Crash Nitro Kart - Verziók eltérései
Crash Nitro Kart (nagykonzolos változat)
Karakter ikonok
A PlayStation 2 és az Xbox változatok NTSC-US kiadásai a fenti sorban található ikonokat használják bizonyos karakterekhez. Ezek szerepelnek a játék Game Boy Advance változatában is. Minden más verzió az alsó sorban található frissített ikonokat használja.
Terra betöltőképernyő
A PlayStation 2 és az Xbox változatok NTSC-US kiadásban a a Terra világ betöltőképernyőjén Coco látható (bal oldali kép). Minden más verzióban Cortex és Oxide láthatóak, ahogy Oxide épp kirepül az auójából (jobb oldali kép).
Menüzene
A játék Xbox változatának menüzenéjében van egy extra szegmens, amely nem csendül fel a PlayStation 2 és a GameCube változatokban.
Betöltőképernyő
A GameCube változatban betöltőképernyőkön a „Loading...” felirat a képernyő tetején kapott helyet, ellentétben a PlayStation 2 és Xbox változatokkal, ahol a képek alatt szerepel a szöveg töltéskor.
Hangok
A GameCube változatban van egy extra hangeffekt a zöld lámpa után.
Link kábel extra megnyitások
A GameCube változatban az Extras menüpontban található egy rakás olyan dolog, amely a Nintrno GameCube és Game Boy Advance link kábelével kapcsolatos. A link kábel segítségével, ha összekötöd a játék GameCube és Game Boy Advance változatát, akkor megnyithatsz bizonyos tartalmakat. A GameCube változatban Polar, Dingodile, Zam, Zem, Pura és Fake Crash nyílnak meg játszható karakterekként, valamint a Hyper Spaceway versenypálya és a Terra Drome harc aréna.
Crash Nitro Kart (kézikonzolos változat)
Jogképernyő
Bal oldalt: NTSC-US (amerikai) és PAL (európai) változatok, jobb oldalt az NTSC-J (japán) változat.
Vicarious Visions logo
Bal oldalt: NTSC-US (amerikai) és PAL (európai) változatok, jobb oldalt az NTSC-J (japán) változat. A japán változatban nem szerepel az animáció a VV logónál.
Kezdőképernyő
Bal oldalt: NTSC-US (amerikai) és PAL (európai) változatok, jobb oldalt az NTSC-J (japán) változat.
TNT ikonok
A japán TNT ikonokon nem a "TNT" felirat olvasható, hanem egy bomba ikonja szerepel.
Bal oldalt: NTSC-US (amerikai) és PAL (európai) változatok, jobb oldalt az NTSC-J (japán) változat.
Eltérő menüzene
A játék NTSC-J változatában menüjében nem a szokásos dallam hallható, hanem Hideo Suwától a Cracra Baban dal szólal meg.
Hosszabb zenék
The tracks in the Japanese version of the game are quite a bit longer than in other versions, so they don't loop as quickly and are much more enjoyable. The title screen has completely different music too.
Az N-Gage változat eltérései a GBA-s változathoz képest
A többi változatnál valamivel később, 2004. júliusában került forgalomba az N-Gage port, ezalatt pedig néhány módosításon is átesett, annak reményében, hogy majd lepipálja a GBA változatot. A konzolgenerációból végül azonban a Game Boy Advance került ki győztesként, az N-Gage pedig a feledés homályába veszett.
Kezdőképernyő
A kezdőképernyő eltér a Game Boy Advance változatétól.
Geomertria
Bár a versenypályák kialakítása maradt az eredeti, az N-Gage változatban az úton vannak bukkanók és körülötte falak. Ez csak vizuális változtatás, és emiatt valójában sokszor nehezebb is látni, hogy mi van előttünk.
Grafikai előrelépés
A grafika fejlődött a GBA kiadáshoz képest.
Új karakterikonok
Néhány karakter ikonja megváltozott.
Online ranglista
Az N-Gage változatba integrálva volt egy online ranglista, ahová be lehetett küldeni az elért eredményeket, és láthattad, hogy hogy álltál a többiekhez képest. Mondani sem kell, hogy a szolgáltatás már réges rég nem üzemel.
Gyorsabb betöltés
Az N-Gage változatban a betöltési idők lényegesen rövidebbek, mint a GBA változatban.
Képek
|