Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

     

 
Társalgó

Chat szabályzat | Használj avatárt

 
N. Aptár
2024. szeptember 9.
28 éves a Crash Bandicoot sorozat

28. évébe lépett a Crash Bandicoot sorozat. Az első rész 1996. szeptember 9-én jelent meg.

2024. március 4.
Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
 
Szavazás
A Crash Team Rumble-lel kapcsolatban.
Mi a benyomásod Crash Team Rumble-ről?

Kedvencem, imádom!
Tetszik, de azért akad jobb Crash rész is.
Semleges vagyok.
Nem tetszik.
Nem játszottam vele
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírfolyam
Friss bejegyzések
2024.10.03. 14:05
2024.09.16. 17:00
2024.09.16. 16:35
Friss hozzászólások
 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
 
[RÉGI] Kimaradt Twinsanity ötletek

Azok az ötletek, amelyeket nem használtak fel a Crash Twinsanityben

   

Itt fel nem használt ötleteket olvashattok a Crash Twinsanitynek fejlesztési időszakából. Némelyikük nagyon is érdekes, nagy kár, hogy nem valósították meg őket, pedig nagyon is elfértek volna még a játékban.

Végigolvasva azt mondhatjuk, hogy a Crash Twinsanityt, csak a konzolok teljesítményei korlátozták a kiteljesedésben.

Az eddigi írások és képek SpaceCat-től, FakeNinától és Ludovic Rubintól származnak. Még rengeteg van, igyekszünk minden tudnivalót megosztani veletek!

Jelenleg 56 érdekességet olvashattok.

SpaceCat's AvatarFakeNina's Avatar

Fordították: INNUENDO, Mech, Lapi, Wickon

#001

   

A fejlesztés kezdeti időszakában lett volna egy szint ami egy kiszáradt tengerfenék mélyén játszódott volna. Lett volna egy átvezető amiben Cortex egy kagyló szájából próbálja meg kihúzni a kristályt. A kagyló azonban rázáródott a doktor fejére, amitől a doktor ilyedtségében elkezd rohangálni, ami egy újabb Mentsük-Meg-Cortexet-Miközben-Rohangál dologhoz vezet(mint a Totem Hokum és a Bandicoot Pursuit). Ezután N.Gin hajójának roncsaiba jutottunk volna.

#002

   

Csak úgy mint az N.Sanity sziget, a másik kettő sziget is szerepelt volna az első Crash játékból. A Második sziget az órási fát vette volna használatul, ahol Ninának a kampókra akaszkodva kellene feljutnia a tetejére, egészen a felhők fölé. Valamint a Második sziget még az ősi templomokat is haszonul vette volna [bővebben a #038 alatt].

#003

   

Coco Bandicoot irányítható karakternek indult. Cyberspace-es pályákon kapott helyet, ahol számítógéprendszereket kellett meg hackelnie a továbbjutásért. Miközben ebben a módban volt, fekete nindzsaruhában nindzsarugásokat osztogathattunk volna. A környezet a Matrix és a Tron keresztezésére alkotta. Az első helyszínt "Security Insanity"nak nevezték volna, itt Coconak Cortex laborja/kastélya adta a helyszínt. Itt Cortex ügynökök lettek volna az ellenségek, akik úgy voltak felöltözve, mint a Matrixos ügynökök). A cél Cortex régi léghajójának kiszabadítása, amivel aztán a három szereplő az Academy of Evil-hez utazik.

#004

   

Az ikrek, Victor és Moritz nevei Mary Shelley Frankensteinjének egy karakteréről lettek kölcsönözve, akit Victor Moritz-nak hívtak. Ez előtt az ötlet előtt az ikrek nevei Squabble és Sqwawk lett volna

#005

   

Nina Cortexet eredetileg a Crash Nitro Kart egy korábi verziójához hozták létre, mikor még a Traveller's Tales Oxford Studio kezén volt a projekt. Ekkor még nem volt kidolgozva, hogy Neo Cortex unokahúga, vagy lánya lesz-e. Később sem sikerült teljesen eldönteni ezt.

A külsejét a Traveller's Tales Oxford Studio egyik munkatársa ikhlette. Eredetileg ugyanolyan köpenyt viselt volna mint Neo Cortex.

