Kicsit több, mint 1 hónapja írtam egy cikket a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Idle Contest nevezetű versenyről, aminek már meg is vannak a nyertesei, két ember közösen talált ki egy ötletet, ez a két személy Simon Davidian és Kirsty Capes volt. A nyertes animációt a Vicarious Visions el is készítette videóban, amit most rögtön meg is nézhettek itt lent, de hadd mutassam meg alatta pár szóban Lapi és barátja nevezését.
Az alábbi képen láthatjátok Lapi és egy barátja nevezését (a twitter posztért kattintsatok ide), ami véleményem szerint nagyon jó, ötletes lett. Crash elkezd építeni egy TNT tornyot, ám amikor befejezi, egy madár rászáll a TNT torony tetejére, a dobozok elkezdenek visszaszámlálni és felrobbannak, Crash pedig tiszta korom lesz, majd pörög egyet, és újra normális külsőben pompázik. :) Szerintem jópofa lett volna, ha ez is belekerült volna a játékba. A képet itt nézhetitek meg, kattintsatok rá a teljes méretért:
A napokban kikerült a Facebookra három új N. Sane Trilogy animációs videó, ahol olyan mozdulatokat láthatunk Crashtől, amikor tétlen. Az egyik videó igazából semmi extra, ezt láthattuk az eredeti Crash Bandicoot 1-ben, amikor Crash pörgeti a Wumpát az ujján, feldobja, majd Crash fejére esik, a másik kettő azonban újdonság!
A hivatalos Crash Bandicoot Facebook oldalon a Vicarious Visions közzétett egy versenyt, ami természetesen az N. Sane Trilogy-vel kapcsolatos. Sajnos Magyarország nem szerepel a nevezhető országok között, de azért hátha érdekel valakit így is. :( Itt vannak a részletek, alatta pedig a hozzá kapcsolódó videót találjátok:
Verseny kezdete: március 24. | Verseny vége: április 5.
Nevezhető országok: Amerika, Kanada, Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Spanyolország
Verseny tárgya: találj ki egy saját, új animációt: mit csináljon Crash, amikor tétlen / egyhelyben áll? A művedet lerajzolhatod, videóban elkészítheted, animált képet csinálhatsz, leírhatod Facebookra, Twitterre, Instagramra
Nevezés: tedd ki Facebookra, Twitterre vagy Instagramra ötletedet, művedet a #CrashIdleContest hashtaggel jelölve NYILVÁNOSAN
Egy nevezés per fő a megengedett, betöltött 18. életkor vagy több
A nyertes kiválasztásának fő szempontjai:
- 30% Crash Bandicoot-tal kapcsolatos tartalom
- 30% egyediség
- 40% kreativitás
A győztes kap egy Crash Bandicoot N. Sane Trilogy játékszoftvert, illetve egy N. Sane Trilogy-s pólót, és természetesen a nyertes animációja szerepelni fog az N. Sane Trilogy játékokban!
Már jó ideje azon gondolkoztam, hogy indítani kellene egy nyereményjátékot az oldalon, de ez előtt ki szerettem volna kérni olvasóink véleményét is. Első körben a nyereményekkel kapcsolatban vagyok bizonytalan, néhány ötlet lappang - úgy terveztem, hogy 3 helyezés lenne, az első helyezett nyerne például egy Crashes pólót, a második egy bögrét, a harmadik pedig kulcstartót vagy egy lap matricát (persze mindegyik Crashes lenne). A nyeremények mellett még szerepel maga a nyereményjáték menetének kérdése is - mi legyen a verseny, hogyan kellene nyerni? Kvízjáték, képregénykészítő, vagy talán valami olyan legyen, ami feldobja az oldalunk szociális életét, és pontokkal lehessen majd nyerni, a pontokat pedig kommentekért, chatelésért, Facebookos aktivitásért, stb. kapják a játékosok? Ez mind egyelőre még csupa kérdőjel, a nyereményjáték hamarosan várható lesz, addig is ezt a bejegyzést kiemelem (innentől a friss híreket ez alatt a cikk alatt fogjátok látni), és meg szeretném kérni az összes, vagy legalább minél több olvasónkat, hogy hozzászólásban jelezzék ötleteiket, most ráférnénk a kreatív, ötletes előrukkolásokkal. Mindegyikőtök véleményére kíváncsiak vagyunk, számításba fogom venni őket a nyereményjáték elindításakor.
A Naughty Dog egy fanart design versenyt tart 30. születésnapja alkalmából, ahol is a rajongóknak lehetőségük lesz rajzolni az Unchartedről, a The Last of Us-ról és a Jak and Daxterről igencsak jó díjakért. Ahogyan azt észrevehettétek, egy nagyon fontos cím hiányzik a felsorolásból - a cím pedig természetesen Crash Bandicoot, akinek a Naughty Dog főként köszönheti népszerűségét még a PS1-es korszakból. Rengeteg rajongó kérdezgette kommentben a Play Station Blogon, hogy a híres karakter bele lesz-e rakva a versenybe, de Eric Monacelli válasza igencsak negatív, csalódást okozó volt:
"Sorry, no Crash... :( " - vagyis "Sajnálom, nem lesz Crash... :("
Egy rajongó megkérdezte, hogy nem tudnának-e engedélyt kérni az Activisiontól (akiről tudjuk, hogy Crasht birtokolják), de sajnos a következő válasz sem volt túl bíztató.
"We asked. It's not something we can offer for this." - "Megkérdeztük, nem tudjuk meglépni."
Az Activision nem igazán beszél arról, hogy miért is hozták ezt a döntést, sőt próbálják az ügyet levegőnek tekinteni, néhány forrás úgy gondolja, hogy az Activision azért nem engedi Crasht a fanart versenybe betenni, mert félnek, hogy kevesebb eladásuk lesz az előző játékokból, vagy Crash veszít a népszerűségéből. Ha logikázunk egy másodpercre, rögtön rá is jövünk, hogy ez bizony nem igaz, ez pont a valóság ellenkezője - egy ilyesfajta verseny pont jót tenne Crashnek. Más források azt írták, hogy az Activision nem engedi, hogy Crash bármiféle formában is megjelenjen addig, amíg azt ők nem látják jónak. De vajon mikor látják már jónak?...
Ez a terjedő hír igencsak nagy botrányt váltott ki több Crashes fórumon, blogon, weboldalon, és egyéb, hivatalos weboldalon is - például az IGN oldalán több ezer kommenten keresztül vitatják meg az ügyet, és kritizálják az Activisiont.