Korábbi, ámde továbbra is tiszteletbeli szerkesztőnk, bata913 vette górcső alá a múlt héten megjelent Crash Team Rumble-t. A kíváncsiak közvetlenül ide kattintva tudják elolvasni a Crash Team Rumble-ről írt ismertetőjét és kritikáját (vagy irány a Tesztek és cikkek menüpont vagy a Crash Team Rumble adatlapja).
Egy korábbi szerkesztőnk, bata913 lepett meg bennünket egy röpke cikkel a Crash Bandicoot 4: It's About Time-ról, amely az ő kritikáját foglalja össze a legújabb Crash-es címről.
A cikket elérhetitek a Crash Bandicoot 4: It's About Time Tesztek, cikkek menüpontjában vagy egyszerűen csak ide kattintva.
Lapi és jómagam belevetettük magunkat a legújabb Crashes játékokba, és nem voltunk restek írni egy-egy játék tesztet sem; így az oldal nem csak egy, hanem egyenesen kettő darab cikkel gazdagodott, melyeket a Cikkek > Játéktesztek között találtok!
Skylanders Imaginators (Crash Bandicoot Edition)
A tavaly októberben megjelent játék, mely Crash nagy visszatérésének ízelítőjéül szolgált. A játék tesztjéről én gondoskodtam nektek. A cikk (többek közt) a Crashes tartalom ár-arány értékére fókuszál. Kattintsatok ide, ha elolvasnátok . . .
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
A nyáron megjelent Crash Bandicoot 1, 2 és Warped felújított változatának bemutatásáról és elemzéséről egyenesen a CFC szülőatyja, Lapi elvtárs gondoskodott. A cikk természetesen ugyanolyan lényegre törő, érdekes és frappáns, mint Lapi korábbi írásai. Kattintsatok ide ha elolvasásnátok . . .
További kellemes időtöltést kívánunk minden kedves olvasónknak!
A játéktesztet a Gamekapocs egyik szerkesztője, zoenn írta. A cikk témáját tekintve sokkal inkább arról szól, hogy mennyire van helye Crashnek a mai piacon, mintsem egy szokásos rajongói teszt.
„Crash jobb formában van, mint valaha, hiszen az alapoktól írták újra az egész trilógiát. A kérdés csupán az, hogy 21 év elteltével van-e létjogosultsága a mára elavult játékmenettel operáló platformereknek? A válasz nem olyan egyszerű.”
A tegnapi napon megírtam a Crash Twinsanity pályalistáját, a pályák mellett feltüntetttem a megszerezhető GEM-eket is, a GEM és kristály képeket saját magam szedtem ki emulátorból Photoshop segítségével. A pályalistán kívül aktívvá tettem a Crash Twinsanity tesztek / cikkek részleget, ahová egyelőre két értékelő került be, ezek pedig nem más, mint Lapi 2005-ben írt tesztje, illetve BBC 2013-ban megírt cikke. A pályalistáért kattintsatok ide, a tesztek, cikkek menüpontot pedig innen eléritek, de az újításokat a Twinsanity adatlapjáról is elérhetitek.
Egy Beta M nevű Youtube felhasználó fényt derített egy kihagyott Crash of the Titans tesztpályára, melynek neve CombatArena01, és elmondása szerint ezen kívül még van kettő ilyen típusú pálya, amelyeket ha megpróbál elindítani, sajnos összeomlanak (crashelnek, mondhatjuk :D), pontosan a SoundTest és az AI_pathfind fájlokkal történik ez. A videóban megtekinthető pálya az összes Crash of the Titans verzióból kihagyták, kivéve az NTSC-s PS2-es változatból. A PS2-es Crash Mind Over Mutantban egyetlen tesztpálya található, míg a PSP-s változatnak körülbelül 31 tesztpályája van. Remélhetőleg hamarosan ezekbe a pályákba is betekintést nyerhetünk, addig is nézzétek meg az alábbi tesztvideót.