt, amellett jobbra van egy másik,
magasabb szikla, ennek menj a távolabbik peremére, hogy biztonsággal le tudj
ugrani mellé a földre, és megnyílik a szemed előtt a Docamok pálya (Cortex
méhecske:D). Próbálj meg átugrani az eredeti pályára... De ez lehetetlen,
mert Crash nem tud akkorát ugrani semmiképp sem, és Crash meghal... Na és mi
fog történni???? Egy picivel mielőtt Crash meghalna, elindul a videó:
Cortex: "You have to help me, Crash, you heard them, they want to destroy
our island home, humiliate me, and slave you and steal my brain... How I
envy the simple life of the tribesfolk, livin' in harmaon with mother
nature, the noble boar, the humbl bumble bee... Trallalallala... És miután
ezt elmondta, Crash visszateleportálódik hirtelen a pályára, mintha nem is
halt volna meg... Csakhogy ezek után nem lehet irányítani, sehogyse. Úgyhogy
szegény Cortex a vesztébe rohan...

Megjegyzés: Azok a BUGok, amik ...-tal végződnek, azoknak
folytatása a következő pontban van. Az a.-val és b.-vel jelölt BUGok azt
jelzik, hogy az előző BUGból kiindulva két lehetőséged van, hogy
továbbmenj...

Írta: Zsoca

 


Crash Twinsanity a Totem boss (tikimon) :

Ugyebár van a a Totem boss: Tikimon .. Nah hogyha legyőztük azután halljunk meg. Különös de hogyha visszamegyünk Tikimon újra felébred és győzhetjük le újra...

Snake


Crash Boom Bang! (USA): Amikor az a jeges ágyugolyó futam van és le kell egymást lökni a jégről. Abban a golyóban nem az USA-s Crash van a golyóban hanem a Japán Crash ezt azért tudom ,mert a Japán CBB-t is teszteltem és ua. volt;)

Lien

 

Itt van 2 videó a CotT Wii-s részéről amit CrashPro csinált a 2 videó lényege ott kapaszkodik ahol nemkéne meg lezuhan a gomba mögött ,köszönjük és érdekes.


Ezt a videót Crash-b csinálta. Crash Bandicoot 1-ről van szó. Crash elmegy a fal fele és megakad...


Egy újabb Twinsanity BUG az Academy of Evil pályán!

Twinsanity Bug kollenkció!!

És mégegy bug:D


NorbiZsemi Bugjai:

1. Crash Team Racing: nincsenek felíratok, csak számok , nem beszél senki, csak tátog és a legfontosabb , hogy össze  keveri a bossok fejét. Ripper Roo nál még nincs semmi , de Papu Papu nál már szembe tűnő a változás. 

 

Ezt a bug csak a pal os verzióban működik , és úgy lehet elő hozni, hogy amikor megkérdezi a nyelvet akkor egyszerűen  nyomni kell egy háromszöget.

2. A jól ismert Crash Twinsanity-bug egy másik felvételen:

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?