Azok az 5letek amelyeket sajnos nem használtak a Twinsanityban
Itt nem használt ötleteket olvashattok a Twinsanity fejlesztésének idejéből. Legtöbbjük egészen érdekes, nagy kár hogy nem valósították meg őket. Elfért volna még az, nagyon is.
Az írások SpaceCat-től és FakeNina-tól származnak, akik részt vettek a Crash fejlesztésében és voltak olyan szívesen és leírták ezeket a kihagyott ötleteket.
Fordították: INNUENDO, Mech, Lapi
Trivia #001
Egy pálya, ami egy kiszáradt tengerfenéken terül el. Egy nagy kagyló, benne gyöngy hellyett egy kristály. Cortex megpróbálja elcsenni, mire a kagyló hirtelen rázárul a doki fejére. Így eljutunk egy újabb mentsükmeg-cortexet-miküzben-rohangál című dologhoz. :) Crashnek “meghatározatlan anyagokkal” teli hordókat kell eltávolítania az útból. Aztán a harmadánál a pályának Cortex kisebb “pocsolyába” esik és ott valad tovább. Közben támadják polipok, cápák ... Ezután N.Gin hajójának roncsaiba jutottunk volna.
Trivia #002
N.Sanity szigeten kívül lett volna még két másik sziget, a Crash 1 ből kölcsönözve. (Ez még mind az első dimenzióban.)
A másoldik szegeten lett volna egy giganitkus fa. Emlékeztek erre a képre ? [link] Fel kellene jutni a legtetejére.
Még ugyanezen a szigeten lett volna a Komodo-fivérek versenypályája, ami amolyan OutRun-paródia lett volna, ahol Cortex (még mindig a szőke parókában) az anyósölésen ül, és Crash vezetési képességét ócsárolja amíg száguldunk a pályán. A trükk csak az hogy a járművön nem volt fék.
Trivia #003
Coco Bandicoot irányítható karakternek indult. Cyberspace –es pályákon kapott helyet, ahol számítógéprendszereket kellett hack-elnie a továbbjutásért. Eközben fekete nindzsaruhában nindzsarugásokat osztogathattunk volna. A környezet a Matrix és a Tron keresztezésére emlékeztet. Az elős helyszín Cortex legelső laborja a Crash 1 ből. Itt természetesen Cortexünynökök lettek volna az ellenségek. A cél Cortex régi léghajójának “kiszabadítása”, amivel aztán a három szereplő az Academy of Evil –hez utazik.
Trivia #004
Az Evil Twins nevei (Viktor & Moritz) a Frankeinsteinből lettek kölcsönözve. Ezelőtt az ötlet előtt a nevük Squabble & Sqwawk volt.
Trivia #005
Nina Cortex eredetileg a Crash Nitro Kart –ban szereplet volna először, ez azonban még abban a teljesen kezdetleges stádiumban volt, amikor még a T.Tales volt a CNK fejlesztője. Mint tudjuk ez hamar megváltozott, a játékot a Vicarious Visions fejlesztette.
Trivia #006
Volt egy terv, meylben a 10edik dimenzió fekete-fehér, csak Crash rikít ott szinesen a világban. Aztán később amikor egyes dolgokat véghez vittünk, akkor elkezd szinesedni. Van is itt erröl egy pic : [link]
Trivia #007
Emlékeztek arra a részre amikor Dingodile éppen egy könyvet olvas / könyvvel a kezében szunyókál... amikor egy hatalamas hógolyó lemossa a kunyhóját a terepről ? Na szóval eredetileg az úgy lett volna, hogy éppen vacsorázni ül le, egy romantikusan megteritett asztalhoz, és az asztal másiuk oldalán nem más van, mint Tawna. [pic1][pic2]
Trivia #008
A 10-edik dimenzióban eredetileg szerepelt volna a jóságos Cortex is. Mikor áttranszportálódnak a 10-edik dimenzióba, Cortex figyelmezteti Crash-t, hogy veszély leselkedhet rájuk ott. Ekkor egy barátságos hang megszólal: "Üdvözöllek titeket a 10-edik dimenzióban". Ekkor Cortex megprödül, előveszi lézerfegyverét, és lebénítaná a jóságos Cortex-et. Ezután megszólal: "de ha van itt jóságos Cortex, akkor kell lennie Gonosz Crash-nek is!".
Trivia #009
Miután Cortex lebénította Coco-t, kihasználta az alkalmat, hogy mégjobban megalázza...