Nina Cortex eredetileg így nézett volna ki:

 

#006

   

A 10. dimenzió eredetileg fekete-fehér lett volna, semmilyen színt sem tartalmazva. Csak Crash rikít ott narancssárgán. Ha teljesítünk különböző feladatokat, akkor a világ elkezd színekkel megtelni. Egy kép a kezdeti ötletről:

#007

   

Emlékeztek arra a részre amikor Dingodile éppen egy könyvet olvas / könyvvel a kezében szunyókál... amikor egy hatalamas hógolyó lemossa a kunyhóját a terepről? Na szóval eredetileg az úgy lett volna, hogy éppen vacsorázni ül le, egy romantikusan megteritett asztalhoz, és az asztal másiuk oldalán nem más ült, mint Tawna. Az átvezetőt lerövidítették, de még mindig megtalálható az Extrák Storyboardjai között.

KÉP

#008

   

A 10-edik dimenzióban eredetileg szerepelt volna a jóságos Cortex is. Mikor áttranszportálódnak a 10-edik dimenzióba, Cortex figyelmezteti Crash-t, hogy veszély leselkedhet rájuk ott. Ekkor egy barátságos hang megszólal: "Üdvözöllek titeket a 10-edik dimenzióban". Ekkor Cortex megprödül, előveszi lézerfegyverét, és lebénítaná a jóságos Cortex-et. Ezután megszólal: "de ha van itt jóságos Cortex, akkor kell lennie Gonosz Crash-nek is!".

#009

   

Miután Cortex lebéníotta Coco-t, kihasználta az alkalmat, hogy mégjobban megalázza...

Kép
Videó

#010

   

Vu Japán egy különleges reklám jelleget írt meg a havonta megjelenő "Hyper PS2 Magazine"-ba. A képen megnézhetjük, és egy különleges, igen ritka képet is láthatunk a jéghegy laborról.

#011

   

Fuss Cortex, Fuss!

#012

   

Eredetileg, ha besétálsz Crash-ék kertjébe, akkor egy bowlingos sapit viselő kék majom lebírkóz téged. Mindenesetre, lekell szorítanod a makit a földre, hogy eltudj menekülni előle.

#013

   

Isten hozott a Moulin Cortexban!

#014

   

Rejtett szint? Milyen rejtett szint?

Lett volna egy rejtett szint a High Seas Hi-jinks és az Academy of Evilhez utazás között, Mikor Cortex lebénította Coco-t, a Psychetron egy portált nyitott a Coco elméjébe. A szintett Cortexxel barangoltuk volna be. Ez a szint majdnem teljesen el lett készítve, de végül kimaradt, mert a PlayStation 2 nem bírta el a sok modellt és kódolást.

FakeNina szerint mikor sikerült megoldani, hogy működjön, már túl késő volt, és nem engedték meg nekik, hogy bele tegyék a játékba.

A szint zenéje
A szint előtti törölt átvezető

#015

   

Ötletek a Crash Twinsanity címéhez:
 - Crash Bandicoot :Evolution
 - Crash Bandicoot: Fully Fluxed
 - Crash Bandicoot: A Whole New Dimension
 - Crash Bandicoot: Tandemonium
 - Crash Bandicoot: Unlimited

Eredetileg Crash Bandicoot: Unlimited lett volna, majd egyre gyakrabban változtatták a címet. Végül egy órát kaptak, hogy eldöntsék mi lesz a végleges. Az utolsó öt percben javasolt az egyikük egy új címet, amire még nem gondoltak korábban, a Crash Twinsanity-t. Végül mindenki erre szavazott.

#016

   

A hiányzó párbeszéd a "High Seas Hijinks" szintről:

*Cortex továbbra is a Coco öltözékében*

Cortex: Úgy vélem jobb, ha ebben a ruhában maradok, nem lenne szerencsés, ha felhívnánk a rossz figyelmet. Kell keresnünk egy távcsövet. Nézd meg a géptermet, a fedélzeten találkozunk.

