Információk
-
Cím: Crash Bandicoot: Worlds
-
Platformok: PlayStation 2
-
Tervezett megjelenés: 2001.
-
Fejlesztő: Cerny Games, Traveller's Tales
-
Kiadó: Universal Interactive Studios
Leírás
Jon Burton szerint Mark Cerny (ki korábban dolgozott a PS1 játékokon is, valamint akkortályt az Universal Interactive Studios elnöke volt) kezdte el tervezni az első, kezdetben csak PlayStation 2-re szánt Crasht. Ez lett volna az első olyan játék a sorozatban, amiben szabadon barangolhattunk volna bárhova. A játékot az Universal és a Sony adta volna ki, a címe pedig jelenlegi tudásunk szerint „Crash Bandicoot: Worlds” lett volna.
Cerny vezetése alatt a játék egy szabadon barangolható 3D cím lett volna, különféle puzzleökkel, Crash pedig bolygóról bolygóra utazott volna.
Azonban rövidesen az Universal Interative Studios összeveszett Mark Cernyvel és a Sonyval, és ezáltal a játék ötletét elvetették. Ekkor került a képbe a Traveller's Tales, akiket már az Universal Interactive Studios kért meg arra, hogy tervezzenek egy új Crash játékot, mindössze 12 hónap alatt. Ez a játék lett végül a Crash Banicoot: The Wrath of Cortex.
Talán ha ez megvalósult volna, és nem vesznek össze a felek, akkor Crash még egy ideig-óráig csak PlayStation kabalafigura maradhatott volna. A vita közvetlen következménye volt ugyanis, hogy PlayStation 2 mellett Xbox-ra és GameCube-ra is terjeszkedni kezdett a kiadó. Valami csoda folytán a 12 hónap alatt képes volt összerakni a Crash Bandicoot: The Wrath of Cortexet a Traveller's Tales stúdió, és megjelentetni még 2001-ben a karácsonyi hajrá előtt.
Történet
A történetről nem sok mindent tudni. Annyi biztos, hogy az elemi erők már itt is képben voltak, azonban a maszkok helyett egyetlen egy ellenség lett volna, Eli-Mental, aki egy boszorkány lett volna elemi erőkkel felvértezve.
Galéria
Nagyobb méretért katt a képekre!
|