Azok az 5letek amelyeket sajnos nem használtak a Twinsanityban
Itt nem használt ötleteket olvashattok a Twinsanity fejlesztésének idejéből. Legtöbbjük egészen érdekes, nagy kár hogy nem valósították meg őket. Elfért volna még az, nagyon is.
Az írások SpaceCat-től és FakeNina-tól származnak, akik részt vettek a Crash fejlesztésében és voltak olyan szívesen és leírták ezeket a kihagyott ötleteket.
Fordították: INNUENDO, Mech, Lapi
Trivia #001
Egy pálya, ami egy kiszáradt tengerfenéken terül el. Egy nagy kagyló, benne gyöngy hellyett egy kristály. Cortex megpróbálja elcsenni, mire a kagyló hirtelen rázárul a doki fejére. Így eljutunk egy újabb mentsükmeg-cortexet-miküzben-rohangál című dologhoz. :) Crashnek “meghatározatlan anyagokkal” teli hordókat kell eltávolítania az útból. Aztán a harmadánál a pályának Cortex kisebb “pocsolyába” esik és ott valad tovább. Közben támadják polipok, cápák ... Ezután N.Gin hajójának roncsaiba jutottunk volna.
Trivia #002
N.Sanity szigeten kívül lett volna még két másik sziget, a Crash 1 ből kölcsönözve. (Ez még mind az első dimenzióban.)
A másoldik szegeten lett volna egy giganitkus fa. Emlékeztek erre a képre ? [link] Fel kellene jutni a legtetejére.
Még ugyanezen a szigeten lett volna a Komodo-fivérek versenypályája, ami amolyan OutRun-paródia lett volna, ahol Cortex (még mindig a szőke parókában) az anyósölésen ül, és Crash vezetési képességét ócsárolja amíg száguldunk a pályán. A trükk csak az hogy a járművön nem volt fék.
Trivia #003
Coco Bandicoot irányítható karakternek indult. Cyberspace –es pályákon kapott helyet, ahol számítógéprendszereket kellett hack-elnie a továbbjutásért. Eközben fekete nindzsaruhában nindzsarugásokat osztogathattunk volna. A környezet a Matrix és a Tron keresztezésére emlékeztet. Az elős helyszín Cortex legelső laborja a Crash 1 ből. Itt természetesen Cortexünynökök lettek volna az ellenségek. A cél Cortex régi léghajójának “kiszabadítása”, amivel aztán a három szereplő az Academy of Evil –hez utazik.
Trivia #004
Az Evil Twins nevei (Viktor & Moritz) a Frankeinsteinből lettek kölcsönözve. Ezelőtt az ötlet előtt a nevük Squabble & Sqwawk volt.
Trivia #005
Nina Cortex eredetileg a Crash Nitro Kart –ban szereplet volna először, ez azonban még abban a teljesen kezdetleges stádiumban volt, amikor még a T.Tales volt a CNK fejlesztője. Mint tudjuk ez hamar megváltozott, a játékot a Vicarious Visions fejlesztette.
Trivia #006
Volt egy terv, meylben a 10edik dimenzió fekete-fehér, csak Crash rikít ott szinesen a világban. Aztán később amikor egyes dolgokat véghez vittünk, akkor elkezd szinesedni. Van is itt erröl egy pic : [link]
Trivia #007
Emlékeztek arra a részre amikor Dingodile éppen egy könyvet olvas / könyvvel a kezében szunyókál... amikor egy hatalamas hógolyó lemossa a kunyhóját a terepről ? Na szóval eredetileg az úgy lett volna, hogy éppen vacsorázni ül le, egy romantikusan megteritett asztalhoz, és az asztal másiuk oldalán nem más van, mint Tawna. [pic1][pic2]
Trivia #008
A 10-edik dimenzióban eredetileg szerepelt volna a jóságos Cortex is. Mikor áttranszportálódnak a 10-edik dimenzióba, Cortex figyelmezteti Crash-t, hogy veszély leselkedhet rájuk ott. Ekkor egy barátságos hang megszólal: "Üdvözöllek titeket a 10-edik dimenzióban". Ekkor Cortex megprödül, előveszi lézerfegyverét, és lebénítaná a jóságos Cortex-et. Ezután megszólal: "de ha van itt jóságos Cortex, akkor kell lennie Gonosz Crash-nek is!".
Trivia #009
Miután Cortex lebénította Coco-t, kihasználta az alkalmat, hogy mégjobban megalázza...
