Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

     

 
Társalgó

Chat szabályzat | Használj avatárt

 
N. Aptár
2024. szeptember 9.
28 éves a Crash Bandicoot sorozat

28. évébe lépett a Crash Bandicoot sorozat. Az első rész 1996. szeptember 9-én jelent meg.

2024. március 4.
Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
 
Szavazás
A Crash Team Rumble-lel kapcsolatban.
Mi a benyomásod Crash Team Rumble-ről?

Kedvencem, imádom!
Tetszik, de azért akad jobb Crash rész is.
Semleges vagyok.
Nem tetszik.
Nem játszottam vele
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírfolyam
Friss bejegyzések
2024.10.03. 14:05
2024.09.16. 17:00
2024.09.16. 16:35
Friss hozzászólások
 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
 
Crash Bandicoot Evolution
VideojátékokKiadatlan játékokCrash Bandicoot: Evolution

Információk

  • Cím: Crash Bandicoot: Evolution
  • Platform(ok): PlayStation 2
  • Tervezett megjelenés: 2004.
  • Fejlesztő: Traveller's Tales Oxford Studio
  • Kiadó: Vivendi Universal Games

Leírás

A Crash Bandicoot: Evolution a Traveller's Tales Oxford Studio kiadatlan játéka, amely igazság szerint a Crash Twinsanity egyik nagyon korai prototípusa volt.

Annak ellenére, hogy egy nagyon korai és kezdetleges változata az említett résznek, a legtöbb Crash rajongó külön játékként kezeli, hiszen az itt bemutatott elképzeléseknek csak a töredéke valósult meg a 2004-ben megjelent Twinsanity-ben – ilyen, innen eredő, megvalósult ötletek többek között az Evil Twins (gonosz ikrek) szerepeltetése, valamint Crash és Cortex váratlan összefogása. Az Evolution hosszabb és összetettebb történettel, és nyitottabb világgal rendelkezett volna, szemben a Twinsanity-vel.

Az Evolution körülbelül két évig állt fejlesztés alatt, és nagyon is ígéretes projekt volt. Természetesen joggal merül fel a kérdés, hogy ha minden jól haladt, és már két évet elfecséreltek rá, akkor miért hagytak fel vele?

A problémát az jelentette, hogy időközben az Insomniac Games előrukkolt a Ratchet & Clank sorozattal, ami nagyjából ugyanazon a recepten alapult, mint amit az Evolution tervezett bevezetni. De mivel a másik játék már learatta a babérokat, így ez az ötlet csak egy másolat benyomását keltette volna, és csúfos bukásnak nézett elébe. Ekkor a fejlesztők kaptak további kilenc hónapot, hogy valami mással álljanak elő 2004 őszére. Ekkor született meg a Twinsanity ötlete, ami egy sokkal komolytalanabb és viccesebb fordulatot vett. A siker természetesen nem maradt el; a Twinsanity sok Crash rajongó kedvenc játéka lett.

Igazán kár, hogy nem jelent meg az Evolution, de ha nem így alakulnak a dolgok, akkor talán sose kaptuk volna meg a jó öreg Twinsanitynket. Ahogy mondani szokás, „valamit valamiért”.

Interjú Richard M. Albonnal (RMAlbon)

Ezennel át is adnánk a szót R. M. AIbonnak, a Twinsanity dizájnerének, aki volt olyan kedves és megosztotta a Crash Bandicoot Evolution kezdetleges terveit a Crash Mania-val, amikről más fejlesztők nem tudtak tényekkel szolgálni.

KATTINTS A KÉPEKRE A NAGYOBB MÉRETHEZ!

„A Gonosz Ikreket a barátnőm két rendkívül utálatos madaráról mintáztam.”

„Emlékszem, mikor felkértek, hogy rajzoljam meg a fiatal Cortexet. Ahogy látható, őt szántuk az Ikrek teremtőjének.”

