Tervrajzok a fiók mélyéről2013.10.11. 11:00, Crash-b [Dorci]
Cápák az utakon2013.09.09. 15:26, Wickon [Omni]
Újabb animáció a törölt Crash Team Racing 2010ből.
Megfeletkeztetek már a törölt Crash Team Racing 2010-ről? Az internet bőségesen tesz róla, hogy ne felejtsünk, és egyre jobban hiányoljunk valamit. Próbáljátok meg visszatartani könnyeiteket.
Tehát, újabb anyagok kerültek nyílvánosságra, Daesup Chang, egy Hight Impact Games dolgozójának munkáiból. Nem más, mint néhány animáció Crashről, és néhány cápáról, akik ismeretlen okból a volán mögé kerültek. A videók alapján mondhatjuk, hogy a cápák kedvenc idő töltése a játékosok kilapítása lett volna.
A videóért kattintsatok a bővebbenre.
És igen, elérkezett Crash Bandicoot születésnapja! Isten éltesse a narancssárga barátunkat!
Tervrajzok a négyzeten2013.08.25. 16:01, BBC
Charles Zembillas újabb mesterműveket tett közzé
Az idei év nemcsak rajongói játékokban, hanem eddig nem látott tervrajzok publikálásában is rendkívül sikeresnek mondható. Charles Zembillas - aki az első három játékon dolgozott a Naughty Dog tagjaként - hétről hétre remek vázlatokat publikál a blogján, pár megjegyzés társaságában. Az elmúlt két hónap során is ténykedett, lássuk, miket mutatott meg nekünk, rajongóknak!
"Újabb rajzokat mutatok meg nektek Tropyról, melyek 1998. január 22-i keltezésűek. Ezeket a rajzok amolyan kiindulási pontként szolgáltak a karakter további formálásakor."
" Szintén januári huszonkettedikeiek a következő vázlatok. Nefarius teste egyre jobban fejlődött és vált részletesebbé. Ez már egy másik fázis a fejlődése szempontjából."
"Az alábbi firkálmányok 1998. február 12-én készültek. A legnagyobb különbségek Tropy időutazó szerkezete körül láthatóak: az egész masina részletgazdagabb, különféle fogaskerekekkel, csapágyakkal."
"A következő lépés a modell fejlődéstörténetében néhány háromdimenziós kép készítése volt, melyeket a Naughty Dog irodájában rajzoltam meg. Azok a régi szép idők! Rá kellett jönnöm, hogy a kellékek a karakter testén meghaladták a PlayStation képességeit, több féle megoldáson is gondolkodtam. A dugattyúkat elvetettem, viszont a kipufogócsövet mergtartottam."
"Ezek a februári 19-i rajzok az utolsók Tropyról. A testét egyszerűbbé tettem, megfosztva azt a fogaskerekektől. A négy kisebb dugattyúból kettő nagyot formáltam. Végül a két kipufogócső helyett csak egy került be a karakter kinézetének végleges változatába."
"Ezek a rajzok a Crash 3 fejlesztése alatt születtek, 1998. január 29. dátum szerepel rajtuk. Sajnos ezek csak fénymásolatok, ugyanis sosem kaptam minőségi másolatokat a Naughty Dogtól azalatt az idő alatt, amíg nekik dolgoztam.
Véleményem szerint Pura egy szép karakter, de úgy gondolom, jobban is megtervezhettem volna. Kaptam egy vázlatot, melyet alapul kellett vennem a dizájn kialakításákor. Nem igazán szeretek így dolgozni. Úgy éreztem, a képességeim el vannak fojtva, és nem tudom feltárni az összes lehetőséget a karakter megformálása során. Végül beleegyeztem abba, amit mondanak, és próbáltam kihozni a legtöbbet a lehetőségeimből."
"Ahogy a fenti vázlatok, ezek is januárból valók, és úgyszintén xerox kópiák. Ezek az utolsó tervrajzok, melyeken csak Coco és Pura szerepel."
"Nem tudom, ezek közül volt-e már valamelyik publikálva, de minden esetre bemutatom őket. Ahogy láthátjátok, ezúttal a kis dinoszauruszról, Baby-T-ről mutatok be pár rajzot. Ezek szintén a Crash 3 fejlesztési időszakából valók, 1998. februári keltezéssel."
"Ezek az alkotások már biztosan fellelhetők a világhálón, de mivel pár napja közzétettem a tervrajzok első felét, akkor ésszerű, hogy ezeket is bemutatom. Crash és Baby-T a legkülönfélébb pózokban látható, de sajnos csak fekete-fehérben."
"Miközben 1998. február 26-án az irodámban dolgoztam, azt a feladatot kaptam, hogy ábrázoljam Crasht és Cocót háziállataikkal, Purával és Baby-T-vel - vagyis amolyan csoportképet kellett csinálnom. Szerencsére megszámoztam őket, így tudom milyen sorrendben készítettem őket."
"Egy kérésre előkerestem pár régi vázlatot Tiny Tiger fejlesztési szakaszából. Ebben az esetben római gladiátorként ábrázoltam őt. 1998. március 26-án csináltam őket. A karakter ötlete kollégám, Joe Pearson fejéből pattant ki. Eredetileg Tasmanian Tiger néven szerepelt volna a játékban, de ez a későbbiek során megváltozott."
Az eddig napvilágott látott összes tervrajz megtekinthető IDE kattintva.
Újabb és újabb tervrajzok2013.05.18. 19:08, BBC
Charles Zembillas ismét remek rajzokat tett közzé
A neves rajztanár, Charles Zembillas - aki az első három Crash-játékon is dolgozott - naponta tesz közzé érdekesebbnél érdekesebb tervrajzokat a blogján. Természetesen nem feledkezik meg hősünkről sem, eddig sosem látott vázlatokat publikál. Az elmúlt egy évben több mint százat hozott nyilvánosságra, köztük pár rendkívül meghökkentőt is. Segítségével bepillanthást nyerhettünk Aku Aku és Velo eredetének történetébe, de Crashről, Cocóról, Cortexről és Dingodile-ról is bemutatott pár érdekes alkotást. Összegyűjtöttem nektek az összes eddigi (a szériával kapcsolatos) kreálmányát, csemegézzetek bátran! Az eredeti karaktermodellek ide kattintva érhetők el. A legfrissebbek Dingodile fejlesztésének kései időszakát és N. Tropy alakjának fejlődését mutatják be. Lássuk hát őket - egy csipetnyi kommentárral együtt!
Charles Zembillast idézzük:
" A következő rajzok 1998. február 4-én készültek. A korábbi próbálkozásaimhoz képest főleg a karakter lábain nagyok a változások. Több pozícióból is megörökítettem a fejét. Ezek az akkori rajzaim fekete-fehér fénymásolatai."
"Ezek az utolsó firkálmányok Dingodile-ról, 1998. február 12-én keletkeztek. Sajnos akkoriban nem kaptam minőségi fénymásolatokat a cégtől, így fekete-fehéren kell publikálnom őket.
A Naughty dog szeretett volna egy tűzokádó karaktert szerettek volna. Én javasoltam az eszköz használatát, mivel ez érdekesebbé tenné. Örülök, hogy Dingodile a mai napig népszerű a rajongók körében."
"Hoztam valami különlegeset a fanatikusoknak. Az alábbi tervrajzok a Crash 3 fejlesztése óta porosodtak, azóta nem látta őket senki. 1998. január 12-én készültek, alig azelőtt, hogy Dingodile-lal elkezdtem a munkát. Ezek a legelső vázlatok Tropyról. Az első rajzon a firkálások annak tudhatók be, hogy próbáltam azt megvalósítani, amit a Naughty Dog szeretett volna. Ahogy látható, a második már sokkal kifinomultabb és pontosabb."
"Itt van még pár korai vázlat Tropyról. Már a fejlesztésének korai szakaszában felruháztam egy készülékkel, amely lehetővé tette számára az időben való utazást. Először ez egy öv formájában jelent, mely mutatta volna azt az évszámot, melybe Tropy utazni szeretett volna. A rajzok 1998. január 22-ről valók."
"Az alábbi három rajzon méginkább nyomon követhető a modell fejlődése. Ezek is 1998. január 22-én keletkeztek. Továbbra is kitartottam egy testen hordható, időutazásra alkalmas gép viselése mellett. Végül ez meghatározó lett a karakter fejlődése szempontjából. Az irány jó volt, de az első vázlaton úgy nézett ki, mintha terhes lenne."
"Ez egyetlen tervrajz Ginről, amit ezidáig a találtam a gyűjteményemben. Sajnos nem tudom, hogy mikor készült, mivel nincs rajta dátum. A karakter először a Crash 2-ben jelent meg. Gin egy tudós/mérnök, akinek egy baleset következtében egy rákéta ágyazódott a fejébe. Túlélte a balesetet, de az incidens jelentősen befolyásolta a személyiségét. Igazán szórakoztató figura, jó volt rajta dolgozni. Ahogy láthatjátok, nem kellett sokat változtatnom az első elképzeléseimen."
