Crash Nitro Kart (Traveller's Tales)
Információk
-
Cím: Crash Nitro Kart
-
Platformok: Ismeretlen (feltételezhetően PlayStation 2, Xbox, GameCube)
-
Tervezett megjelenés: 2003.
-
Fejlesztő: Traveller's Tales
-
Kiadó: Universal Interactive Studios és Vivendi Universal Games
Leírás
A Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex megjelenése után a Traveller's Tales egy új versenyzős Crash részen kezdett el dolgozni, ami a Crash Team Racing folytatásaként szolgált volna. Ez a játék tulajdonképpen a Crash Nitro Kart elődje volt. A projekt azonban hamarosan lekerült a kezükről, és a Vicarious Visions markában landolt. Ennek oka valószínűleg az, hogy a kiadó szerette volna minél több platformon – köztük Game Boy Advance-on is – megjelentetni a játékot, amelyre a Vicarious Visions nagyobb készséget muntatott tekintve a korábbi GBA-ra megjelent Crash játékaikat.
Így végül ehelyett a játék helyett a PlayStation 2-re, Xboxra, GameCube-ra, valamint egy eltérő változtatot a Game Boy Advance-ra és N-Gage-re is.
Nina Cortex
A játék Traveller's Tales által elképzelt változatáról sajnos már nem sokat fogunk megtudni, de megmenekült egyetlen egy darab tervrajz, ami valami egészen érdekeset árul el a játékról:
Kattints a képre a nagyobb mérethez!
A Traveller's Tales dolgozói állítása szerint Nina Cortex karakterének ötletével a Traveller's Tales rukkolt elő, és ez a játék szolgált volna bemutatásául. Amikor a stúdióváltás megtörtént, a Traveller's Tales alkalmazottai a legjobb tudásuk szerint az összes Ninával kapcsolatos tervrajzukat megtartották, hogy a karaktert a Crash Twinsanity-ben mutathassák be. A sors iróniája, hogy a Vicarious Visions végül mégis felhasználta Ninát a 2003-ban megjelent Crash Bandicoot: Fusion-ben, ami egy évvel megelőzte a karakter Crash Twinsanity-ben tervezett bemutatását. Mondani sem kell, hogy a Traveller's Tales nagyon meglepődött, mivel ők nem beszéltek Nináról senkinek sem.
Az autó is egészen eltér a végső játékban használt gokartoktól, bár ez nem jelenti azt, hogy végül valóban így néztek volna ki, ugyanis egy másik koncepció szerint az autók szét estek volna a verseny közben ért támadásoktól.
Ninát Duke Mighten tervezte, és Paul Gardner készítette el az első modellt. Annyira megtetszett nekik, hogy a Twinsanity-be bele is tették. Ez a korai modell Cortex testének átalakított változata.
Széteső autók
Paul Gardner (akit FakeNina néven is ismerhetünk) a Twitteren osztott meg egy rajzot, ami Cortexet ábrázolja egy kormánykerékkel a kezében és egyetlen egy kereken gubbasztva. Cortexről. Egy korai elképzelés szerint a járművek az őket ért találatoktól fokozatosan darabjaikra hullottak volna, míg végül csak egy kerék és a kormány maradt a játékosok kezében. A járművek természetesen helyreállíthatóak lettek volna a pályán felvehető alkatrészekből.
Végszó
Az Universal Interactive a feladatot később átadta a Vicarious Visions-nek, lényegében azért, mert szeretett volna több pénzt kicsikarni a Game Boy Advance változattal. Végül a manapság ismert vagy nem ismert Crash Nitro Kart-ot kaptuk. A Crash Nitro Kart nem szerepelt túl jól, mivel az irányíthatósága elmaradt a Crash Team Racingtől.
|