Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

      

 
Társalgó

Chat szabályzat | Használj avatárt

 
N. Aptár
2024. március 4.

Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
 
Szavazás
A Crash Team Rumble-lel kapcsolatban.
Mi a benyomásod Crash Team Rumble-ről?

Kedvencem, imádom!
Tetszik, de azért akad jobb Crash rész is.
Semleges vagyok.
Nem tetszik.
Nem játszottam vele
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
 
Azok az 5letek amelyeket sajnos nem használtak a Twinsanityban

Itt nem használt ötleteket olvashattok a Twinsanity fejlesztésének idejéből. Legtöbbjük egészen érdekes, nagy kár hogy nem valósították meg őket. Elfért volna még az, nagyon is.

Az írások SpaceCat-től és FakeNina-tól származnak, akik részt vettek a Crash fejlesztésében és voltak olyan szívesen és leírták ezeket a kihagyott ötleteket.

Fordították: INNUENDO, Mech, Lapi

Trivia #001

Egy pálya, ami egy kiszáradt tengerfenéken terül el. Egy nagy kagyló, benne gyöngy hellyett egy kristály. Cortex megpróbálja elcsenni, mire a kagyló hirtelen rázárul a doki fejére. Így eljutunk egy újabb mentsükmeg-cortexet-miküzben-rohangál című dologhoz. :) Crashnek “meghatározatlan anyagokkal” teli hordókat kell eltávolítania az útból. Aztán a harmadánál a pályának Cortex kisebb “pocsolyába” esik és ott valad tovább. Közben támadják polipok, cápák ...  Ezután N.Gin hajójának roncsaiba jutottunk volna.

 

Trivia #002

 

            N.Sanity szigeten kívül lett volna még két másik sziget, a Crash 1 ből kölcsönözve. (Ez még mind az első dimenzióban.)

A másoldik szegeten lett volna egy giganitkus fa. Emlékeztek erre a képre ?  [link]  Fel kellene jutni a legtetejére.

Még ugyanezen a szigeten lett volna a Komodo-fivérek versenypályája, ami amolyan OutRun-paródia lett volna, ahol Cortex (még mindig a szőke parókában) az anyósölésen ül, és Crash vezetési képességét ócsárolja amíg száguldunk a pályán. A trükk csak az hogy a járművön nem volt fék.

 

Trivia #003

 

            Coco Bandicoot irányítható karakternek indult. Cyberspace –es pályákon kapott helyet, ahol számítógéprendszereket kellett hack-elnie a továbbjutásért. Eközben fekete nindzsaruhában nindzsarugásokat osztogathattunk volna. A környezet a Matrix és a Tron keresztezésére emlékeztet. Az elős helyszín Cortex legelső laborja a Crash 1 ből. Itt természetesen Cortexünynökök lettek volna az ellenségek. A cél Cortex régi léghajójának “kiszabadítása”, amivel aztán a három szereplő az Academy of Evil –hez utazik.

 

Trivia #004

 

            Az Evil Twins nevei (Viktor & Moritz) a Frankeinsteinből lettek kölcsönözve. Ezelőtt az ötlet előtt a nevük Squabble & Sqwawk volt.

 

Trivia #005

 

            Nina Cortex eredetileg a Crash Nitro Kart –ban szereplet volna először, ez azonban még abban a teljesen kezdetleges stádiumban volt, amikor még a T.Tales volt a CNK fejlesztője. Mint tudjuk ez hamar megváltozott, a játékot a Vicarious Visions fejlesztette.

 

Trivia #006

 

Volt egy terv, meylben a 10edik dimenzió fekete-fehér, csak Crash rikít ott szinesen a világban. Aztán később amikor egyes dolgokat véghez vittünk, akkor elkezd szinesedni. Van is itt erröl egy pic : [link]

Trivia #007

 

Emlékeztek arra a részre amikor Dingodile éppen egy könyvet olvas / könyvvel a kezében szunyókál... amikor egy hatalamas hógolyó lemossa a kunyhóját a terepről ? Na szóval eredetileg az úgy lett volna, hogy éppen vacsorázni ül le, egy romantikusan megteritett asztalhoz, és az asztal másiuk oldalán nem más van, mint Tawna. [pic1]      [pic2]   

Trivia #008

A 10-edik dimenzióban eredetileg szerepelt volna a jóságos Cortex is. Mikor áttranszportálódnak a 10-edik dimenzióba, Cortex figyelmezteti Crash-t, hogy veszély leselkedhet rájuk ott. Ekkor egy barátságos hang megszólal: "Üdvözöllek titeket a 10-edik dimenzióban". Ekkor Cortex megprödül, előveszi lézerfegyverét, és lebénítaná a jóságos Cortex-et. Ezután megszólal: "de ha van itt jóságos Cortex, akkor kell lennie Gonosz Crash-nek is!".