*N.Gin egy távcső segítségével  kiszúrja Cortex-et*

N. Gin: EZ A NEKEM VALÓ NŐ!!

*N. Gin elrabolja Cortex-et a fedélzetről és magával viszi, Cortex a kezét az arca előtt tartja*

N. Gin: Ahoy te csodálatos teremtés! A csodálatos külsőd teljesen elbűvölt, te csodálatos tengeri tünemény.

*N. Gin odébb viszi Cortex kezét, hogy jobban szemügyre vehesse a "csodálatos teremtést"*

N. Gin: CORTEX???? Milyen összezavaró!

Videó

#017

   

Egy újabb szint törölve lett, ami a "Megalomaniac Mind Mania" elnevezést kapta. Itt Cortex elméjét kellett volna bebarangolni, és közben különböző eltorzult Cortexekkel kellett volna szembeszállni.

#018

   

"Megalomaniac Mind Mania" kihagyott szinten egy ellenség

#019

   

A helyszínt (vagyis Crash agyközpontja), ahova Cortex-et a Psychatron teleportálta a "Brainovial Hyperbarium" elnevezést kapta.

Cortex: Érdekes. A meghibásodás egy portált nyitott Crash agyközpontjába. (félelemmel mondja) Miféle kegyetlenségek leselkedhetnek itt rám?

#020

   

A gonosz ikrek elképesztő logoja:

#021

   

N-trance is szerepelt volna a kincsesterem átvezetőjében, de végülis kimaradt, mert túl sok szereplő szerepelt volna egyszerre a bevágásban, ami túl sokáig tartott volna, hogy a játék rendesen betöltse, szóval a tojás ejtve lett.

#022

   

N-Trance is egyike lett volna azoknak a doktoroknak, akik a kincs után vadásznak. A csapat a 10. dimenzióban összefut Evil Crash-el, aki egy kiskanállal meg akarja enni N-Trance agyát, mint egy tojást. De ezt kihagyták, mivel túl durva lett volna.

Mostmár érthető, hogy miért volt bekötve N-Trance szeme a képeken.- Lapi

#023

   

Az N.Sanity Sziget felülnézetből:

#024

   

A Jéghegy Labor felülnézetből:

#025

   

A Gonoszság Akadémiája felülnézetből:

#026

   

A játékból még kimaradt kettő szupererős támadása Crash-nek: Scissor-kick és a Power-punch. Ezek közül a Power-punch az ismertebb, amit a kör és a négyzet egyszeri lenyomásával lehetett kihozni, ezzel szétlehettet zúzni a jó erősen lezárt ládákat és azokat a hangyákat is, amelyeket eredetileg két pofonnal lehet csak kiütni. Ez az ütés a demó verzióban is még szerepel, szóval boldog aki azt is kipróbálta már.

#027

   

Egy kicsit Evil Coco-ról is, aki kimaradt a játékból:
A teljes ellentéte volt az igazi Coco-nak, vagyis buta, olyan randizgatós és egy kicsit "mocskos" fantáziájú, ha értitek, mire gondolok.

Videó
Kép

#028

   

A laboratóriumban voltak olyan warp portálok is, amelyek elteleportáltak volna minket a régi és az újonnan megnyílt szintekre. A portál úgy nézett ki, mint az a portál, amivel a Twinsanity szigetről visszajuthattunk a laborba a vulkánhoz, és a kapu fölött látható volt a szint ikonja is.

#029

   

Foofie. Crash-nek a játékban lett volna egy hűséges barátja, vagyis aféle háziállata, a neve Foofie. Képes volt az alakváltásra, és egy izzó, földönkívüli szerű csiga vagy kigyó lehetett, nagyon aranyos volt és bármilyen hosszúra kitudott nyúlni. Foofie mindig is ragaszkodott Crash-hez, pláne a karjára csavarodva érezte jól magát
.
KÉP

#030

   

Lett volna egy verseny szekció Cortex és az "ants" (hangyák) között, repülő UFO járművekben.

#031

   

A játék fejlesztésének egy korai szakaszában, lett volna egy pálya egy hatalmas mozdonnyal ami egy Crate Factory nevű terület felé száguldott volna (a 10. dimenzióban). A vonat neve Koala Kong X-press/ vagy N-Brio Express lett volna, de a vezető ülésben Koala Kong ült volna. A terv szerint azzal kezdődöt volna ez a rész, hogy Crash és Cortex talál egy régi vasútvonalat. És egy rövid szekcióban a játékosok irányították volna, miközben üldöz egy szikladarab és végül egy N. Brio szörny. Miután elér egy bizonyos távolságot visszaugrik, és a vonat elejének az oldalán kellett volna menekülni, miközben lassan felfalja azt az N. Brio szörny. A szint végén egy rövid BOSS fight zajlana Koala Kong-al. Az ötletet gyorsan ejtették, mivel kicsit bonyolult lett volna megvalósítani, de feltették a polcra, ami készen áll arra az időre, ha a TT készítene egy folytatást.

#032

   

A Jungle Bungle eredetileg kétfelé ágazott annál a pontnál, ahol először találkozol a zöld kukaccal (miután kijöttél az első barlangból). A jobboldali út tovább visz a szokásos úton, de hol a vízesés (a pajzsos bennszülött mellett) ott van egy lyuk a földben ami egy földalatti barlangba vezet. Itt találkoztál volna egy olyan területtel, ami "a bogár futam" néven vált ismertté, Crash-t üldözi egy horda bogár és befut a képernyőbe. Sajnos ez a szekció túl bonyolult lett volna, így egy hasonló szekció át lett téve a Classrom Chaos-ba. És a szekció végén a kőszirtnél lyukadtál volna ki, ahol a Mecha Bandicoot küzdelem is folyt, és a játék itt folytatódott volna normálisan. Hogy jelezzük a kihagyást a pályán, 2 falfestményt készült. Az amelyik mutatja a Zöld kukacon való ugrást még mindig a játékban van. De az amelyik balra mutatott volna, az ellenkező irányba mutat.

#033

   

Ez videó a Crash Twinsanity DEMO-járól készült. A Crash Bandicoot Unlimited logo látható az elején, mivel ez volt a játék egyik alternatív címe. A videó másik érdekessége az, hogy egy Warp Room látható benne, ami nem más mint Cortex Jéghegy Laborja. Tehát a Twinsanity-ban eredetileg lett volna Warp Room. Minden ajtónál Cortex humorosan bemutatja az éppen soron következő pályát.

Videó

#034

   

Mivel lett volna Warp Room, így Relics szerzési lehetőség is lett volna a játékban. Ez a Pause menüből derül ki, ahol egy Relics rajza látható!

#035

   

Azoknál a részeknél, ahol Nina kampókba kapaszkodik a továbbjutáshoz, ott eredetileg aranyos madárkák és gyíkocskák szerepeltek volna, mivel Nina szereti az aranyos állatokat. Az állatok amikbe belekapaszkodott azonban egy idő után szétdurrantak volna Nina kezében, de ezt az ötletet is szemétbe vágták a kissé brutális jelenetek miatt.

#036

   

Az N.Gin elleni harchoz készítettek élet-csíkot (olyat mint a többi ellenségnek), de a játék valamiért sosem nyitja meg.

Egy kép N.Gin ikonjáról:

#037

   

A kiszáradt tengerfenék még azokból az időkből maradt fent, amikor több dimenzió is lett volna a játékban. Volt egy szüerreális tengerfenéken elterülő pálya, ahol lett volna egy laboratóriuma Cortexnek, amelyet teljesen lemodelleztek.

    

#038

   

Volt a második szigeten egy szint, ahol a láva elmosta az ősi templomokat, és az első kép hátterében jobb oldalt lévő szobron lévő spirálból ítélve ez egy olyan szint lett volna, ahol Crash és Cortex összeverekedve gurul (mint a Cavern Catastrophe).

 

#039

   

A Gonosz Ikrek halál robotja eredetileg madár helyett egy hangya lett volna.

#040

   

Egy kezdeti elképzelés szerint mikor a csapat átment a 10. dimenzióba, Crash és Cortex átváltoztak Gonosz Crashhé és Jó Cortexszé (akinek megfordult az N betű a fején). Ahelyett, hogy segítettünk volna Cortexnek kikerülni az akadályokat, az volt a feladatunk, hogy mi magunk hurcoljuk bele őt különböző fájdalmas dolgokba (például lézerek, sugarak) aminek következtében Cortex visszaváltozott volna a gonosz önmagává. A szint a "Rehab Lab" nevet viselte kapta.

#041

   

N.Gin hajójáról kimaradt részek.

   

Az utolsó kép abból a stádiumból van, amikor N. Ginnek léghajója lett volna.

#042

   

A 10. dimenzióban volt egy Capu Capu nevű "kövér ember", aki a Jéghegy Labor és a Twinsanity sziget között szállította az embereket egy turista hajóval.

 

#043

   

Eredetileg így nézett volna ki a Twinsanity Sziget. Az óriási gerncoszlopok visszatérő díszelemek, amik a sziget végső változatában is szerepeltek. Végül egyszerűen kivágták őket.

#044

   

Iskolabuszok.

#045

   

Néhány kimaradt szobor a bennszülöttek falujából.

#046

   

A játék tervezett GameCube verziója sohasem látott napvilágot.

#047

   

Miután a Crash Nitro Kart fejlesztését átpasszolták a Vicarious Visionsnak (eredetileg a Traveller's Tales Oxford fejlesztette volna), úgy volt, hogy a Crash Twinsanityben lesz Nina Cortex bemutatkozása. Azonban, a csapat legnagyobb meglepetésére, a Crash Fusion-ban felhasználta a Vicarious Visions.

#048

   

A játékban szerepel egy szöveg, amelynek a "Gone a Bit Coco" nevű szinten vettük volna hasznát:

"A normál lövések csak lepattannak ezekről a nyalókákról ~ Tartsd lenyomva a gombot, hogy erősebbet lőjj!"

Irónikus, hogy az erős lövéseknek csak ezen a szinten vettük volna hasznát, de mivel eltávolították, ezért teljesen fölöslegesek a játék során.

#049

   

A játékban megtalálható egy befejezetlen kódolás ami lehetővé tenné, hogy Ninát és Cortexet összepárosítsuk (épp úgy mint Crashet és Cortexet).

#050

   

"Gone a Bit Coco" kihagyott szinten egy ellenség.

#051

   

Ezen a képen Ninát és Foofie-t vehetjük szemügyre. Mint már tudjuk, Nina oda van az aranyos állatokért.

#052

   

Egy újabb befejezett, de kihagyott szint a "Lava Caves". A 10. dimenzióban, mielőtt még a "Rockslide Rumble"-höz mentünk volna, eredetileg át kellett volna jutnunk az "Ice Climb" ellentétén.

 

#053

   

Egy újabb törölt szint, azokból az időkböl, amikor a játékban több dimenzió lett volna. Volt egy szint ami az űrben játszódik. Nem igazán illett bele a Crash Twinsanity stílusába, valószínűleg ezért ejtették az ötletet. A képeken ismét láthatjuk N. Gin hajóját. Úgy látszik, ez a hajó sokkal-sokkal nagyobb szerepet kapott volna a játékban, mint végül.

 

#054

   

Egy kép a Gone a Bit Coco kihagyott szintről.

#055

   

Evil Crash háza eredetileg így nézett volna ki. Mint már említettük, a bal oldalt látható óriási gerincek gyakran feltűntek volna a Twinsanity Szigeten.

#056

   

A második vagy a harmadik szigeten lett volna egy verseny a Komodó Testvérek ellen, ahol Cortex (még mindig a női jelmezbe bújva) az anyósülésen ülve Crash vezetési képességeit ócsárolja. A trükk csak az, hogy a járművön nem volt fék.

#057

   

A játéknak Jordan Reichek több borítókép tervrajzot is készített, amelyeket nagyban a Ren & Stimpy című rajzfilm stílusa ihletett. Egyébként a játék forgatókönvét, és vele együtt a vicceket is ő írta.

#058

   

Az előzőhöz kapcsológóan, a játék fejlesztésének egy időszakában úgy határoztak, hogy a Crash Twinsanity helyett szimplán csak Twinsanitynek neveznék a játékot, elhagyva ezzel a "Crash" feliratot.

#059

   
Wumpa Pumpa. Erről a gépezetről sajnos semmiféle információt nem sikerült még megtudnunk.

#060

   

A most következő kép érdekessége a vörös hajú Nina Cortex, akinek a fején egy J betű található. Valószínűleg a fejlesztési időszakban még más névre volt elkeresztelve.

#061

   

Ezen a képen nem a hangyák az érdekesek, hanem a zöld színű lény és a piros robot mása annak a zöld lénynek.

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?