Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

      

 
Társalgó

Chat szabályzat | Használj avatárt

 
N. Aptár
2024. március 4.

Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
 
Szavazás
A Crash Team Rumble-lel kapcsolatban.
Mi a benyomásod Crash Team Rumble-ről?

Kedvencem, imádom!
Tetszik, de azért akad jobb Crash rész is.
Semleges vagyok.
Nem tetszik.
Nem játszottam vele
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
 
Crash Twinsanity - Érdekességek
Érdekességek → Crash Twinsanity
 

Crash Twinsanity - Érdekességek

Érdekességek

  • A játék címe eredetileg Crash Bandicoot: Evolution lett volna, és inkább a Ratchet & Clank sorozatra hajazott volna. Bővebben ide kattintva olvashatsz erről a változatról.
  • A játék címe majdnem Crash Bandicoot: Unlimited lett. Még az utolsó demókban is ezen a néven került bemutatásra. Olyan címek is szóba jöttek a fejlesztés során, mint pl. Crash Bandicoot: Fully Fluxed, Crash Bandicoot: A Whole New Dimension, illetve Crash Bandicoot: Tandemonium. Végül a csapatnak egy órája volt eldönteni, hogy milyen címet szeretnének, és végül a Crash Twinsanity mellett döntöttek.
  • A Traveller's Tales Oxford Studios cég kifejezetten a Crash Bandicoot széria visszahozására jött létre.
  • A játék tervezett, GameCube-os kiadása sohasem jelent meg. Feltehetőleg az alacsony eladási adatok miatt. Az irónia a dologban, hogy az IGN anno az első játékmenet videókat a GameCube verzióról rögzítette.
  • A Crash Bandicoot: Purple játékban engedély és kérdés nélkül előre leleplezte Nina Cortex karakterét a Vicarious Visions. A fejlesztők nagyon meglepettek és dühösek voltak, Nina karakterét a Twinsanityben szerették volna bemutatni először.
  • A játék eredetileg sokkal nagyobb és különbözőbb lett volna a ma ismert Twinsanitytől.
  • Ebben a játékban adta először hangját Cortexnek Lex Lang. Cortex hangját előtte Clancy Brown adta mindegyik játékban, kivéve a legelső Crash részben, ott ugyanis Brendan O'Bring adta hangját.
  • Richard M. Albon, a játék tervezési vezetője szerint a Gonosz Ikreket a barátnője "két utálatos kakaduja" alapján alkották meg.
  • A játékban használt Spyro modell a Spyro: A Hero's Tail-ből lett véve, emiatt az Eurocom, az említett Spyro játék készítője is szerepel a creditsben.
  • A játék egész soundtrackje A Capella stílusú. A játék soundtrackjét készítő együttes neve Spiralmouth volt (akik azóta sajnos már feloszlottak), a hangjukon és némi szintetizátoron kívül semmi mást nem használtak a játékban hallható zenék elkészítéséhez.
  • A játék néhány zenéje klasszikus dalok alapján lettek készítve. A Totem Hokum pálya Doc Amok részénél az angolul Flight of the Bumblebee címen ismert dal hallható. Ugyanezen pálya Worm Chase részénél a Kék Duna Keringő dal átdolgozása hallatszik. Rusty Walrus pályáján pedig a Hebrides Overture dal átdolgozása van jelen.
  • A Twinsanity korai változatában a játék eredetileg questekre, különböző küldetésekre alapult volna, ahol Crash a "Gaudi" népnek próbált segíteni. Ennek persze az lett volna a vége, hogy Crash mindig több problémát okozott, mint amennyi volt.
  • N. Trance is szerepelt volna a játékban egy jelenetnél, amiben Evil Crash az agyát enné egy kanállal, "mint egy tojást". Ezt a jelenetet azonban kivágták, mert "kissé undorító" volt, így N. Trance már csak a tervrajzokon tekinthető meg.
  • Ez az első játék (a racing játékokon és Crash Bashen kívül), ahol Cortex játszható karakter, valamint Ninára is ez vonatkozik.
  • Coco is egy játszható karakter lett volna, de végül csak néhány átvezető jelenet erejéig kapott szerepet.
  • Fake Crash megjelent volna cameoként, egy kis szigeten ragadt volna Crunch-al az N. Sanity Island mellett, de ezt a tervet technikai okok miatt kivágták.
  • Ha Crash megérinti a megbénított Cocot, sebzést szenved.
  • Ebben a játékban nem szükséges összegyűjteni a dobozokat, mert nem kapunk a dobozok felszedéséért gemet, ehelyett különböző puzzle-féle játékokat kell megoldanunk.
  • Ez az első Crash játék, amiben mozgathatjuk a kamerát.
  • Nem tudjuk átlépni/skipelni az átvezető videókat, még akkor sem, ha már láttuk őket egyszer. Eredetileg lett volna egy gyors tekerési funkció, de ezzel csak mégtöbb probléma adódott.
  • A játék borítóján Cortexnek sárgás szemei és kék nyelve van, viszont a játékban normális színezést kapott. A borító az író munkája, aki a Ren és Stimpy rajfzfilmsorozatot is írta.
  • Relicek is szerepeltek volna a játékban, de végül kivágták őket.
  • Ez az utolsó olyan Crash játék, ahol az eredeti trilógia szinkronszínészei újra hangjukat adták.
  • A Crash Twinsanity teljesített a legrosszabbul a konzolos Crash játékok eladásai terén, és a harmadik legrosszabb eladásokkal rendelkezik (Crash Bandicoot Purple és Crash Boom Bang "dicsekedhet" a legrosszabb eladásokkal), a játékból kevesebb, mint 1 millió példányt adtak el.
  • A rossz eladási eredmények ellenére Keith Webb megerősítette, hogy ő és egy csapat ex-fejlesztő szívesen segítenének a Vicarious Visionsnek remasterelni a játékot. Erről egy nyílt levelet küldött és tett közzé, amit megtekinthettek itt, magyar fordítással:
    • Keith Webb asztaláról
    • "Kedves Vicarious Visions,
    • Először is, engedjétek meg, hogy gratuláljunk a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy hatalmas sikereinek. A játék népszerűsége bizonyítja a tehetségeteket és sikereteket Crash Bandicoot eredményes visszahozásában. Nyilvánvalóan sokféleképp lehet továbbmenni, eme sikerre építkezni, és a rajongótábor szerint jó lenne a 2004-es Crash Twinsanity remasterelése. Biztosan tisztában vagytok vele, hogy rengeteg tartalom és ötlet el lett törölve, ki lett vágva a végleges játékból, és talán most itt a lehetőség rá, hogy teljes fényében újraalkossuk a játékot. Egy maréknyi ex-Twinsanity tervező nevében írom, hogy szeretnénk részt venni a fejlesztésekben és új tervek létrehozásában, ha a remaster lehetséges. Gratulációként szeretnék küldeni nektek egy exkluzív Crash Twinsanity-s rajzot, ezzel együtt a Crash Twinsanity 13. születésnapját is ünnepeljük Crash Twinsanniversary néven. Ez a kép a játék masszív rajongótáborának is szól, akik támogatása és kitartása életben tartotta narancssárga erszényes hősünket a hosszú évek folyamán.
    • Sok szerencsét kívánok a jövőben,
    • Keith Webb "
    •  

Utalások más Crash játékokban

  • A Crash Bandicoot 4: It's About Time-ban az egyik teljesítmény neve "Twinsanity".

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2023, unless stated otherwise. Please only use content with permission OR reference to the Crash Fan Club website.


Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?