Trivia #009
Miután Cortex lebénította Coco-t, kihasználta az alkalmat, hogy mégjobban megalázza...
(nézd a következő csatolt képet)
Kép

Videó


Trivia #010
Vu Japán egy különleges reklám jelleget írt meg a havonta megjelenő "Hyper PS2 Magazine"-ba. A képen megnézhetjük, és egy különleges, igen ritka képet is láthatunk a jéghegy laborról.
Kép

Trivia #011
Nina Cortex eredetileg így nézett volna ki: Kép

Fuss Cortex, Fuss!! Kép

Trivia #012
Eredetileg, ha besétálsz Crash-ék kertjébe, akkor egy bowlingos sapit viselő kék majom lebírkóz téged. Mindenesetre, lekell szorítanod a makit a földre, hogy eltudj menekülni előle.

Trivia #013
Isten hozott a Moulin Cortexban!
kép

Trivia #014
Rejtett szint? Milyen rejtett szint? Kép

Trivia #015
Ötletek a crash Twinsanity címéhez:
-Crash Evolution
-Crash Bandicoot: Fully Fluxed
-Crash Bandicoot: A Whole New Dimension
-Crash Bandicoot: Tandemonium

 

-Crash Bandicoot Unlimited

De végülis a crash Twinsanity-nél maradtak.

Trivia #016
A hiányzó párbeszéd a "High Seas Hijinks" szintről:

"Cortex továbbra is a Coco öltözékében"
Cortex: Úgy vélem jobb, ha ebben a ruhában maradok, nem lenne szerencsés, ha felhívnánk a rossz figyelmet. Kell keresnünk egy távcsövet. Nézd meg a géptermet, a fedélzeten találkozunk.

*N.Gin egy távcső segítségével  kiszúrja Cortex-et*

N. Gin: EZ A NEKEM VALÓ NŐ!!

*N. Gin elrabolja Cortex-et a fedélzetről és magával viszi, Cortex a kezét az arca előtt tartja*

N. Gin: Ahoy te csodálatos teremtés! A csodálatos külsőd teljesen elbűvölt, te csodálatos tengeri tünemény.

*N. Gin odébb viszi Cortex kezét, hogy jobban szemügyre vehesse a "csodálatos teremtést"*

N. Gin: CORTEX???? Milyen összezavaró!

Videó

Trivia #017
"Megalomaniac Mind Mania" kihagyott szinten egy ellenség: kép

Trivia #018
A rész, ahol Nina a kampók segítségére támaszkodik a továbbjutáshoz, ott eredetileg aranyos madárkák és gyíkocskák szerepeltek volna, mivel Nina szereti az aranyos állatokat, amik egy idő után szétdurrantak volna Nina kezében, de ezt az ötletet is szemétbe vágták a kissé brutális jelenetek miatt.

Trivia #019
Egy újabb szint törölve lett, ami a "Megalomaniac Mind Mania" elnevezést kapta, ahol Cortex elmélyét kellett bebarangolni, és közben különböző eltorzult Cortexekkel kellett volna szembeszállni.

Trivia #020
A helyszínt (vagyis Crash agyközpontja), ahova Cortex-et a Psychatron teleportálta a "Brainovial Hyperbarium" elnevezést kapta.

Cortex: érdekes. A meghibásodás egy portált nyitott Crash agyközpontjába. (félelemmel mondja)Miféle kegyetlenségek leselkedhetnek itt rám?

Trivia #021
Megalomaniac Mind Mania: kép

Trivia #022
Az ikrek elképesztő logója: kép

Trivia #023
N-trance is szerepelt volna a kincsesterem filmbevágásban, de végülis kimaradt, mert túl sok szereplő szerepelt volna egyszerre a bevágásban, ami túl sokáig tartott volna, hogy a játék rendesen betöltse, szóval a tojás ejtve lett.

Trivia #024
Az N. Sanity sziget felűlnézetből: kép

Trivia #025
A jéghegy felülnézetből: kép

Trivia #026
A gonoszság akadémiája felülnézetből: kép

Trivia #027
A játékból még kimaradt kettő szupererős támadása Crash-nek: Scissor-kick és a Power-punch. Ezek közül a Power-punch az ismertebb, amit a kör és a négyzet egyszeri lenyomásával lehetett kihozni, ezzel szétlehettet zúzni a jó erősen lezárt ládákat és azokat a hangyákat is, amelyeket eredetileg két pofonnal lehet csak kiütni. Ez az ütés a demó verzióban is még szerepel, szal boldog aki azt is kipróbálta már.

