Egy TechieSaru nevű YouTube felhasználó és modder készített egy hiánypótló modot a Crash Bandicoot első részének PlayStation 1-es változatához. Hogy ne legyen olyan frusztráló, hogy mindig halál nélkül kell végigjátszatni a szinteket, ezzel a moddal a következő Crash részekhez hasonlóan a Check Point ládák megjegyzik az addig összetört dobozokat. Bővebb információ a modról a videó leírásában található.
Egy Cogmonkey nevezetű modder készített egy Twinsanity stílusú open world videót az N. Sane Trilogy modelljeivel. Persze csak egy kis pályarészletet csinált meg, de szerintem így is nagyon érdekes maga a videó, amit meg is nézhettek itt:
Ahogy azt korábban megtudhattuk, eredetileg a Crash Bandicoot első részében is szerepeltek volna a Komodo testvérek és Tiny Tiger is, de végül eddig ismeretlen okokból kivágták őket a játékból, és a Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back-ben jelentek meg az említett szereplők. Josh Mancell most publikálta SoundCloud profilján a Komodo Bros-nak kompozált zenéjét, melyet meghallgathattok itt:
Egy külföldi Crash rajongó, Vadu Amka, készített egy igen ügyes Play Station 2 moddingot, amelyen Aku Aku szerepel. Az Aku Aku külsejű gépből sajnos csak egy példány készült, és az sem eladó.
Az Art Horse Studio jóvoltából felkerültek azok a képek szobrokról, amelyeket az előbb említett stúdió készített annak idején E3-ra a Crash Bash részhez. Nagyon szép, részletes munka, én szívesen elfogadnám az egész szettet.
Képek:
Ezt a modot nem az előző cikkben említett rajongó készítette, hanem egy "GOOGLE PLUS JUST SHUT UP" YouTube felhasználó, modjában kicserélte az összes dobozt és Wumpa gyümölcsöt Nitro dobozokra, a Boulder Dash pályán pedig a lavinával szórakozik... Az eredmény pedig a videóban látható... :D (érdemes megnézni, én nagyon jót röhögtem rajta)
Szóval ez a mod azt akarja mondani, hogy vigyem végig a játékot 100%-ra, egyszer sem haljak meg, győzzem le Cortexet... mindezt 4 élettel? A legjobb mod! :D (a Checkpoint és az élet dobozok is nitrová vannak változtatva)
Korábban közzétettük ManDude Crash Bandicoot 2 mod trailerjét, most viszont pályarészleteket mutatunk nektek. Az első falat egy kicsit megnehezített Piston It Away halálfejes / death route út, tekintsétek meg a videót:
Az elmúlt években a rajongók által kiépített Crash Utils és a Crash Edit programok igazolták, hogy a PlayStationös korszak Crash játékaiból ha mást nem is, de a dobozok számát és pozícióját könnyedén meg lehet változtatni; ezzel újabb és nehezebb fejtörőket adni a játékot már kívülről fújó vén rókáknak. Egy Mandude nevű YouTube felhasználó is kedvet kapott hozzá, hogy elkésztíse a saját Crash Bandicoot 2 modját, amíről egy videót is posztolt. Így első ránézésre én már izgatottan várom, hogy magam is kipróbálhassam! A bemutatóért kattints a továbbra!
Ryan Lavelle (az a felhasználó, akinek a Crash 2-es remakejéről 2 napja olvashattatok 3 videóval) készített a munkájának egy új Youtube profilt, melynek neve Crash Bandicoot HD lett (nem, NEM az a Crash Bandicoot HD, aminek állapotáról már 1 éve nem tudni semmit). Ryan elmondása szerint több remake-et is tervez, többet egyelőre nem tudni, de reméljük a legjobbakat. A gyönyörű remake-et megtekinthetitek a cikk alatti videóban.
Egy bizonyos fan, Ryan Lavelle remake-elte a Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back-ből a Hang Eight pályát, méghozzá elég szép munkát csinált, igencsak szép grafikával - bár a Crash modellen van még mit dolgoznia. A remake-ek előbb említett készítője eddig három videót tett fel munkáiról, ezt meg is mutatjuk nektek: az első beágyazott videó a zenével ellátott változat, a pálya eleje van csak eddig kész. A második videó egy developer-videó, vagyis a remake-et a szerkesztőn belül mutatja meg, és csak a Crash modell számít késznek, a többi objektum csak félkész textúra, az utolsó videóban pedig a Crash modell tesztjét tekinthetitek meg, szintén szerkesztő módban.