(A játékról bővebben a Crash Twinsanity tesztemben olvashattok.) Én, mint nagy Crash fan, már a megjelenés hetén beszereztem a játékot. Mikor hazaértem a frissen beszerzett “kinccsel”, az volt az első dolgom, hogy benyomjam a PS2-met és kipróbáljam. Nagy kíváncsisággal estem neki a játéknak. Mára már többször végigjátszottam, minden titkot megfejtettem benne. Ma nekiültem játszani, és kutatás közben bugokra bukkantam :O Mondjuk annyira nem lepett meg a dolog, ugyanis a játék PAL verziójában van egy-két “hiba”, de én olyan dolgokra bukkantam, melyeknek akárki utána tud nézni, akár milyen verzióval rendelkezik. Előkaptam a digitális fotógépem és lefotóztam nektek, hogy ti is lássátok ezeket az igen érdekes hibákat. Na akkor lássuk csak:
Ezen a képen Crash egy fa mellett áll, vagy inkább benne? :-D
Az N.Sanity Island-on a “Totem Hokum” nevezetű pályán amikor az egyik hernyóra ráugrottam a faluban, a tenger hiányossága tűnt fel nekem.
Ismét a “Totem Hokum” pálya, amikor a bennszülöttek üldözőbe veszik Crash-t, és elérünk a barlang bejáratáig, forduljunk vissza és a balra lévő 2 sziklán jussunk fel a pálya “szélére”. Egy nagy üres rész fog feltűnni nekünk, ahogy körülnézünk a jobb analóg kar forgatásával.
Ugyanott vagyunk, csak a pálya “peremén” továbbsétáltam. Szóval a vízesés innen ered:-D
Crash a “víz alatt”. Beugrottam a fentebb található képen látható vízbe és ismét érdekes dologra bukkantam. A víz, mint ha ott se’ lenne.
Ugyan az a bug csak más nézőpontból.
Igencsak érdekes dolgokat láthatunk a pálya szélén sétálgatva:-D
Ha a barlang felé sétálunk, szemünk elé tárul, hogy ez a barlang a levegőbe lett építve :-DDDDD
Ugyancsak a barlang látható a képen.
Próbáljunk meg lejutni a barlang "tetejére"!
Ha leugrottunk a barlangra és elkezdünk sétálni rajta, akkor különös látvány tárul a szemünk elé.
Sétáljunk tovább a barlangon, de óvatosan mert Crash hajlamos leesni a vízbe. Ajánlom a jobb analóg kar használatát;-) Ha elég sokat sétáltunk, megláthatjuk a Totem-et.
Néha bevillanhat a talajszint, de ezt ilyenkor a játék semminek veszi.
Ha visszanézünk láthatjuk, hogy mekkora utat tettünk meg.
Ugrottunk egy nagyot. Helyszín: a 10. dimenzió más néven a Twinsanity Island! Kevesen tudják, de le lehet menni az itteni Iceberg Lab aljára! A képen látható módszerrel lehet lejutni. Ha alapból le akarsz ugrani, akkor Crash barátunk alulról szagolhatja az ibolyát. Tehát a rúdra kell ugrani és onnan az alatta lévőre és csak onnan a földre.
Elég különös, hogy néhány Wumpa gyümölcs is található itt lent, ahova elvileg le se lehet jutni!
Ezen a képen hősünk még fenn van az Iceberg Lab tetején...Csakhogy, ami a lába alatt van, az nem padló.
Az egyik kedvencem^^ Itt szó szerint át lehet menni a falon!
Hölgyeim és uraim, íme az Iceberg Lab belseje. Csinos kis Bug:)
Hagyjuk el a helyet szellem módra :)
Crash ezen a csodás helyen képes a vízen járásra is :D
A cikket írta: Lapi
Lien talált egy Bug-ot a Crash Tag Team Racing-ben. Miután beütjük a Japán Crash kódot, menjünk a kinézetváltásra és állítsuk Crash kinézetét vissza az eredetire. Ezek után a szeme fehér lesz, az árnyéka más lesz és a Crash táncot fogja eljárni. Katt ide
Játék: Twinsanity (PS2, NTSC)
Pálya: Totem Hokum eleje (még a dokinak se kell megtisztítani az utat hozzá)
Itt több Bug is van: (amit itt felfedeztem)
1. BUG:
Amikor kijösz a barlangból, és megpillantod Cortexet, ahogy táncol stb...,
fordulj rögtön balra, ott látni fogsz egymás mellett két kis sziklát és
mellettük egy kis vörös színű fát. Menj be a a szikla és a fa közé, és ott
fordulj be a szikla mögé és nézz a fal felé. Menj a fal sarkához, és
duplaugorj néhányszor a falnak. Látni fogod, hogy Crash néha elkapja a falat
a lábával, nem csak lecsúszik (ezt a porzásból lehet észrevenni). Amikor
elkapja a falat, azt a pillanatot kell elkapni, és újra dupla ugrani, és így
egyre magasabbra jutsz a falon. Ha onnan továbbugrasz, még egyszer el kell
kapni egy ilyen pillanatot, és máris fenn vagy a pálya bal peremén.
