Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

      

 
Társalgó

Chat szabályzat | Használj avatárt

 
N. Aptár
2024. március 4.

Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
 
Szavazás
A Crash Team Rumble-lel kapcsolatban.
Mi a benyomásod Crash Team Rumble-ről?

Kedvencem, imádom!
Tetszik, de azért akad jobb Crash rész is.
Semleges vagyok.
Nem tetszik.
Nem játszottam vele
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
 
Crash Bandicoot végigjátszás (Dorci)
 
Crash Bandicoot → Végigjátszás

Végigjátszási útmutató

A cikket írta: Dorci [Crash-b]

A következő irományban arról olvashattok, hogyan kell a Crash Bandicoot első részét teljesen, maximumra kijátszani. Gondolom a mai napig vannak olyan játékosok, akiknek ez nehézséget okoz, és a játék nehézségei helyett inkább a Super Password-ot használják ezen rész teljes végigjátszása mellett. Remélem segít a cikk!

HA EGY PÁLYA SORÁN MEGHALSZ, NEM KAPOD MEG A GEM-EKET! (Ha meghalsz, jobb, ha újrakezded a pályát úgy, hogy kilépsz a mapra)


1. SZIGET


N. Sanity Beach
A pályán rákokkal és teknősökkel fogsz találkozni, amiket egy egyszerű pörgéssel le tudsz győzni. A pálya könnyű, ameddig az elágazásig nem érsz, az elágazás előtt próbálj meg felvenni 3 Aku Aku-t, hogy könnyebb legyen a dobozhídon való átkelés. Az elágazásnál fordulj jobbra, aktiváld a ! fémdobozt, és ha még aktív a 3 db Aku Aku bónusz, gyorsan fuss át a dobozhídon, ha nincs 3 Aku Aku-d, próbálj meg óvatosan, egyenként ugrálni a dobozokon egyikről a másikra, de ne zuhanj le és ne hagyj ki egyetlen dobozt sem. Az elágazás végén még ne ugorj a kijáratba, fordulj vissza balra és lassan haladj visszafelé, hogy felszedd a hiányzó dozokat erről az útról. Ha ez megvan, irány a kijárat! Ha mindent jól csináltál és nem haltál meg, megkapod a GEM-et.

Jungle Rollers
[Tawna bónusz pályát tartalmaz]
A játék elején nem sokat számít, hogy összetöröd-e az összes dobozt vagy sem, mivel a zöld színű GEM-re lesz szükséged a hiányzó dobozok összeszedésére. Ezen a pályán találkozunk legelőször a bónuszpályával, ahol el tudod menteni a játékállást, vagy kódot kaphatsz róla.
Ha már megszerezted a zöld GEM-et (The Lost City pályáról), térj vissza erre a pályára, ezúttal egyetlen egy dobozt se hagyj ki. Amikor elérsz a megnövekedett/aktiválódott GEM úthoz/lifthez, ugorj rá és szedd fel a "titkos" helyen található 3 dobozt.

The Great Gate
[Tawna bónusz pályát tartalmaz]
A pálya elején ugrálj fel a 3 fémdobozon (nagyobbat tudsz ugrani, ha lenyomod az X-et/ugrás gombot.) Itt sem számít a játék elején, hogy összeszeded-e az összes dobozt, ugyanis szükséged lesz a sárga GEM-re (amit a The Lab pályán tudsz megszerezni). A majmokra vigyázz, ne támadd meg őket ha gurulnak; a bennszülött fejére ugorj rá, és ha feje fölött tartja a pajzsod, pörögd el. Az út végén úgy tudsz feljutni, hogy a fából készült, forgatható dolgok alatt ugrasz és pörögsz, ezeken fel tudsz ugrálni, de légy gyors, mert csak rövid ideig maradnak járhatóak. Mondanom sem kell, a tüskés oszlopoknál és az időnként meggyulladó tűznél vigyázz.
Ha megszerezted a sárga GEM-et, gyere vissza, az azelőtt kis GEM-ek a kijárat körül megnőnek, ugrálj át rajtuk és folytasd az utadat, összeszedve a hiányzó dobozokat.