Trivia #028
A laboratóriumban voltak olyan warp portálok is, amelyek elteleportáltak volna minket a  régi és az újonnan megnyílt szintekre. A portál úgy nézett ki, mint az a portál, amivel a Twinsanity szigetről visszajuthattunk a laborba a vulkánhoz, és a kapu fölött látható volt a szint ikonja is.

Trivia #029
Egy kicsit Evil Coco-ról is, aki kimaradt a játékból:
A teljes ellentéte volt az igazi Coco-nak, vagyis buta, olyan randizgatós és egy kicsit "mocskos" fantáziájú, ha értitek, amire gondolok.

Videó
kép

Trivia #030
Foofie!! Igen, Crash-nek a játékban lett volna egy hűséges barátja, vagyis aféle háziállata, a neve Foofie, aki képes volt az alakváltásra, és egy ilyen izzó, földönkívüli szerű csiga vagy kigyó lehetett, nagyon aranyos volt és bármilyen hosszúra kitudott nyúlni. Foofie mindig is ragaszkodott Crash-hez, plána a karjára csavarodva érezte jól magát.
Szal, képek Foofie-ról:
Foofie különböző alakokban: kép

Foofie és Crash: kép

 

Trivia #31

N-Trance is egyike lett volna azoknak a doktoroknak, akik a kincs után vadásznak. A csapat a 10. dimenzióban összefut Evil Crash-el, aki egy kiskanállal meg akarja enni N-Trance agyát, mint egy tojást. De ezt kihagyták, mivel túl dúrva lett volna. (Mostmár érthető, hogy miért volt bekötve N-Trance szeme a képeken.- Lapi)

 

Trivia #32

Lett volna egy verseny szekció Cortex és az "ants" (hangyák) között, repülő UFO járművekben. kép

 

 

 

 

Warp Room a Twinsanity-ban:

 

Az első videó a Crash Twinsanity DEMO-járól készült! A Crash Bandicoot Unlimited logo látható az elején, mivel ez volt a játék egyik alternatív címe! A videó másik érdekessége az, hogy egy Warp Room látható benne, ami nem más mint Cortex Iceberg Lab-ja! Tehát a Twinsanity-ban eredetileg lett volna Warp Room! Minden ajtónál Cortex humorosan bemutatja az éppen soron következő pályát!

 

Videó

 

Mivel lett volna Warp Room, így Relics szerzési lehetőség is lett volna a játékban. Ez a Pause menüből derül ki, ahol egy Relics rajza látható! kép

A második videóban Crash különleges ütése vehető szemügyre, ami szintén kimaradt a játékból:

 

Trivia #036:

A játék fejlesztésének egy korai szakaszában, lett volna egy pálya egy hatalmas mozdonnyal ami egy Crate Factory nevű terület felé száguldott volna (a 10. dimenzióban). A vonat neve Koala Kong X-press/ vagy N-Brio Express lett volna, de a vezető ülésben Koala Kong ült volna. A terv szerint azzal kezdődöt volna ez a rész, hogy Crash és Cortex talál egy régi vasútvonalat. És egy rövid szekcióban a játékosok irányították volna, miközben üldöz egy szikladarab és végül egy N. Brio szörny. Miután elér egy bizonyos távolságot visszaugrik, és a vonat elejének az oldalán kellett volna menekülni, miközben lassan felfalja azt az N. Brio szörny. A szint végén egy rövid BOSS fight zajlana Koala Kong-al. Az ötletet gyorsan ejtették, mivel kicsit bonyolult lett volna megvalósítani, de feltették a polcra, ami készen áll arra az időre, ha a TT készítene egy folytatást.

Egy nagyon gyors vázlat: kép

Trivia #037:

A Jungle Bungle eredetileg kétfelé ágazott annál a pontnál, ahol először találkozol a Greedy Worm-al (miután kijöttél az első barlangból). A jobboldali út tovább visz a szokásos úton, de hol a vízesés (a Shield Native Villager és a TNT mellett balra) ott van egy lyuk a földben ami egy földalatti barlangba vezet. Itt találkoztál volna egy olyan területtel, ami "a bogár futam" néven vált ismertté, Crash-t üldözi egy horda bogár és befut a képernyőbe. Sajnos ez a szekció túl bonyolult lett volna, így egy hasonló szekció át lett téve a Classrom Chaos-ba. És a szekció végén a kőszirtnél lyukadtál volna ki, ahol a Mecha Bandicoot küzdelem is folyt, és a játék itt folytatódott volna normálisan. Hogy jelezzük a kihagyást a pályán, 2 falfestményt készült. Az amelyik mutatja a Greedy Worm ugrást még mindig a játékban van. De az amelyik balra mutatott volna, az ellenkező irányba mutat. kép

Folytatása következik!

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2023, unless stated otherwise. Please only use content with permission OR reference to the Crash Fan Club website.


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak