Melyik az a weboldal, ahol egy 16 évvel ezelőtt megjelent, senki által sem játszott videojátékhoz egy senki által sem kért útmutatót fogsz találni, amit senki sem fog elolvasni? Természetesen a Crash Fan Club, ahol tegnapi munkám gyümölcseként elérhető a Crash: Mind over Mutant teljesítmények leírása némi segítséggel. Megtaláljátok a teljesítmények menüpontban, vagy a Crash: Mind over Mutant adatlapjában, vagy ha azonnal meg szeretnétek nézni, akkor természetesen nemes egyszerűséggel erre a linkre kattintva.
Napvilágra került néhány korábban tervezett Crash Mind Over Mutant-os borítókép, amelyek igazából nagyon hasonlítanak a végleges képekhez, néhány dologban viszont mégis különböznek. Eme hasonlóságok és különbségek megkeresését rátok hagyom, a képeket megtekinthetitek alább (az eredeti és a régebbi borítókat is), de egy biztos: Crash az összes Mind Over Mutant-os borítón nagyon csúnya :D Katt a képekre a nagyobb méretért!
Egy Beta M nevű Youtube felhasználó fényt derített egy kihagyott Crash of the Titans tesztpályára, melynek neve CombatArena01, és elmondása szerint ezen kívül még van kettő ilyen típusú pálya, amelyeket ha megpróbál elindítani, sajnos összeomlanak (crashelnek, mondhatjuk :D), pontosan a SoundTest és az AI_pathfind fájlokkal történik ez. A videóban megtekinthető pálya az összes Crash of the Titans verzióból kihagyták, kivéve az NTSC-s PS2-es változatból. A PS2-es Crash Mind Over Mutantban egyetlen tesztpálya található, míg a PSP-s változatnak körülbelül 31 tesztpályája van. Remélhetőleg hamarosan ezekbe a pályákba is betekintést nyerhetünk, addig is nézzétek meg az alábbi tesztvideót.