Boulders
Az első pálya, ahol nincs idő túl sokat szöszmötölni, ugyanis egy hatalmas szikla gurul utánad. A guruló szikla után a legnagyobb ellenségeid a szakadékok és az akadályok lesznek. Ne zuhanj le. Ne akadj meg az akadályokban, különben lelassulsz és a szikla összenyom -> meghalsz. Törd össze az összes dobozt, és kapsz egy fehér GEM-et.

Upstream
[Tawna bónusz pályát tartalmaz]
Az első vizes pálya. Első és legfontosabb szabály: ne ugorj vagy ess a vízbe. Vigyázz a vizen lebegő levelekkel, ha túl sokáig maradsz rajtuk elsüllyednek. A vízből kiugráló halak nem nehéz ellenfelek, de azért figyelj oda. Légy óvatos a húsevő növényeknél is: van amelyik csak akkor harap / csukja be a száját, ha nem ugrasz el ról elég gyorsan, van amelyik folyamatosan nyitogatja-csukogatja a száját. Nem muszáj összeszedni az összes dobozt, hiszen ehhez is egy másik GEM kell. A pálya végén elvileg 3 doboznak kell hiányoznia alapból.
Ha megszerezted a narancssárga GEM-et, gyere vissza erre a pályára. A második vízesésnél aktiválódnak/megnövekednek a GEM-ek, ugorj rájuk a vízesés alá, itt fogsz találni egy életet tartalmazó dobozt. Ezután menj tovább a pályán, de ne ezen a kijáraton menj ki - ugrálj el a kijárat mellett a további GEM-eken, szedd fel a többi dobozt és irány a végső kijárat!

Boss: Papu Papu
Öröm és boldogság, végre találkozunk a legelső bossal/ellenféllel egy "jó alakú" indiánfőnök személyében! Ne fuss/sétálj neki, különben meghalsz. A botjával rá fog ütni a földre és elkezd forogni. Ugorj át a boton miközben forog. Amikor ismét felemeli a botot, fuss el, nehogy rád üssön. Amikor a leütötte botját, gyorsan ugorj a fejére. Ismételt ezt még el kétszer, de vigyázz, mert egyre hosszabban fog forogni a bottal. (Ja, és amikor végleg legyőzted, ne állj be Papu Papu elé, mert rád fog dőlni. Higyj nekem, egyszer véletlenül így haltam meg. :D)
Eme boss legyőzését lerövidítheted - akkor is ráugorhatsz a fejére, miközben forog a bottal, de csak óvatosan!

Rolling Stones
[Tawna bónusz pályát és Brio round-ot tartalmaz]
Jó neve van a pályának, nem igaz? :D
Ez az első olyan pálya, ahol Brio round is van, aminek igazából semmi különösebb jutalma nincs, csupán csak extra életeket tartalmaznak. Menj végig a pályán, vigyázz a gördülő kövekre, a húsevő növényekre, borzokra, szakadékokra stb. Ezen a pályán Tawna round is van, szóval figyelj a Tawna és a Brio dobozokra is egyaránt.
Ha megszerezted a kék GEM-et (a Toxic Waste pályáról), gyere vissza ide. Az egyik platform mellett, egy szakadéknál fogsz találni egy megnövekedett kék GEM-et. Ugorj rá, és ez le fog vinni a szakadékba egy "titkos" útra. Ha felszedted a dobozokat, használd a GEM-et liftként és fejezd be a pályát, ne hagyj ki egyetlen dobozt sem. Vigyázz, a szakadék alatti útra csak akkor jutsz el ha az aktivált kék GEM-re ugrasz, ha lezuhansz vagy csak leugrasz, meghalsz.

Hog Wild
Crash ráugrik egy vaddisznóra és elkezdenek futni. Ne halj meg, ne zuhanj le, figyelj a tüskés oszlopokra, a bennszülöttekre, a felnyársalt vaddisznókra, a szakadékokra és szedd fel az összes dobozt. Kapsz egy fehér GEM-et.

Native Fortress
[Tawna bónusz pályát tartalmaz]
Ez a pálya szinte ugyanaz, mint a The Great Gate, csak kicsit megpróbáltatóbb. Ugyan azokra a dolgokra kell figyelned: néha mozgó, tüskés oszlopok, tűz, bennszülöttek, húsevő növények, teknősök, szakadékok. Ha egy kis könnyített utat szeretnél magadnak, akkor miután feljutottál a pálya második "szintjére-emeletére", nézd a "kerítést" a legelső teknős mögött. Az egyik farönknek a vége le van vágva, nem hegyes, és át tudsz ugrani rajta, a mögötte lévő eldugott úton végigmehetsz, kikerülve a sok ellenfelet. Ne aggódj, nem fogsz kihagyni egy dobozt sem. Amikor az út végére érsz, kiugorhatsz egy ugyanolyan kinézetű kijáraton, mint amin be is jutottál ide.
Ha megszerezted a piros GEM-et (a Slippery Climb pályáról), gyere vissza ide. Nem sokkal az előbb említett rejtett útvonal után, egy tűz mellett találni fogsz egy piros GEM-ekből kirakott lépcsőt. Ugrálj fel rá és menj annyira fel amennyire csak tudsz. A felhőkre rá tudsz állni, nem zuhansz le, de vigyázz, itt is vannak néhol szakadékok/nyílások a felhők között. Szedd fel az idefent található összes dobozt (11 darab), majd menj vissza és folytasd a pályát. Kapsz egy újabb fehér GEM-et.

2. SZIGET

Up the Creek
[Tawna bónusz pályát tartalmaz]
Gratulálok, haladunk, a 2. szigetre értél! Egy másik vizes pályán járunk, ugyanúgy mint az Upstream-en. Nem túl nagy kihívás megcsinálni a pályát, maximum akkor válik nehezebbé a menet, amikor a vízesés mellett kell a dobozokat összetörni. A pálya közepefelé találsz egy ! dobozt, próbálj meg ráugrani anélkül, hogy beleesnél a vízbe. Ugorj vissza a dobozról a sziklára, és várj a hátad mögött lévő levelekre, míg újra a felszínre nem emelkednek, majd ugorj át rájuk, és sétálj vissza rajtuk a vízesésig. A vízesés mellett egy nyilas, ugrálásra jó (bounce) boxot találsz, mellette egy TNT-t. A vízesés eőtt közvetlenül egy újonnan megjelenő levélsorozatot láthatsz, amiken ha végigmész és a fatörzs alatt ugrasz, egy életet kapsz. A vízesés mellett található két doboz összetöréséhez először ugorj rá óvatosan a TNT-re, majd az ugrálódoboz segítségével ugorj vissza a kidőlt fatörzsre. Ezek után menj végig egyenesen a pályán, szedd fel az összes dobozt. Ha mindent jól csináltál - nem haltál meg és az összes dobozt felszedted -, kapsz egy fehér GEM-et.