(nézd a következő csatolt képet) Kép
Trivia #010
Vu Japán egy különleges reklám jelleget írt meg a havonta megjelenő "Hyper PS2 Magazine"-ba. A képen megnézhetjük, és egy különleges, igen ritka képet is láthatunk a jéghegy laborról. Kép
Trivia #011
Nina Cortex eredetileg így nézett volna ki: Kép
Trivia #012
Eredetileg, ha besétálsz Crash-ék kertjébe, akkor egy bowlingos sapit viselő kék majom lebírkóz téged. Mindenesetre, lekell szorítanod a makit a földre, hogy eltudj menekülni előle.
Trivia #014
Rejtett szint? Milyen rejtett szint? Kép
Trivia #015
Ötletek a crash Twinsanity címéhez:
-Crash Evolution
-Crash Bandicoot: Fully Fluxed
-Crash Bandicoot: A Whole New Dimension
-Crash Bandicoot: Tandemonium
-Crash Bandicoot Unlimited
De végülis a crash Twinsanity-nél maradtak.
Trivia #016
A hiányzó párbeszéd a "High Seas Hijinks" szintről:
"Cortex továbbra is a Coco öltözékében"
Cortex: Úgy vélem jobb, ha ebben a ruhában maradok, nem lenne szerencsés, ha felhívnánk a rossz figyelmet. Kell keresnünk egy távcsövet. Nézd meg a géptermet, a fedélzeten találkozunk.
*N.Gin egy távcső segítségével kiszúrja Cortex-et*
N. Gin: EZ A NEKEM VALÓ NŐ!!
*N. Gin elrabolja Cortex-et a fedélzetről és magával viszi, Cortex a kezét az arca előtt tartja*
N. Gin: Ahoy te csodálatos teremtés! A csodálatos külsőd teljesen elbűvölt, te csodálatos tengeri tünemény.
*N. Gin odébb viszi Cortex kezét, hogy jobban szemügyre vehesse a "csodálatos teremtést"*
Trivia #017
"Megalomaniac Mind Mania" kihagyott szinten egy ellenség: kép
Trivia #018
A rész, ahol Nina a kampók segítségére támaszkodik a továbbjutáshoz, ott eredetileg aranyos madárkák és gyíkocskák szerepeltek volna, mivel Nina szereti az aranyos állatokat, amik egy idő után szétdurrantak volna Nina kezében, de ezt az ötletet is szemétbe vágták a kissé brutális jelenetek miatt.
Trivia #019
Egy újabb szint törölve lett, ami a "Megalomaniac Mind Mania" elnevezést kapta, ahol Cortex elmélyét kellett bebarangolni, és közben különböző eltorzult Cortexekkel kellett volna szembeszállni.
Trivia #020
A helyszínt (vagyis Crash agyközpontja), ahova Cortex-et a Psychatron teleportálta a "Brainovial Hyperbarium" elnevezést kapta.
Cortex: érdekes. A meghibásodás egy portált nyitott Crash agyközpontjába. (félelemmel mondja)Miféle kegyetlenségek leselkedhetnek itt rám?
Trivia #023
N-trance is szerepelt volna a kincsesterem filmbevágásban, de végülis kimaradt, mert túl sok szereplő szerepelt volna egyszerre a bevágásban, ami túl sokáig tartott volna, hogy a játék rendesen betöltse, szóval a tojás ejtve lett.
Trivia #024
Az N. Sanity sziget felűlnézetből: kép
Trivia #026
A gonoszság akadémiája felülnézetből: kép
Trivia #027
A játékból még kimaradt kettő szupererős támadása Crash-nek: Scissor-kick és a Power-punch. Ezek közül a Power-punch az ismertebb, amit a kör és a négyzet egyszeri lenyomásával lehetett kihozni, ezzel szétlehettet zúzni a jó erősen lezárt ládákat és azokat a hangyákat is, amelyeket eredetileg két pofonnal lehet csak kiütni. Ez az ütés a demó verzióban is még szerepel, szal boldog aki azt is kipróbálta már.
Trivia #028
A laboratóriumban voltak olyan warp portálok is, amelyek elteleportáltak volna minket a régi és az újonnan megnyílt szintekre. A portál úgy nézett ki, mint az a portál, amivel a Twinsanity szigetről visszajuthattunk a laborba a vulkánhoz, és a kapu fölött látható volt a szint ikonja is.
Trivia #029
Egy kicsit Evil Coco-ról is, aki kimaradt a játékból:
A teljes ellentéte volt az igazi Coco-nak, vagyis buta, olyan randizgatós és egy kicsit "mocskos" fantáziájú, ha értitek, amire gondolok.