„Itt egy tervrajz az egyik osztályteremről: ”

„Foofie egy űrlény lett volna, és Crash karjáról segített volna túljutni a pályákon.”

  

„Két lakos, akik Crash-nek segítetek volna: ”

"Crash az űrben? Kétség kívül érdekes lett volna, de végül ezt az ötletet is töröltük."

"Rengeteg furcsa és megmosolygató ellenféllel találkozhattunk volna a szinteken: "

"Cortex ebben az épületben gyártott volna különféle toxikus ragacsokat: "

"Az Ikrek által épített hangyák így néztek volna ki: "

"E hely lett volna az Ikrek és a hangyák "főhadiszállása". Erejüket egy titokzatos anyaggal, wampával kívánták növelni. Az épület fejlett és tiszta lett volna, remek kontrasztot állítva Cortex sötét és koszos gyárainak."

 

"A Twin Tech logója: "

"A Twin Tech központi szerepet töltött volna be a játékban. Sajnálatos módon az Ikrek nem váltak olyan fontos figurákká, mint ahogy szerettük volna..."

 

"Az első képek az iskoláról: "

"Egy kis montázs a tervezett szintekről, területekről: "

"A fejlesztés későbbi szakaszában úgy gondoltuk, Crash szigetének vulkáninak kell lennie. Az ötlet egy ausztrál úriembertől, Daxtől származik, akivel egy évig dolgozhattam együtt: a fejlesztés során neki voltak a legjobb elképzelései, tervei."

"Egy újabb világ, mely sosem készült el - ez a Gaudi. Az itt található bányák wampában gazdagok lettek volna, ezért természetesen a hangyák megszállták volna a területet, elkezdve a bányászatot. Mivel a levegő mérgező volt, Crashnek üvegházakon át kellett volna kalandoznia. A negyedik képen a Gaudi egyik lakója látható, akinek segítenünk kellett volna a küldetések során." 

   

"A következő, nagyon elsődleges tervrajzon egy másik világ, a "Függő város" látható:"

"De hogy mi volt a "Függő város" alatt? Nos, ez egy sötét és komoly hely volt, sokkal kevésbé fényűző, mint a város odafent. Crashnek szüksége lett volna a vagyonos városlakók és a nyomornegyedekben dolgozó munkások segítségére egyaránt."

"Így néztek volna ki a munkások, akik segítettek volna Crashnek megállítani az Ikrek hadseregét:"

"Ahogy látható, Cortex bármit megtett volna a siker érdekében :) "

" A következő képek két művész alkotásai: az elsőt az egyik fiatal rajzoló készítette, de én úgy gondoltam, kiszínézve még ütősebben mutatna."

 

"Végül készítettem egy képes összeállítást a karakterekről, melyek szerepeltek volna a játékban:"

"Hogy mennyi ideig tartott elkészíteni a Twinsanityt? Hát, elég sokáig... három év telt el a projekt elkezdése és befejezése között. Azt mondom, a Twinsanity az Evolutionből fejlődött ki. Jó lenne, ha egy nap kiadatásra kerülne az Evolution... biztos vagyok benne, hogy tarolna!"

Törölt ellenségek John Matthew McCann (J Mac) blogjáról

„A Crash Twinsanity kezdeti szakasza tele volt téves irányokkal és döntésképtelenséggel. Ennek következtében a fejlesztés első 2,5 éve jóformán a kukába lett dobva, mivel újrakezdtük.”

Hamarosan:

- Kis hangya (A kis hangyák...)

- Mechanikus Atkák

A mechanikus atkákat a kis hangyák ülték volna meg, ezzel közlekedtek volna. John M. McCann szerint nem tűnt helyesnek az, hogy Crash ilyen nagy ellenfeleket egy pörgéssel le bírt teríteni, ezért távolították el. Emlékei szerint a szintén eltávolított Neo Cortex-es lebegő deszkás szinteken lett volna szerepük.

– A cikket összeállították: BBC és Wickon

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.


Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!