Boss: Ripper Roo
Ó, a második boss! Ám ide jó időzítéshez és egy kis stratégiára lesz szükséged. Ripper Roo-t nem tudod pörgéssel megsebezni, ne érj hozzá, igyekezz távol maradni tőle, különben megsérülsz. A vízesésnél láthatod, hogy BIG TNT-k zuhannak le a vízbe. Ezekre csak ugrani szabad, ugyanúgy mint a TNT-knél, semmiképp se pörögj beléjük! Ugorj rá valamelyik BIG TNT-re a legjobb pillanatban, és robbantsd fel Ripper Roo-t háromszor, míg le nem győzöd. Fontos, hogy a TNT-k a vízen bizonyos időnként mozognak, lejjebb sodródnak, Ripper Roo pedig ugrál, de a legjobb pillanatban kell ráugranod a BIG TNT-kre, mivel csak akkor sebzed meg Ripper Roo-t, ha a TNT-k mellette robbannak fel. Időnként próba elé állítja az ember türelmét és időzítését, de egyszerű, menni fog!
Ripper Roo első ugrálási vonala a téglaplatformokon: egy fordított V alak, szóval középső, alsó bal, középső, alsó jobb, és előről folytatódik.
Ripper Roo második ugrálási vonala: egy fordított háromszög, alul a középső platform, jobb oldali középső platform, középső platform, bal oldali középső platform, alul középső, stb...
Ripper Roo harmadik ugrálási vonala: rombusz alak, alul középső platform, jobb oldali középső platform, fölső középső platform, bal oldali középső platform, alsó középső platform, stb...

The Lost City
[Tawna bónusz pályát és Brio roundot tartalmaz]
Először is, melletted találsz egy fémdobozokból álló falat. Ezt először át tudod ugrani, de kijutni egyszerű átugrással már nem tudsz. Törd össze a mögötte található ? és ugrálódobozt, kijutni úgy tudsz, hogy a fémdoboz mellett egy szép ívben átugrasz, és visszajutsz az útra. Ugorj rá a gyíkra. A falon fog lógni egy denevér, pörögd el, de vigyázz, mert egy sornyi denevér fog időközönként elrepülni két falon lógó denevér között. Ezt a denevérrohamot úgy tudod megszüntetni, ha elpörgöd mindkét falon lógó denevért. Az egyik épület egy kis bejáratában egy ugrálós Wumpa dobozt találsz, ezt ne törd össze, hanem ugorj rá, fölötte el van rejte egy ! dobozt, amit aktiválnod kell. Ha ez kész, menj tovább, aktiválódni fog egy doboz, amire ha ráugrasz, felszedsz egy Brio fejet. Menj tovább, később találkozol egy ugráló gyíkkal. Várd meg míg hátraugrik, ugorj rá úgy, hogy felszedd a magasban lebegő Brio fejet. Elérsz az alsó szint végére, ugrálj föl a ki-behúzódó téglák segítségével óvatosan, látni fogsz egy ! dobozt egy láng felett, ugorj rá - aktiváld, de vigyázz, nehogy beleess a tűzbe. Folytasd az utad felfelé, látni fogsz rácsok mögött aktiválódott dobozokat (hála a ! doboz aktiválásának), menj be oda a nyíláson, törd össze a dobozokat, itt kapod meg a harmadik Brio fejet. Csináld meg a Brio pályát, ha tudsz, ne halj meg. Ha visszatérsz az eredeti pályára, vigyázz a pirosas színű gyíkkal, az téged fog ugrálva követni bizonyos távolságig. Vigyázz az ugráló gyíkokkal, denevérekkel, ki-behúzódó kövekkel, szakadékokkal. Később találsz egy zöld gyíkot, várd meg míg egyet hátraugrik, felette vna egy doboz, ugorj rá, hogy a dobozt el tudd érni és össze tudd törni. A pálya végén ismét találkozol egy zöld gyíkkal, aki 2 szakadék között fog ugrálni. Várd meg, míg középre nem ugrik, ugorj rá és aktiváld a magasban lévő ! dobozd. A dobozok az út mögött aktiválódni fognak és maguktól összetörődnek. Szedd fel a Wumpa gyümölcsöket, irány a kijárat! Gratulálok, megkaptad az első színes jutalmadat, a zöld GEM-et!