(nézd a következő csatolt képet) Kép
Trivia #010
Vu Japán egy különleges reklám jelleget írt meg a havonta megjelenő "Hyper PS2 Magazine"-ba. A képen megnézhetjük, és egy különleges, igen ritka képet is láthatunk a jéghegy laborról. Kép
Trivia #011
Nina Cortex eredetileg így nézett volna ki: Kép
Trivia #012
Eredetileg, ha besétálsz Crash-ék kertjébe, akkor egy bowlingos sapit viselő kék majom lebírkóz téged. Mindenesetre, lekell szorítanod a makit a földre, hogy eltudj menekülni előle.
Trivia #014
Rejtett szint? Milyen rejtett szint? Kép
Trivia #015
Ötletek a crash Twinsanity címéhez:
-Crash Evolution
-Crash Bandicoot: Fully Fluxed
-Crash Bandicoot: A Whole New Dimension
-Crash Bandicoot: Tandemonium
-Crash Bandicoot Unlimited
De végülis a crash Twinsanity-nél maradtak.
Trivia #016
A hiányzó párbeszéd a "High Seas Hijinks" szintről:
"Cortex továbbra is a Coco öltözékében"
Cortex: Úgy vélem jobb, ha ebben a ruhában maradok, nem lenne szerencsés, ha felhívnánk a rossz figyelmet. Kell keresnünk egy távcsövet. Nézd meg a géptermet, a fedélzeten találkozunk.
*N.Gin egy távcső segítségével kiszúrja Cortex-et*
N. Gin: EZ A NEKEM VALÓ NŐ!!
*N. Gin elrabolja Cortex-et a fedélzetről és magával viszi, Cortex a kezét az arca előtt tartja*
N. Gin: Ahoy te csodálatos teremtés! A csodálatos külsőd teljesen elbűvölt, te csodálatos tengeri tünemény.
*N. Gin odébb viszi Cortex kezét, hogy jobban szemügyre vehesse a "csodálatos teremtést"*
Trivia #017
"Megalomaniac Mind Mania" kihagyott szinten egy ellenség: kép
Trivia #018
A rész, ahol Nina a kampók segítségére támaszkodik a továbbjutáshoz, ott eredetileg aranyos madárkák és gyíkocskák szerepeltek volna, mivel Nina szereti az aranyos állatokat, amik egy idő után szétdurrantak volna Nina kezében, de ezt az ötletet is szemétbe vágták a kissé brutális jelenetek miatt.
Trivia #019
Egy újabb szint törölve lett, ami a "Megalomaniac Mind Mania" elnevezést kapta, ahol Cortex elmélyét kellett bebarangolni, és közben különböző eltorzult Cortexekkel kellett volna szembeszállni.
Trivia #020
A helyszínt (vagyis Crash agyközpontja), ahova Cortex-et a Psychatron teleportálta a "Brainovial Hyperbarium" elnevezést kapta.
Cortex: érdekes. A meghibásodás egy portált nyitott Crash agyközpontjába. (félelemmel mondja)Miféle kegyetlenségek leselkedhetnek itt rám?
Trivia #023
N-trance is szerepelt volna a kincsesterem filmbevágásban, de végülis kimaradt, mert túl sok szereplő szerepelt volna egyszerre a bevágásban, ami túl sokáig tartott volna, hogy a játék rendesen betöltse, szóval a tojás ejtve lett.
Trivia #024
Az N. Sanity sziget felűlnézetből: kép
Trivia #026
A gonoszság akadémiája felülnézetből: kép
Trivia #027
A játékból még kimaradt kettő szupererős támadása Crash-nek: Scissor-kick és a Power-punch. Ezek közül a Power-punch az ismertebb, amit a kör és a négyzet egyszeri lenyomásával lehetett kihozni, ezzel szétlehettet zúzni a jó erősen lezárt ládákat és azokat a hangyákat is, amelyeket eredetileg két pofonnal lehet csak kiütni. Ez az ütés a demó verzióban is még szerepel, szal boldog aki azt is kipróbálta már.
Trivia #028
A laboratóriumban voltak olyan warp portálok is, amelyek elteleportáltak volna minket a régi és az újonnan megnyílt szintekre. A portál úgy nézett ki, mint az a portál, amivel a Twinsanity szigetről visszajuthattunk a laborba a vulkánhoz, és a kapu fölött látható volt a szint ikonja is.
Trivia #029
Egy kicsit Evil Coco-ról is, aki kimaradt a játékból:
A teljes ellentéte volt az igazi Coco-nak, vagyis buta, olyan randizgatós és egy kicsit "mocskos" fantáziájú, ha értitek, amire gondolok.