Crush Bandicoot2013.03.10. 15:48, Crash-b (Dorci)
Néhány törölt tervrajz
Nem olyan régen napvilágot láttak a Crush Bandicoot tervrajzai, amely valójában egy új játék ötletét takarta. A források alapján a liverpooli Magenta Software csapata dolgozott a terven még valamikor 2004-ben, a tervrajzokat pedig az egyik rajzolójuk tette nyilvánosságra. Miután a csapat befejezte Stuart Little 3 című játékot, egy új játékötlet után néztek, így született meg a Crush Bandicoot, aki valójában Crash Bandicoot gonosz ikertestvére lett volna. A nyilatkozat szerint a game egy nyitott sci-fi világ környezettel lett volna felruházva, rengeteg szórakozással és őrült járműves kalandokkal fűszerezve. Az ötlet ugyan nem nyert, de az alkalmazott elmondásából kiderül, hogy igazán szórakoztató volt ezeken a terveken dolgoznia a csapatnak. A Crush Bandicoot lett volna az egyik sci-fi szerű játéka a teamnek a három közül, a másik kettő pedig a LEGO Star Wars és a Wipeout Pulse volt.
A kezdetleges tervrajzokból pontosan öt darab került a szemünk elé, amit természetesen elhoztunk Nektek!
Kattints a képekre a teljes méretért!
Crash Landed - Új tervrajzok2013.02.28. 16:18, Crash-b (Dorci)
További információk láttak napvilágot a Crash Landedből
Pontosan a mai napon újabb látnivalók szivárogtak ki az eltörölt, már a CFC hírfolyamában megismert Crash Landedről. Habár az első felfedezett videó óta sok idő telt el, mindenképp öröm, hogy további információk kerültek a szemünk elé. A mai dátummal fűszerezett, és egyben a most, nálunk olvasható hírben egy nagy képet vehettek szemügyre a Crash Landedről, s ezen a nagy képen nem kevesebb, mint tizenhárom kisebb méretű tervrajzokat láthattok. Habár az először felbukkant Crash Landed Nintendo DS-es videója nem volt valami megnyerő... a tervrajzok talán méginkább azok, és magukért beszélnek?
Lentebb megtekinthetitek a tervrajzot.
Katt a képre a teljes méretért!
Crash Bandicoot 2010 - Az eltörölt Crash rész2013.01.10. 08:21, Crash-b (Dorci)
Néhány mondat a Crash 2010-ről: információk, képek és videók
Bizonyára egy régebbi hírünkből (amelyet Lapi írt) olvashattátok már, hogy volt egy Crash Bandicoot játék, amelyet ugyan elkezdtek kidolgozni, de időközben sajnos törölve lett - ha mégsem láttátok ezt az eseményt, akkor ideje frissítőt adni a fejünknek, a többi olvasónak pedig belenyúlunk az emlékezetébe... :) A Crash Bandicoot 2010 egy törölt játék, amelyet igazából egy 3D-s kaland/akciójáték kategóriába sorolhatunk. A fejlesztésébe a Radical Entertainment fogott bele, de az Activision leállította a folyamatot 2010 februárjában. A leállítás után rengeteg információ köddé vált, azonban ami menthető volt, arra nem sok idő elteltével fény is derült. Amit a törölt Crash részről tudunk, az az, hogy szerepeltek volna benne titánok, fegyvereink és egyéb kellékeink is lettek volna (jet pack, jet sky, frogzooka, boombat, glow top, fertilizer gun, bottle rocket-launcher), illetve az információk szerint Xbox 360, Playstation 3 és Nintendo Wii konzolokon jelent volna meg. A játék folytatása érdekében többször is petíciót nyitottak, amelyek nem jártak sikerrel, de a rajongók továbbra sem adják fel. Időközben a Crash Bandicoot 2010-ről több videó is előkerült, azonban ezeket az Activision szép sorban elkezdte eltávolítani, de pánikra semmi ok, még így is van néhány videó, amit sikerült megmenteni - megóvni. Ezeket a videókat hoztam el nektek, amelyekben láthatjuk Crasht és Dingodile-t, néhány fegyvert, karaktermodelleket (köztük Coco-t is!) és tervrajzokat, nem utolsó sorban animációkat.
A képeket és a videókat megtekinthetitek a "Bővebben"-re kattintva!
|