Elkészültem a Crash Team Racing Nitro-Fueled teljesítmények leírásával. Megtaláljátok a játék menüjében, vagy bal oldalt a teljesítmények kategória alatt, a lustábbak pedig nemes egyszerűséggel az alábbi linken keresztül.
Örömmel jelentem, hogy elkészültem a Crash Bandicot 4: It's About Time-ban szerezhető teljesítmények ismertetőivel, ami egy kis segítséget nyújthat abban, hogy mit hogyan kell megszerezni őket. Hosszabb útmutatót egyelőre nem készítettem, csupán csak a leírásokat fordítottam le, és néhol tippeket is hagytam. Megtaláljátok a játék adatlapjában vagy ide kattintva.
Újabb törölt rész tervei kerültek felszínre. A Crash 'N' Burn fejlesztését 2014-ben kezdte meg a Big Red Button Entertainment, azonban az Activision végül nem hagyta jóvá. Videóért és bővebb infóért látogassatok el a videojátékok, kiadatlan játékok részlegébe, vagy pedig nemes egyszerűséggel kattintsatok ide.
A Humble Bundle havi kínálatában megkaparintható a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, a Spyro Reignited Trilogy és a Call of Duty WWII mindössze $12-ért (kb ~3.700 Ft-ért). Az ajánánlat a játékok PC-s változatára vonatkozik, és Steam letöltő kóddal válthatóak be.
Az ajánlatot itt találjátok [link]. A kedvezmény október végéig/ a készlet erejéig tart!
Már régebb óta sejthető volt, hogy valószínűleg lehet majd hivatalos cuccokat-gyűjteményeket vásárolni az N. Sane Trilogy-ről, nemrég kiderült, hogy ezeket a Numskull fogja gyártani, és bizony szinte az összes terméken megakad az ember szeme. Nagyon ötletes termékekkel álltak elő, nézzük is meg egyesével őket (ez egy kicsit hosszabb cikk lesz), leírom nektek magyarul a szöveget hozzá:
Ki mit szól hozzájuk, kinek mi tetszik a legjobban? Az biztos, hogy én legszívesebben az összeset megrendelném :D Apropó, rendelés, ha valaki meg szeretné vásárolni bármelyik terméket, alattuk megadtam hozzájuk a linket, az összes terméket egyszerre itt tudjátok megnézni: Numskull hivatalos Crash termékek.
Új külsőt készítettem az Extrák menüpontnak, mely sokkal szebb, igényesebb lett és modernebbé vált a változtatásnak köszönhetően. A menük címe mellett helyet kapott egy-egy témához passzoló kép is, illetve a menüpontok neve alatt rövid ismertetőt is olvashattok az adott modulról, és ha már az extrák menüről beszélünk, extra dolog is érkezett, mégpedig az, hogy apró betűkkel angol nyelvű leírást is találhatnak azok, akik külföldről tévednek be oldalunkra. Ha az extrák menüben lejjebb görgettek, láthatjátok milyen volt régen a menü (egyszerű szöveg + egy kis Crash fej ikon) - a régi menü hamarosan el lesz távolítva, ezt csak megtekintésre hagytam bent -, szerintem az új menü sokkal szebb lett, mint a korábbi. Remélem elnyeri a tetszéseteket, tessék megtekinteni ide kattintva! :)
Lezárult előző szavazásunk, melynek kérdése így szólt: "Melyik játékban voltak a legjobb menekülős szintek?". Összesen 115 szavazat érkezett, alább mutatom is, hogyan alakult az általatok választott toplista:
Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back (39 szavazat / 34%)
Crash Twinsanity (38 szavazat / 33%)
Crash Bandicoot (16 szavazat / 14%)
Crash Bandicoot 3 Warped (15 szavazat, 13%)
Crash Bandicoot - The Wrath of Cortex (7 szavazat / 6%)
Ahogy az látható is, a Crash 2 nyert, nyomában pedig szorosan lohol a Twinsanity. A harmadik helyezetet a Crash Bandicoot első része érte el, utána 1 ponttal lemaradva a Crash Bandicoot 3 Warped, végül, és most szó szerint utolsó sorban a The Wrath of Cortex lett az utolsó (amin nem igazán meglepő :D)
Az új szavazás a mostanában felröppent témát, a lehetséges új Crash részt állítja fókuszba, a kérdés: "Szerinted lesz új Crash rész?"
Válaszlehetőségek pedig:
Naná!
Valószínűleg
50% esély van rá
Nem hinném
Nem
Mindenki saját meglátása szerint szavazzon! Kíváncsiak vagyunk, ti hogy vagytok ezzel a témával. ;)
Már jó ideje azon gondolkoztam, hogy indítani kellene egy nyereményjátékot az oldalon, de ez előtt ki szerettem volna kérni olvasóink véleményét is. Első körben a nyereményekkel kapcsolatban vagyok bizonytalan, néhány ötlet lappang - úgy terveztem, hogy 3 helyezés lenne, az első helyezett nyerne például egy Crashes pólót, a második egy bögrét, a harmadik pedig kulcstartót vagy egy lap matricát (persze mindegyik Crashes lenne). A nyeremények mellett még szerepel maga a nyereményjáték menetének kérdése is - mi legyen a verseny, hogyan kellene nyerni? Kvízjáték, képregénykészítő, vagy talán valami olyan legyen, ami feldobja az oldalunk szociális életét, és pontokkal lehessen majd nyerni, a pontokat pedig kommentekért, chatelésért, Facebookos aktivitásért, stb. kapják a játékosok? Ez mind egyelőre még csupa kérdőjel, a nyereményjáték hamarosan várható lesz, addig is ezt a bejegyzést kiemelem (innentől a friss híreket ez alatt a cikk alatt fogjátok látni), és meg szeretném kérni az összes, vagy legalább minél több olvasónkat, hogy hozzászólásban jelezzék ötleteiket, most ráférnénk a kreatív, ötletes előrukkolásokkal. Mindegyikőtök véleményére kíváncsiak vagyunk, számításba fogom venni őket a nyereményjáték elindításakor.
Egy külföldi lapon (Twinfinite) egy úgynevezett felmérést tartottak, melynek kérdése ez volt: "Mely játékokat látnátok legszívesebben HD remake-ban ebben az évben?", a kérdésre pedig természetesen az olvasók válaszolhattak. A legelső helyre Crash Bandicoot került, nyomában pedig sok szinte kiváló játék áll, például Spyro the Dragon, System Shock 2 (számomra is mind a kettő nagy kedvenc, pláne a System Shock 2). A teljes toplista:
Egy Beta M nevű Youtube felhasználó fényt derített egy kihagyott Crash of the Titans tesztpályára, melynek neve CombatArena01, és elmondása szerint ezen kívül még van kettő ilyen típusú pálya, amelyeket ha megpróbál elindítani, sajnos összeomlanak (crashelnek, mondhatjuk :D), pontosan a SoundTest és az AI_pathfind fájlokkal történik ez. A videóban megtekinthető pálya az összes Crash of the Titans verzióból kihagyták, kivéve az NTSC-s PS2-es változatból. A PS2-es Crash Mind Over Mutantban egyetlen tesztpálya található, míg a PSP-s változatnak körülbelül 31 tesztpályája van. Remélhetőleg hamarosan ezekbe a pályákba is betekintést nyerhetünk, addig is nézzétek meg az alábbi tesztvideót.