Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

      

 
Társalgó

Chat szabályzat | Használj avatárt

 
N. Aptár
2024. március 4.

Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
 
Szavazás
A Crash Team Rumble-lel kapcsolatban.
Mi a benyomásod Crash Team Rumble-ről?

Kedvencem, imádom!
Tetszik, de azért akad jobb Crash rész is.
Semleges vagyok.
Nem tetszik.
Nem játszottam vele
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
 
Crash Twinsanity - fejlesztési időszak, kihagyott ötletek
Crash TwinsanityFejlesztési időszak
 

Fejlesztési időszak

Ebben a különleges menüpontban fel nem használt ötleteket olvashattok a Crash Twinsanity fejlesztési időszakából. Némelyikük nagyon is érdekes, nagy kár, hogy nem valósították meg őket (pedig nagyon is elfértek volna még a játékban).

Az eddigi írások és képek SpaceCat-től, FakeNinától és Ludovic Rubintól származnak. Még rengeteg van, folyamatosan új dolgok derülnek ki a játékról, tehát igyekszünk minden tudnivalót megosztani veletek!

A cikk megvalósulásában közreműködtek: Wickon, INNUENDO, Lapi és Mech.

Szokás szerint kattintsatok a képekre a nagyobb méretű változatért.

Kiadatlan GameCube változat

A játék tervezett Nintendo GameCube-ra szánt kiadása sohasem látott napvilágot. Feltételezhetően azért, mert a harmadik féltől származó játékok nagyon gyengén teljesítettek a Nintendo konzoljain, valamint a PlayStation 2 és Xbox változatok is igen gyenge eladási számokat produkáltak. A dolog érdekessége, hogy a legelső játékvideókat az IGN épp a játék kezdetleges GameCube változatáról tette közzé 2003-ban.

Crash Twinsanity előtti idők

Crash Bandicoot: Evolution

A Crash Twinsanity eredetileg egy sokkal nagyobbszabású játék lett volna, ami a Ratchet and Clank megjelenése miatt kellett, hogy irányt váltson. A Crash Bandicoot: Evolution-ről bővebben ide kattintva olvashatsz.

Korai címek

A Crash Twinsanity fejlesztése Crash Bandicoot: Evolution néven kezdődött, majd a fejlesztés vége felé már Crash Bandicoot Unlimited volt a véglegesnek tűnő cím, ami a játék nyitott környezetére utalt. Több ötlet is felröppent a csapatban a Crash Twinsanity címéhez:

  • Crash Bandicoot: Evolution
  • Crash Bandicoot: Fully Fluxed
  • Crash Bandicoot: A Whole New Dimension
  • Crash Bandicoot: Tandemonium
  • Crash Bandicoot: Unlimited

Végül egy órát kaptak, hogy végleges döntést hozzanak, Paul Gardner (FakeNina) pedig ekkor állt elő az ötlettel, hogy legyen a játék címe Crash Twinsanity, és végül a csapat emellett döntött.

Kezdetleges borítóképek

A játéknak Jordan Reichek több borítókép tervrajzot is készített, amelyeket nagyban a Ren & Stimpy című rajzfilm stílusa ihletett. Egyébként a játék forgatókönvét, és vele együtt a vicceket is ő írta.

Játékmenet

Szupererős támadások

A játékból még kimaradt kettő szupererős támadása Crash-nek: a Scissor-kick és a Power-punch. Ezek közül a Power-punch az ismertebb, amit a kör és a négyzet egyszeri lenyomásával lehetett kihozni, ezzel szét lehetett zúzni a jó erősen lezárt ládákat, és azokat a hangyákat is, amelyeket eredetileg két pörgéssel lehet csak kiütni. Ez az ütés a demó verzióban is szerepel, szóval boldog aki azt is kipróbálta már.

Irányítható hoverboard

Ez a mechanizmus több helyen is használatban lett volna, egyszer Cortex vezette volna, egyszer pedig Crash, de háttal állva rajta. Volt egy szabály a játékkal, hogy Crash nem használna eszközöket, helyette improvizálna (mint például Cortexet használja snowboardnak), és ha mégis használt volna egy eszközt, akkor azt rosszul. Azt hiszem a hoverboard a kiszáradt tengerfenéken lett volna használva, és valahol az ikrek bázisának központjában.

Valaki megtalálta YouTube-on a működőképes hoverboardot, és egy videót is rögzített róla!

Fake Crash és Crunch

Fake Crash-nek jutott volna egy kámea szerep, ahol egy apró szigeten ragadt volna, és N. Gin hajójáról láthattuk volna. Van is egy tervrajz, amin Fake Crash és Crunch egy szigeten ragadtak együtt.

Törölt szintek

Komodo fivérek versenye

A második vagy a harmadik szigeten lett volna egy verseny a Komodó Testvérek ellen, ahol Cortex (még mindig a női jelmezbe bújva) az anyósülésen ülve Crash vezetési képességeit ócsárolja. A trükk csak az, hogy a járművön nem volt fék.

Bug Run

A Bug Run-ról Keith Webbtől már hallhattunk, és az alábbi tervrajzot it megosztotta velünk. A Bug Run egy menekülős szekció lett volna a játék legelején, a Jungle Boogien belül. Ott indult volna, ahol Cortex egy férgen felpattan. Van a falon egy rajz egy bennszülöttről. Itt lett volna balra egy lyuk a földben, ami a Bug Run bejáratául szolgált volna.

A Traveller's Tales Oxford egykori főnöke, Jon Burton talált egy korai Crash Twinsanity változatot, amelyben a Bug Run elérhető.

Gone A Bit Coco

Cortex erős lövései

A játékban szerepel egy szöveg, amelynek a "Gone a Bit Coco" nevű szinten vettük volna hasznát: „A normál lövések csak lepattannak ezekről a nyalókákról ~ Tartsd lenyomva a gombot, hogy erősebbet lőjj!”

Ironikus, hogy Cortex erős lövéseinek csak ezen az egy szinten vettük volna hasznát, de mivel eltávolították, ezért teljesen fölöslegesek a játék során.

Lava Caves

Egy újabb majdnem befejezett, de kihagyott szint a Lava Caves. A 10. dimenzióban, mielőtt még a Rockslide Rumble-höz mentünk volna, eredetileg át kellett volna jutnunk az Ice Climb lávával borított ellentettjén.

 

Ocean Commotion

A fejlesztés kezdeti időszakában lett volna egy szint ami egy kiszáradt tengerfenék mélyén játszódott volna. Lett volna egy átvezető amiben Cortex egy kagyló szájából próbálja meg kihúzni a kristályt. A kagyló azonban rázáródott a doktor fejére, amitől ilyedtségében elkezd rohangálni, ami egy újabb Mentsük-Meg-Cortexet-Miközben-Rohangál dologhoz vezet (mint a Totem Hokum és a Bandicoot Pursuit). Ezután N.Gin hajójának roncsaiba futottunk volna.

Törölt karakterek

N. Trance

N-Trance is egyike lett volna azoknak a doktoroknak, akik a kincs után vadásznak. A csapat a 10. dimenzióban futott volna össze Evil Crash-sel, aki egy kiskanállal meg akarja enni N-Trance agyát, úgy, ahogy egy lágy tojást. De ezt kihagyták, mivel túl dúrva lett volna. (Mostmár érthető, hogy miért volt bekötve N-Trance szeme a képeken.- Lapi).

Foofie

Foofie! Igen, Crash-nek a játékban lett volna egy hűséges barátja, vagyis aféle háziállata, a neve Foofie, aki képes volt az alakváltásra, és egy ilyen izzó, földönkívüli csigaszerű vagy kigyószerű valami lehetett. Nagyon aranyos volt és bármilyen hosszúra kitudott nyúlni. Foofie mindig is ragaszkodott Crash-hez, pláne a karjára csavarodva érezte jól magát. Szóval, néhány kép Foofie-ról:

Ezen a képen Ninát és Foofie-t (törölt karakter) vehetjük szemügyre. Mint már tudjuk, Nina oda van az aranyos állatokért, és egy kezdeti elképzelés szerint ezért kapta Cortextől a bionikus karokat, hogy ne tudja megölelni az állatkákat, mivel azok így morbid mód felrobbantak volna Nina kezében.

Chi Chi Grass (Chi Chi fű)

A játékban található egy Chi Chi Grass, ami még a Crash Evolution-ból maradt fent, ekkor még Crash Foofie segítségével úgy kapaszkodhatott volna és himbálózhatott volna ezeken, mint a végleges játéjban Nina. A mechanizmus a Twinsanity-ben megmaradt, csak éppen végül Nina kapta.

Capu Capu

Capu Capu was the Captain of the boat that carried Crash to the Iceberg Laboratory. He was another member of the native tribe. He was designed by SpaceCat and was built and ready to go in the game, but in development theres a point at which you have to stop adding new content to the game and make sure everything is stable (eh-hem), and it was just too late to add Capu Capu.

Jóságos Cortex

A 10-edik dimenzióban eredetileg szerepelt volna a jóságos Cortex is. Mikor áttranszportálódnak a 10-edik dimenzióba, Cortex figyelmezteti Crash-t, hogy veszély leselkedhet rájuk ott. Ekkor egy barátságos hang megszólal: "Üdvözöllek titeket a 10-edik dimenzióban". Ekkor Cortex megprödül, előveszi lézerfegyverét, és lebénítaná a jóságos Cortex-et. Ezután megszólal: "de ha van itt jóságos Cortex, akkor kell lennie Gonosz Crash-nek is!".

Egy kezdeti elképzelés szerint mikor a csapat átment a 10. dimenzióba, Crash és Cortex átváltoztak Gonosz Crashhé és Jó Cortexszé (akinek megfordult az N betű a fején). Ahelyett, hogy segítettünk volna Cortexnek kikerülni az akadályokat, az volt a feladatunk, hogy mi magunk hurcoljuk bele őt különböző fájdalmas dolgokba (például lézerek, sugarak) aminek következtében Cortex visszaváltozott volna a gonosz önmagává. A szint a "Rehab Lab" nevet viselte kapta.

