Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

      

 
Társalgó

Chat szabályzat | Használj avatárt

 
N. Aptár
2024. március 4.

Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
 
Szavazás
A Crash Team Rumble-lel kapcsolatban.
Mi a benyomásod Crash Team Rumble-ről?

Kedvencem, imádom!
Tetszik, de azért akad jobb Crash rész is.
Semleges vagyok.
Nem tetszik.
Nem játszottam vele
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
 
Crush Bandicoot
VideojátékokKiadatlan játékokCrush Bandicoot

Crush Bandicoot

Leírás

A Crush Bandicoot egy 2004-re tervezett videojáték volt, melynek ötletével a liverpooli Magenta Software csapata rukkolt elő. Nem, ez nem elírás, valóban Crush és nem Crash Bandicoot a cím. A csapat egy rövid demót is készített, de a kiadó (Universal Interactive Studios) végül nem hagyta jóvá a projektet.

A játékról 2012 februárjában látott napvilágot néhány kép és egy rövid leírás, melyet Andy J. Davis – a Magenta Software egykori munkatársa – osztott meg portfolió formájában. A törölt Crash mellékszálat még 2004-ben kezdte el tervezni a liverpooli Magenta Software csapata, ami azonban sajnos viszonylag hamar törlésre is került.

Elmondásuk szerint a csapat a Stuart Little 3 videojáték változatának befejezése után egy új ötlet után kutatott, így születtek meg a Crush Bandicoot tervei. De miért éppen Crush Bandicoot, és miért nem Crash Bandicoot? Nos, Crush Bandicoot a játékban Crash gonosz ikertestvére lett volna, akit szintént a játék főgonosza, Dr. Neo Cortex hozott létre. Andy további kijelentései szerint a játék egy nyitott sci-fi környezettel lett volna felruházva, rengeteg szórakoztató elemmel és őrült járműves kalandokkal megfűszerezve.

Csak két prototípus szint létezéséről tudunk. Az egyik az úgynevezett „Buggy”, ahol egy terepjárót kellett volna vezetnünk, a volán mögött Crush Bandicoot-tal. Erről a szintről sajnos nem maradt fenn semmi. A második szint a „Mines” névre keresztelt környezet, ami egy futurisztikus földalatti bánya lett volna. Erről több képet is láthattok a képernyőképek rész alatt.

Azt nem tudni, hogy játék fejlesztése milyen stádiumig jutott, de ha minden igaz, akkor legalább egy elég kezdetleges két szintes kipróbálható prototípus készült belőle.

Andy J. Davis sajnálja, hogy a Crush Bandicoot akkoriban nem valósulhatott meg, mivel ez lett volna Davis harmadik sci-fi játéka a LEGO Star Wars és a Wipeout Pulse mellett. Szerinte azonban végül is a Ratchet & Clank akkoriban betöltötte a sci-fi játékok terén az űrt. Ez azért is érdekes kijelentés, mivel a Crash Twinsanity fejlesztése is a Ratchet & Clank megjelenése miatt kellett, hogy más irányt vegyen.

Az ötlet ugyan nem nyert, de Andy elmondása szerint igencsak szórakoztató volt a játékon dolgozni, amit a tervrajzok is alátámasztanak. Nagy kár, hogy végül nem lett semmi a projektből.

Tervrajzok

Kattintsatok a nagyobb méretért!

Képernyőképek

Kattintsatok a nagyobb méretért!

– A cikket összeállította: Dorci [Crash-b] és Wickon

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2023, unless stated otherwise. Please only use content with permission OR reference to the Crash Fan Club website.


A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.