Temple Ruins
Ijesztő pálya, nem igaz? Ellenfelek közül a pókokra, kígyókra, oszlopokból kinövő lándzsákra, denevérekre, összecsukódó alacsony kőfalakra, fellobbanó lángokra és persze a szakadékokra kell figyelned. Ezen a pályán a legnagyobb kihívás talán azok a részek, ahol át kell jutni ott, ahol oszlopok forognak körbe-körbe és némelyik lehúzódik a szakadékba, vagy az, hogy ne zuhanjunk le. A pályán az összes dobozt könnyű megszerezni, azonban itt van egy rejtett út, amit talán még nem láttál. Az egyik denevéres alagút után ugorj át a szakadékon, egy olyan helyen fogsz állni, ahol lándzsák lökődnek ki a falból/oszlopból, néhány Wumpa gyümölcs pedig érdekes módon egy szakadék felett lebeg. Illetve azt hinnéd róla, hogy szakadék fölött. Kövesd a Wumpa gyümölcsöt, és mit találsz? A lábad alatt egy fém és néhány dobozból álló híd jelenik meg ahogy mozogsz (szakadék nélkül, nem kell félni), egyenesen egy olyan helyre vezet, ahol sok doboz van. Törd össze a dobozokat, majd fordulj vissza és a hídon található pár dobozt is törd össze. Folytasd az utad a pálya végéig minden dobozt összeszedve halál nélkül, és kapsz egy újabb fehér GEM-et. Juhééé, scary pálya túlélve!

Road to Nowhere
[Tawna bónusz pályát tartalmaz]
Ezen a pályán a legnagyobb ellenfelünk a szakadék lesz. Ne essünk le, bár tudom, könnyű mondani. :D A nagyobb szakadékok átugrásához használd segítségül a teknősöket úgy, hogy rájuk ugrasz - persze csak ha van rá lehetőség. Első nekifutásra nem fogod tudni megszerezni a GEM-et, mivel szükség lesz a piros GEM-re a titkos utak eléréséhez. Ha befejezed a pályát és minden dobozt összeszedtél, elvileg 11 dobozt fog hiányolni még a játék.
Ha megszerezted a piros GEM-et (a Slippery Climb pályáról), gyere vissza ide. A harmadik Check Pointnál megnagyobbodik-aktiválódik a piros GEM, ugorj rá és várd meg míg átszállít a titkos útra. Ha megérkeztél, ugrálj át az oszlopokon. Látni fogsz egy fémdobozokból álló oszlopot egy TNT-vel benne, ezt egyelőre hanyagold, kerüld ki. Menj el az út végére, ugorj és a fejeddel érintsd meg a TNT dobozt, ami aktiválni fog egy ! dobozt. Menj vissza, és egy sima doboz aktiválódik, ugorj rá és pörögj bele óvatosan a dobozoszlop tetején lévő másik ! dobozba, úgy hogy az alatta lévő TNT-től ne halj meg. Ugorj rá a megjelenő-aktiválódó dobozra, és a segítségével ugorj át a magasban lévő dobozrakásra, aminek a közepén egy újabb ! doboz van, szóval pörög vagy ugrálj a dobozcsokor közepénél. Egy kis nyíláson egy oszlopnyi doboz fog megjelenni előtted, törd össze őket, majd a legelső fémdobozokból álló oszlopnál megjelenik egy új TNT is a levegőben. Érintsd meg a fejeddel, várd meg míg felrobban. Ha az összes dobozt biztosan felszedted, mehetsz vissza oda ahonnan jöttél ugorj át az oszlopokon, és itt vigyázz, mert a piros GEM ami visszaszállít téged az eredeti útra szinte láthatatlan - az utolsó oszlopon tőled felfelé van a GEM, óvatosan sétálj rá és várd meg míg vissza nem szállít. Menj végig az eredeti pályán, a kijárat előtt egy újabb aktiválódott-megnagyobbodott piros GEM-et találsz, ugorj rá, ez át fog szállítani a kijárat mögé. Itt egy láthatatlan út lesz, két deszkalap lesz alattad bizonyos távolságonként. Óvatosan lépj le a piros GEM-ről és kezdj el nagyokat ugrálni a láthatatlan út mentén, ha jól csinálod, akkor pont a deszkákra ugrasz. Az út végén egy rakás dobozt találsz, törd össze őket, majd fordulj vissza, és a deszkákon ugrálj vissza a kijárathoz. Kapsz egy fehér GEM-et.