Trivia #030
Foofie!! Igen, Crash-nek a játékban lett volna egy hűséges barátja, vagyis aféle háziállata, a neve Foofie, aki képes volt az alakváltásra, és egy ilyen izzó, földönkívüli szerű csiga vagy kigyó lehetett, nagyon aranyos volt és bármilyen hosszúra kitudott nyúlni. Foofie mindig is ragaszkodott Crash-hez, plána a karjára csavarodva érezte jól magát.
Szal, képek Foofie-ról:
Foofie különböző alakokban: kép
N-Trance is egyike lett volna azoknak a doktoroknak, akik a kincs után vadásznak. A csapat a 10. dimenzióban összefut Evil Crash-el, aki egy kiskanállal meg akarja enni N-Trance agyát, mint egy tojást. De ezt kihagyták, mivel túl dúrva lett volna. (Mostmár érthető, hogy miért volt bekötve N-Trance szeme a képeken.- Lapi)
Trivia #32
Lett volna egy verseny szekció Cortex és az "ants" (hangyák) között, repülő UFO járművekben. kép
Warp Room a Twinsanity-ban:
Az első videó a Crash Twinsanity DEMO-járól készült! A Crash Bandicoot Unlimited logo látható az elején, mivel ez volt a játék egyik alternatív címe! A videó másik érdekessége az, hogy egy Warp Room látható benne, ami nem más mint Cortex Iceberg Lab-ja! Tehát a Twinsanity-ban eredetileg lett volna Warp Room! Minden ajtónál Cortex humorosan bemutatja az éppen soron következő pályát!
Mivel lett volna Warp Room, így Relics szerzési lehetőség is lett volna a játékban. Ez a Pause menüből derül ki, ahol egy Relics rajza látható! kép
A második videóban Crash különleges ütése vehető szemügyre, ami szintén kimaradt a játékból:
Trivia #036:
A játék fejlesztésének egy korai szakaszában, lett volna egy pálya egy hatalmas mozdonnyal ami egy Crate Factory nevű terület felé száguldott volna (a 10. dimenzióban). A vonat neve Koala Kong X-press/ vagy N-Brio Express lett volna, de a vezető ülésben Koala Kong ült volna. A terv szerint azzal kezdődöt volna ez a rész, hogy Crash és Cortex talál egy régi vasútvonalat. És egy rövid szekcióban a játékosok irányították volna, miközben üldöz egy szikladarab és végül egy N. Brio szörny. Miután elér egy bizonyos távolságot visszaugrik, és a vonat elejének az oldalán kellett volna menekülni, miközben lassan felfalja azt az N. Brio szörny. A szint végén egy rövid BOSS fight zajlana Koala Kong-al. Az ötletet gyorsan ejtették, mivel kicsit bonyolult lett volna megvalósítani, de feltették a polcra, ami készen áll arra az időre, ha a TT készítene egy folytatást.
A Jungle Bungle eredetileg kétfelé ágazott annál a pontnál, ahol először találkozol a Greedy Worm-al (miután kijöttél az első barlangból). A jobboldali út tovább visz a szokásos úton, de hol a vízesés (a Shield Native Villager és a TNT mellett balra) ott van egy lyuk a földben ami egy földalatti barlangba vezet. Itt találkoztál volna egy olyan területtel, ami "a bogár futam" néven vált ismertté, Crash-t üldözi egy horda bogár és befut a képernyőbe. Sajnos ez a szekció túl bonyolult lett volna, így egy hasonló szekció át lett téve a Classrom Chaos-ba. És a szekció végén a kőszirtnél lyukadtál volna ki, ahol a Mecha Bandicoot küzdelem is folyt, és a játék itt folytatódott volna normálisan. Hogy jelezzük a kihagyást a pályán, 2 falfestményt készült. Az amelyik mutatja a Greedy Worm ugrást még mindig a játékban van. De az amelyik balra mutatott volna, az ellenkező irányba mutat. kép
Folytatása következik!
N. Aptár
2025. június 17.
Crash Bandicoot 4: It's About Time Xbox Game Pass
Az Xbox Game Pass kínálata a 2020-ban megjelent Crash Bandicoot 4: It's About Time-mal bővül. Részletekért kattints ide!
2025. március 16.
20 éves a Crash Fan Club
20. életévébe lép mindenki kedvenc magyar Crash Bandicoot közössége!
2024. december 4.
Crash Team Racing Nitro-Fueled Xbox Game Pass
Az Xbox Game Pass kínálata a 2019-ben megjelent Crash Team Racing Nitro-Fueled-del bővül előfizetői számára.
Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.