Néhány napja megírtam a Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back 2. Warp Room-jának végigjátszását / útmutatóját, pontosan leírtam, hogyan kell megszerezni a dobozokért járó clear / szürkés GEM-eket, illetve a színes GEM-ek felszedésének trükkjeit is megtudhatjátok a cikkemből. Ezeken kívül néhány tippet is találtok, ami segítségetekre lehet majd. A 3. Warp Roomban található Plant Food pálya végigjátszását is leírtam, valamint elkezdtem a Sewer or Later-t is, de itt hagytam abba, szóval nincs még befejezve, hamarosan megírom a folytatást! A pályák címei mellé képen mellékeltem, milyen GEM-eket lehet megszerezni a pályán. Nem játszottad még ki teljesen a Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back-et? Akkor itt az idő! A végigjátszásért kattintsatok ide, vagy megtaláljátok a Játékok -> Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back -> Végigjátszás útvonalon.
A Playstation Blog nemrég kirakott egy ismertetőt a Skylanders Imaginators Crash Editionről, amit lefordítottam nektek, itt olvashatjátok:
"Üdv ismét a Wumpa szigeteken! Már 20 éve, hogy Crash Bandicoot meghódította a szívünket és a konzolokat, az Activision, a Toys for Bob és a Vicarious Visions pedig nagyon izgatottak, hogy visszahozzák Crasht egy vendégszereplőként a Skylanders Imaginatorsbe Crash 20. évfordulójára.
A Vicarious Visionsnek van múltja és tapasztalata Crash-el, a táborunk pedig tele van hardcore Crash rajongókkal. Amikor megkaptuk a lehetőséget, hogy elhozzuk Crash Bandicootot a Skylandersbe, tudtuk, hogy az igazi Crashes stílust és érzéseket kell visszahoznunk. Ez nem volt könnyű feladat, de boldogan kijelenthetjük, hogy nagyon büszkék vagyunk erre a Crashre, akit a képernyőre hoztunk. Megtartottuk Crash egyedi és mókás személyiségét és az ő, tudjátok... Wumpa mániáját, 3D karakterként és új játékfiguraként is.
A modell
Elsőként arra összpontosítottunk, hogy Crash külsejét eltaláljuk. Azt akartuk, hogy hűséges maradjon a klasszikus Crash külsőhöz az új HD grafikák mellett. Ahhoz, hogy ezt a tervet megvalósítsuk, elkezdtünk mélyen kutatni (komolyan, NAGYON MÉLYEN) a tervrajzai és az archívumok között inspirációként. Még a nagyon régi, szinte ősi dokumentumokba is belefutottunk, ezalatt pedig az eredeti Willy the Wombat tervrajzokra gondolunk, amiket megtekinthetett a Vicarious Visions 10 évvel ezelőtt.
Crash külseje sokat változott az évek alatt, de a felkutatott tervrajzok világossá tették nekünk, milyen Crasht kell alkotnunk. Elkezdtünk dolgozni azon, hogy Crash hogyan nézzen ki a játékban, illetve hogyan nézzen ki játékfiguraként.
Rengeteg pózolást találtunk ki a Crash játékfigurának. A figurának tükröznie kellett mindent Crashről, ami különlegessé teszi a karaktert, de ugyanakkor fontos tagnak nézzen ki játékfiguraként a Skylanders Imaginators Sensei-ek között. Felkerestünk nagyon régi Crash rajongókat, hogy megtekintsék a tervrajzainkat, a korai 3D-s modelleket, és a tesztként készített játékfigurákat, ezáltal biztosra mehettünk azzal, hogy olyanra készítjük Crash karakterét és a játékfigurát, amilyenre a régi Crash fanok is szeretnék. Amikor elégedettek lettünk a végleges játékfigura pózával és kinézetével, a rajongók véleményt mondhattak, és... Crash készen állt, hogy a Skylanders Imaginators szereplői között fusson.
Mozdulatok, támadások
Miután befejeztük Crash modellét, eljött az idő arra, hogy Crasht elvezessük egy dicsőséges, teljesen animált 3D-s világba. Nagyon fontos volt, hogy Crash hű maradjon az eredeti mozdulataihoz, ezeket el is olvashatjátok itt:
Dobozok!
Egy Crash játék sem lenne teljes a megszokott dobozok nélkül.
Ugorj rá a TNT dobozokra hogy felrobbants őket, vagy szedd fel a Bazooka dobozt, hogy szerezz egy rakétavetőt és egy jetpacket, amivel majd képes leszel a levegőből támadni!
Crash arra is képes, hogy TNT dobozokat dobjon az ellenfélhez, amik felrobbannak, ezáltal megsebezzük ellenfeleinket.
Yo-yo
Az összes Skylanders Imaginators Sensei-nek van egy egyedi Sky-Chi mozdulata, ez a legerősebb támadásuk. Crash legerősebb fegyvere az, ha a Yo-yoját használja, hogy magához húzza az ellenfeleket és lepörögje őket!
Pörgés
Crash Bandicoot nem lenne teljes az ő jellegzetes és egyedi pörgős támadása nélkül, ezért elhoztuk nektek ezt a klasszikus mozdulatot.
Élet-rendszer, újjáéledés
Aki játszott már a Skylanderssel, az tudja, hogy a játék egy RPG stílusú életerő csíkkal mutatja ki a HP-t, viszont a Crash játékokban ugyebár több életünk is volt.
Fontos volt számunkra, hogy ezt valahogyan megtartsuk, ennek érdekében kiépítettünk egy különleges Élet-rendszert CSAK Crash számára a Skylanders Imaginators játékrendszerébe, Crashnek több élete is lehet.
Amikor Crash dobozokkal dobálózik, van rá esély, hogy egy olyan dobozt dob el, ami egy extra életet tartalmaz.
Aku Aku
Crash nem beszél, és szerettük volna, hogy valamilyen módon kommunikáljon, amit a rajongók már megszoktak, de nem akartuk összezavarni az új játékosokat.
Aku Aku beszél Crash nevében amikor a játékosnak kommunikálnia kell Crash-el.
Aku Aku Crash legjobb barátja és útmutatója a Crash játékok első napjától fogja. Hatalmas hibát követtünk volna el, ha Aku Aku-t kihagyjuk
Amikor Crash valamit közölni akar a többi játékossal, Aku Aku beszél.
Amikor Crasht legyőzik és újjáéled, egy kis ideig a bölcs Aku Aku fogja védelmezni őt!
Ennyi lenne mára srácok! Reméljük, hogy élveztétek ezt a színfalak mögötti bekukkantást. Reméljük, hogy Ti is nagyon izgatottan várjátok, hogy kezetekbe kerülhessen Crash mókás játékfigurája, és életbe léptessétek őt a Skylanders Imaginatorsban. Legyetek készen a hamarosan jövő bejelentésekre és Wumpával ízesített hírekre, amik a hónapok során kikerülnek."