Trivia #030
Foofie!! Igen, Crash-nek a játékban lett volna egy hűséges barátja, vagyis aféle háziállata, a neve Foofie, aki képes volt az alakváltásra, és egy ilyen izzó, földönkívüli szerű csiga vagy kigyó lehetett, nagyon aranyos volt és bármilyen hosszúra kitudott nyúlni. Foofie mindig is ragaszkodott Crash-hez, plána a karjára csavarodva érezte jól magát.
Szal, képek Foofie-ról:
Foofie különböző alakokban: kép
N-Trance is egyike lett volna azoknak a doktoroknak, akik a kincs után vadásznak. A csapat a 10. dimenzióban összefut Evil Crash-el, aki egy kiskanállal meg akarja enni N-Trance agyát, mint egy tojást. De ezt kihagyták, mivel túl dúrva lett volna. (Mostmár érthető, hogy miért volt bekötve N-Trance szeme a képeken.- Lapi)
Trivia #32
Lett volna egy verseny szekció Cortex és az "ants" (hangyák) között, repülő UFO járművekben. kép
Warp Room a Twinsanity-ban:
Az első videó a Crash Twinsanity DEMO-járól készült! A Crash Bandicoot Unlimited logo látható az elején, mivel ez volt a játék egyik alternatív címe! A videó másik érdekessége az, hogy egy Warp Room látható benne, ami nem más mint Cortex Iceberg Lab-ja! Tehát a Twinsanity-ban eredetileg lett volna Warp Room! Minden ajtónál Cortex humorosan bemutatja az éppen soron következő pályát!
Mivel lett volna Warp Room, így Relics szerzési lehetőség is lett volna a játékban. Ez a Pause menüből derül ki, ahol egy Relics rajza látható! kép
A második videóban Crash különleges ütése vehető szemügyre, ami szintén kimaradt a játékból:
Trivia #036:
A játék fejlesztésének egy korai szakaszában, lett volna egy pálya egy hatalmas mozdonnyal ami egy Crate Factory nevű terület felé száguldott volna (a 10. dimenzióban). A vonat neve Koala Kong X-press/ vagy N-Brio Express lett volna, de a vezető ülésben Koala Kong ült volna. A terv szerint azzal kezdődöt volna ez a rész, hogy Crash és Cortex talál egy régi vasútvonalat. És egy rövid szekcióban a játékosok irányították volna, miközben üldöz egy szikladarab és végül egy N. Brio szörny. Miután elér egy bizonyos távolságot visszaugrik, és a vonat elejének az oldalán kellett volna menekülni, miközben lassan felfalja azt az N. Brio szörny. A szint végén egy rövid BOSS fight zajlana Koala Kong-al. Az ötletet gyorsan ejtették, mivel kicsit bonyolult lett volna megvalósítani, de feltették a polcra, ami készen áll arra az időre, ha a TT készítene egy folytatást.
A Jungle Bungle eredetileg kétfelé ágazott annál a pontnál, ahol először találkozol a Greedy Worm-al (miután kijöttél az első barlangból). A jobboldali út tovább visz a szokásos úton, de hol a vízesés (a Shield Native Villager és a TNT mellett balra) ott van egy lyuk a földben ami egy földalatti barlangba vezet. Itt találkoztál volna egy olyan területtel, ami "a bogár futam" néven vált ismertté, Crash-t üldözi egy horda bogár és befut a képernyőbe. Sajnos ez a szekció túl bonyolult lett volna, így egy hasonló szekció át lett téve a Classrom Chaos-ba. És a szekció végén a kőszirtnél lyukadtál volna ki, ahol a Mecha Bandicoot küzdelem is folyt, és a játék itt folytatódott volna normálisan. Hogy jelezzük a kihagyást a pályán, 2 falfestményt készült. Az amelyik mutatja a Greedy Worm ugrást még mindig a játékban van. De az amelyik balra mutatott volna, az ellenkező irányba mutat. kép
Folytatása következik!
N. Aptár
2024. december 4.
20 éves a Crash Fan Club
20. életévébe lép mindenki kedvenc magyar Crash Bandicoot közössége!
2024. december 4.
Crash Team Racing Nitro-Fueled Xbox Game Pass
Az Xbox Game Pass kínálata a 2019-ben megjelent Crash Team Racing Nitro-Fueled-del bővül előfizetői számára.
2024. szeptember 9.
28 éves a Crash Bandicoot sorozat
28. évébe lépett a Crash Bandicoot sorozat. Az első rész 1996. szeptember 9-én jelent meg.
2024. március 4.
Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés
A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.