 

Gonosz Coco

Wumpa és Cortex sziget

Csak úgy mint az N.Sanity sziget, a másik kettő sziget is szerepelt volna az első Crash játékból. A második sziget az órási fát vette volna használatul, ahol Ninának a kampókra akaszkodva kellett feljutnia a tetejére, egészen a felhők fölé. Szintén a második sziget még az ősi templomokat is hasznul vette volna [bővebben a #038 alatt].

A képen látható, hogy N. Gin léghajóval üldözi Ninát. A léghajó más tervrajzokon is szerepel, de nem tudni, hogy hogyan fonódott volna bele a történetbe.


N.Gin hajójáról kimaradt részek (az utolsó kép N. Gin léghajójáról van).

   


Coco Bandicoot irányítható karakternek indult. Az egyik elképzelés szerint Cyberspace-es pályákon kapott helyet, ahol számítógéprendszereket kellett meghackelnie a továbbjutásért. Miközben ebben a módban volt, fekete nindzsaruhában nindzsarugásokat osztogathattunk volna. A környezet a Matrix és a Tron keresztezésére alkotta. Az első helyszínt "Security Insanity"nak nevezték volna, itt Coconak Cortex laborja/kastélya adta a helyszínt. Itt Cortex ügynökök lettek volna az ellenségek, akik úgy voltak felöltözve, mint a Matrixos ügynökök). A cél Cortex régi léghajójának kiszabadítása, amivel aztán a három szereplő az Academy of Evil-hez utazik.


Az ikrek, Victor és Moritz nevei Mary Shelley Frankensteinjének egy karakteréről lettek kölcsönözve, akit Victor Moritz-nak hívtak. Ez előtt az ötlet előtt az ikrek nevei Squabble és Sqwawk lett volna.


Nina Cortexet eredetileg a Crash Nitro Kart egy korábi verziójához hozták létre, mikor még a Traveller's Tales Oxford Studio kezén volt a projekt. Ekkor még nem volt kidolgozva, hogy Neo Cortex unokahúga, vagy lánya lesz-e. Később sem sikerült teljesen eldönteni ezt.

A külsejét a Traveller's Tales Oxford Studio egyik munkatársa ikhlette. Eredetileg ugyanolyan köpenyt viselt volna mint Neo Cortex.

Nina Cortex eredetileg így nézett volna ki:

 


Fekete-fehér 10. dimenzió

A 10. dimenzió eredetileg fekete-fehér lett volna. Csak Crash rikít ott narancssárgán. Ha teljesítettünk különböző feladatokat, akkor a világ elkezdett színekkel megtelni. Egy kép a kezdeti ötletről:


Emlékeztek arra a részre amikor Dingodile éppen egy könyvet olvas / könyvvel a kezében szunyókál... amikor egy hatalamas hógolyó lemossa a kunyhóját a terepről? Na szóval eredetileg az úgy lett volna, hogy éppen vacsorázni ül le, egy romantikusan megteritett asztalhoz, és az asztal másiuk oldalán nem más ült, mint Tawna. Az átvezetőt lerövidítették, de még mindig megtalálható az Extrák Storyboardjai között.

KÉP

Kép
Videó


A Vivendi Universal Japan egy különleges reklám jelleget írt meg a havonta megjelenő "Hyper PS2 Magazine"-ba. A képen megnézhetjük, és egy különleges, igen ritka képet is láthatunk a jéghegy laborról.

Fuss Cortex, Fuss!

 


A játéknak Jordan Reichek több borítókép tervrajzot is készített, amelyeket nagyban a Ren & Stimpy című rajzfilm stílusa ihletett. Egyébként a játék forgatókönvét, és vele együtt a vicceket is ő írta.


Wumpa Pumpa. Erről a gépezetről sajnos semmiféle információt nem sikerült még megtudnunk.

A soronkövetkező kép elsődleges érdekessége a vörös hajú Nina Cortex, akinek a fején egy J betű található. Vagy vicces kedvében volt a készítő, vagy Nina egy időben talán Jenny lett volna.

A hangyák mellett kimaradt ellenségeket láthatunk. Egy zöld lény és a piros robotmása ezen álatnak, melyet a hangyák használtak volna.


Miután a Crash Nitro Kart fejlesztését átpasszolták a Vicarious Visionsnak (eredetileg a Traveller's Tales fejlesztette volna), úgy volt, hogy a Crash Twinsanityben lesz Nina Cortex bemutatkozása. Azonban, a Traveller's Tales dolgozói legnagyobb meglepetésére Nina deütálása végül a Crash Fusion-ban volt, a csapat tudomása és engedélye nélkül.

Kimaradt szekció

Ilyen rész nincs a végső játékban.

Crash Twinsanity Screenshots - Neoseeker

migrálandó tartalom: https://crashfanclub.gportal.hu/gindex.php?pg=37269893

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2023, unless stated otherwise. Please only use content with permission OR reference to the Crash Fan Club website.


Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!