Boulder Dash
A második és egyben az utolsó olyan pálya, ami szinte ugyanolyan, mint a Boulders pálya. A feladat ugyan az: ne zuhanj le, menekülj a guruló szikla elől és ne akadj meg. Első menetre nem fogod tudni összeszedni az összes dobozt, mivel ide is egy másik GEM-re van szükség a többi dobozhoz való eljutáshoz.
Ha megszerezted a lila GEM-et (a Lights Out pályáról), gyere vissza erre a pályára. A pálya legvégén, a kijárat mellett megjelenik a lila GEM platformja, ugorj rá, és le fog vinni téged a szakadékba egy titkos járatra. Törd össze az idelent található dobozokat, nézegesd Cortex és Brio képeit a falon, majd menj vissza a kijárathoz. Kapsz egy újabb fehér GEM-et.

Whole Hog
Ezt a pályát csak akkor tudod megnyitni, ha megszerezted hozzá a kulcsot a Cortex roundról, a Sunset Vista pályáról!
Ugyan az a menete, mint a Hog Ride pályának, szedd fel az összes dobozt, vigyázz az akadályokra. Újabb fehér GEM-et kapsz.

Sunset Vista
[Tawna bónusz pályát és Cortex roundot tartalmaz]
Kezdenek nehezedni a pályák, ezt főleg ez a pálya szemlélteti. Ezen a pályán van a legelső Cortex round, amihez három Cortex fejet kell összegyűjtened. Az első a falak mögött egy kis "szobában" van, aminek a doboza egyelőre inaktív. Fölötted lesz egy ! doboz, ami aktiválni fogja a nagy dobozrakást. Használd a piros ugráló gyíkot, hogy elérd az említett ! dobozt. A dobozok aktiválódnak, már csak be kell menned értük és össze kell törnöd őket. A második fej nem sokkal később jelenik meg, a magasban lebeg egy Crash élet mellett, a ki-behúzódó falak fölött, használd a földön lévő dobozt, ugorj magasat és szedd fel! De csak óvatosan a falakkal! Az utolsó Cortex fej a pálya legfelső "szintjén" lesz, egy bejáratnál/résnél látni fogsz egy lebegő Crash életet. Ugorj be érte, fordulj balra, el van rejtve egy doboz a fal mögött, törd össze és irány a Cortex round! De itt óvatosan, el kell jutnod a pálya végére, hogy megkapd a kulcsot. A Cortex round szinte ugyanolyan pálya, mint a Brio roundok. Megkapod az első kulcsodat. Az eredeti pályán szedj fel kihagyás nélkül minden dobozt, aztán: Juhééé, újabb fehér GEM!

Boss: Koala Kong
Harmadik boss, kicsit megerőltetőbb, mint az előzőek. A lényeg, hogy mozogj, ne hagyd, hogy Koala Kong eltaláljon a sziklákkal amiket dobál, de ne ess a lezuhanó TNT dobozok áldozatául sem. Amikor Koala Kong elkezd balra, oldalazva sétálni, várj egy kicsit, amikor megáll és eldobja a követ, fuss el. A kő melléd gurul, menj oda és pörögd vissza Koala Kong-ra, de figyelj, mert ha a szeneskocsi Koala Kong előtt van, akkor a kocsit találod el, és így nem Koala Kongot sebzed meg. Ugyanezt kell megismételned négyszer. Tipp: a legjobb a pálya jobb felén mozogni, mert egy idő után 2 TNT is lezuhan, amik főleg bal oldalon, vagy középütt landolnak.

to be continued...

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2023, unless stated otherwise. Please only use content with permission OR reference to the Crash Fan Club website.


Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!