Végre érkeztek új képek (és egy videó) az N. Sane Trilogyről, ezúttal a Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back vizes pályájáról, a Hang Eight-ről! Gyönyörű, meg kell hagyni, a zene pedig... isteni! :D Nem is pazarolom tovább az időt, nézzétek meg Ti is, egy kis plusz meglepetésként az utolsó kép a Crash 1-ből van:
A mai napon hivatalossá vált, ki lesz Coco Bandicoot szinkronhangja, ugyanis Debi Derryberry Twitteren közzétette, hogy továbbra is ő fogja kölcsönözni Coco szinkronhangját. Derryberry Twitter posztja így szól:
"Itt van a HIVATALOS bejelentés! Büszkén bejelentem, hogy én fogom betölteni Coco Bandicoot szerepét, én leszek Crash Bandicoot testvérének hangja a közelgő remasterekben!"
Debi Derryberry egyébként az alábbi Crash részekben volt Coco szinkronhangja:
A "The Mark and Nina Show" egy interjút készített Brendan O' Brien-nel, a Crash Bandicoot karakterek hangadójával! Interjújában így több év elteltével is felidézi és újra előadja néhány Crash karakter szinkronhangját, többek között Crash, Cortex, N. Brio és N.Gin hangját adja újra elő fantasztikus módon. Ezeken kívül az interjúban számos érdekes kérdés és válasz hangzik el, mint például: "Ha újra felkérnének rá, hogy te legyél a Crash karakterek szinkronhangja, belemennél?", a válasz: "Huhh, atyaég, micsoda kérdés... Meg! naná, hogy megcsinálnám, akár ingyen is! Fantasztikus lenne úgy felébredni minden reggel, hogy 'Milyen csodás reggel, indulhatok szinkronhangot adni az Universal Studiosnak!'" Az interjút meghallgathatjátok itt, hamarosan több érdekesség is felkerül erről a beszélgetésről és Brendan O' Brienről:
Egy bizonyos fan, Ryan Lavelle remake-elte a Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back-ből a Hang Eight pályát, méghozzá elég szép munkát csinált, igencsak szép grafikával - bár a Crash modellen van még mit dolgoznia. A remake-ek előbb említett készítője eddig három videót tett fel munkáiról, ezt meg is mutatjuk nektek: az első beágyazott videó a zenével ellátott változat, a pálya eleje van csak eddig kész. A második videó egy developer-videó, vagyis a remake-et a szerkesztőn belül mutatja meg, és csak a Crash modell számít késznek, a többi objektum csak félkész textúra, az utolsó videóban pedig a Crash modell tesztjét tekinthetitek meg, szintén szerkesztő módban.