2. BUG:
Ha ugyanitt kijössz a barlangból, jobbra fordulj, és látni fogsz egy kisebb
sziklát, és mögötte a sarokban egy nagyobb sziklát. Ugorj rá a nagyobb
sziklára (szintén úgy, ahogyan az előzőben, tehát meg kell találni azt a
pillanatot, amikor crash elkapja a talajt), és rögtön ugorj a bal oldalra
lévő fa tetejére. Ekkor a kamera belemegy egy sziklába és nem fogsz semmit
se látni... Le kell ugrani előre a fáról, és akkor két lehetőség van:...
3/a. BUG:
Beleugrassz egy fának a törzsébe, ahonnan nem lehet kijutni sehogy sem, csak
a fa törzsében mész körbe-körbe.
3/b. BUG:
Jó helyre ugrasz, ahol van egy szikla, amit át kell ugrani, majd...
4. BUG:
A sarokban itt lesz egy olyan szikla, amit a gép semminek vesz, tehát bele
tudsz menni...
5. BUG:
Itt fel kell ugrani a következő sziklára és észre lehet venni, hogy crash
elég magasan a levegőben áll... (Néha lehet egy ki gondunk a
kameranézettel)...
6/a. BUG:
Ha innen jobbra ugrasz, akkor fel tudsz ugrani a pálya jobb peremére, de
semmi értelme, mert itt csak egy ki s kockán tudsz állni, mert különben
beleesel a perembe. (Ezt a peremes dolgot úgy lehet továbbvinni hogy a balra
lévő ágakra ugrasz a perem kockájáról, és onnan vissza a nagy sziklára, ami
a peremen található, de ennek sincs sok értelme, csak annyi, hogy BUG
:D:D:D).
6/b. BUG:
Ha továbbugrasz a szikláról a következő sziklára, azt nem tudod megtenni,
mert a játék semminek veszi azt a sziklát és rögtön bennetalálod magad...
7.BUG:
Ha pedig innen egy kicsit jobbra mész, ha föld van, ha nincs, leesel a
semmibe...
8. BUG:
Ezért a szikláról rögtön a kettővel azutáni sziklára kell ugrani, és itt
észreveheted, hogy ha balra akarsz ugrani, vissza a pályára, akkor nem
enged, pedig csak a levegő választ tőle el...
9. BUG:
Ugorj az utolsó előtti előtti sziklára itt, amellett jobbra van egy másik,
magasabb szikla, ennek menj a távolabbik peremére, hogy biztonsággal le tudj
ugrani mellé a földre, és megnyílik a szemed előtt a Docamok pálya (Cortex
méhecske:D). Próbálj meg átugrani az eredeti pályára... De ez lehetetlen,
mert Crash nem tud akkorát ugrani semmiképp sem, és Crash meghal... Na és mi
fog történni???? Egy picivel mielőtt Crash meghalna, elindul a videó:
Cortex: "You have to help me, Crash, you heard them, they want to destroy
our island home, humiliate me, and slave you and steal my brain... How I
envy the simple life of the tribesfolk, livin' in harmaon with mother
nature, the noble boar, the humbl bumble bee... Trallalallala... És miután
ezt elmondta, Crash visszateleportálódik hirtelen a pályára, mintha nem is
halt volna meg... Csakhogy ezek után nem lehet irányítani, sehogyse. Úgyhogy
szegény Cortex a vesztébe rohan...
Megjegyzés: Azok a BUGok, amik ...-tal végződnek, azoknak
folytatása a következő pontban van. Az a.-val és b.-vel jelölt BUGok azt
jelzik, hogy az előző BUGból kiindulva két lehetőséged van, hogy
továbbmenj...
Írta: Zsoca
Crash Twinsanity a Totem boss (tikimon) :
Ugyebár van a a Totem boss: Tikimon .. Nah hogyha legyőztük azután halljunk meg. Különös de hogyha visszamegyünk Tikimon újra felébred és győzhetjük le újra...
Snake
Crash Boom Bang! (USA): Amikor az a jeges ágyugolyó futam van és le kell egymást lökni a jégről. Abban a golyóban nem az USA-s Crash van a golyóban hanem a Japán Crash ezt azért tudom ,mert a Japán CBB-t is teszteltem és ua. volt;)
Lien
Itt van 2 videó a CotT Wii-s részéről amit CrashPro csinált a 2 videó lényege ott kapaszkodik ahol nemkéne meg lezuhan a gomba mögött ,köszönjük és érdekes.
Ezt a videót Crash-b csinálta. Crash Bandicoot 1-ről van szó. Crash elmegy a fal fele és megakad...
Egy újabb Twinsanity BUG az Academy of Evil pályán!
Twinsanity Bug kollenkció!!
És mégegy bug:D
NorbiZsemi Bugjai:
1. Crash Team Racing: nincsenek felíratok, csak számok , nem beszél senki, csak tátog és a legfontosabb , hogy össze keveri a bossok fejét. Ripper Roo nál még nincs semmi , de Papu Papu nál már szembe tűnő a változás.
Ezt a bug csak a pal os verzióban működik , és úgy lehet elő hozni, hogy amikor megkérdezi a nyelvet akkor egyszerűen nyomni kell egy háromszöget.
2. A jól ismert Crash Twinsanity-bug egy másik felvételen: