Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

     

 
Társalgó

Chat szabályzat | Használj avatárt

 
N. Aptár
2024. szeptember 9.
28 éves a Crash Bandicoot sorozat

28. évébe lépett a Crash Bandicoot sorozat. Az első rész 1996. szeptember 9-én jelent meg.

2024. március 4.
Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
 
Szavazás
A Crash Team Rumble-lel kapcsolatban.
Mi a benyomásod Crash Team Rumble-ről?

Kedvencem, imádom!
Tetszik, de azért akad jobb Crash rész is.
Semleges vagyok.
Nem tetszik.
Nem játszottam vele
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírfolyam
Friss bejegyzések
2024.10.03. 14:05
2024.09.16. 17:00
2024.09.16. 16:35
Friss hozzászólások
 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
 
Crash Clash Racing
VideojátékokKiadatlan játékokCrash Clash Racing

Információk

  • Cím: Crash Clash Racing
  • Platform(ok): PlayStation 2
  • Tervezett megjelenés: 2005.
  • Fejlesztő: Traveller's Tales Oxford Studio
  • Kiadó: Sierra

Leírás

A Crash Clash Racing egy autóversenyzős Crash játék lett volna, aminek a fejlesztését a Crash Twinsanity fejlesztőcsapata, a Traveller's Tales Oxford kezdte meg.

A játék különlegessége az lett volna, hogy verseny közben az autók össze tudtak volna csatlakozni, és az egyik játékos vezetett volna, míg a másik játékos lövöldözte volna a többieket. Ismerősen cseng? Ez azért lehet, mert a játék végül tényleg megjelent 2005-ben Crash Tag Team Racing néven, egy másik fejlesztő, a Radical csapata által.

Keith Webb szerint a szereplőgárdában mindenképpen helyet kapott volna Crash, Cortex, Coco, Nina, N. Trance és természetesen Evil Crash is!

Végül a ma ismert Crash Tag Team Racing lett a végeredmény. Ki tudja, talán maradandóbbat alkotott volna a TT Oxford, de az élet máshogy hozta.

Történet

Mivel a projekt a korai szakaszában el lett kaszálva, konkrét történetet nem dolgoztak ki. A produccer, Paul Garndner (FakeNina) elképzelése szerint a játék kapcsolódott volna a Crash Twinsanity befejezéséhez, ahol Cortex a hibás psychetron miatt végül Crash agyában köt ki. Paul elképzelése szerint a csapat a Crash Clash Racinget úgy álmodta meg, hogy a versenypályák Crash elméjében játszódtak volna, és az ő vágyai, félelmei, gondolatai jelentek volna meg.

Kérdezz-felelek Keith Webbel

Még 2017-ben sikerült egy rövid interjút készíteni egyik szerkesztőnknek, Wickonnak a Traveller's Tales egykori fő tervrajzosával, Keith Webbel. Itt olvashatjátok a magyar fordítását:

K: Szia Keith, azt a benyomást szereztem, hogy rendkívül nyílt vagy a TT Oxfordnál töltött időddel kapcsolatban és a Crash játékok fejlesztésével kapcsolatban, amikben részt vettél. Egy Crash Manianak adott interjúban azt mondtad, hogy elő tudnál ásni még egy N. Trance tervrajzot, ami azt hiszem sohasem történt meg. [...]
V: Örülök, hogy hallok felőled. Homályosan, de emlékszek az N. Trance tervrajzra, de sajnos nem sikerült újra megtalálnom. Azt hiszem akkor tűnhetett el, amikor minél több tervrajzot próbáltunk átmenteni.I vaguely remember the N. Trance concept art, but unfortunately I could never find it again. I think it was likely lost when we backed up as much concept art as we could when TT Oxford closed down. Fake Nina would actually remember some more specifics about the Kart game, and I do recall some designs involved some new mechanics, but I’m afraid I can’t remember much about that. It was only in early planning stages, a prototype was never made.
 
Q: Who were the main cast of characters, and how many playable characters were there? (Crash, Coco, Cortex, Evil Crash were all playable, right? And I bet there were at least four more characters). Were N. Trance and Evil Crash bosses, whom you could unlock by beating them (alike in CTR)?
A: Nina was also planned to be playable, and N.Trance would have likely been an adversary to the main players, as well as the other Doctors.
 
Q: Did you decide on a basic story /or setting of the game? If yes, then what was it like, and who was the main antagonist of the game?
V: Nem emlékszek történetre, mivel szerintem úgy gondoltuk, hogy először a játékmenetet találjuk ki, és aztán meglátjuk, hogy hogyan illeszkedik Crash univerzumába.
 
Q: Was the game meant to be a direct follow-up to the events of Crash Twinsanity?
A: It would likely have been connected to the Twinsanity-style storyline, but no firm plans were decided.
 
Q: Is there any concept art left (besides the well known one featuring Evil Crash)?
A: I recall the only other piece I did was the aforementioned N. Trance one (Fake Nina might have had some design sketches of gameplay mechanics. He tends not to use YouTube much so it may be a while until he responds).
 
​Q: Were there any models, engine, etc.. made for the game? Was it intended to use the engine of Crash Twinsanity?
A: Not sure what engine it would have used, and I don’t *think* any models were made, but it’s possible someone made a start on one of the karts, but I can’t be 100% sure.
 
K: Milyen fajta versenypályák voltak, és sikerült-e megtervezni egyet/ esetleg megépíteni és tesztelni?
A: Nem, nem csináltunk prototípusokat a pályákhoz, mivel annyira korai szakaszban voltunk.
 
Q: Was the iconic power slide from CTR and CNK planned for the game, or were your plans more like the simplistic car driving in CTTR?
A: Fake Nina mindenbizonnyal többet tudna a mechanikáról, de valószínűleg bevont volna mechanizmusokat a CTR-ből és a CNK-ból is.
 
Q: How far in development did the game go, before Radical picked up your work?
A: It was literally just in the concept stage, so some design document proposals, with the aforementioned artwork and the like. Radical likely started a fresh with their version rather than strictly basing it on ours.
 
Q: Thank you for your time, and your answers!
A: Hope all those help! 🙂 Apologies it can’t be much more in-depth, but I believe most info on it is already out there from what I can recall. Fake Nina would likely have a little more info, so hopefully he should respond to you soon on YouTube.
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?