Az N. Sane Trilogy hatalmas sikert aratott, kiemelkedő eladási statisztikákat szerzett, Keith Webb-nek (másnéven SpaceCat), az egykori Crash Twinsanity egyik fejlesztőjének az az ötlete támadt, hogy nyílt levelet ír a Vicarious Visions-nek, amiben első sorban gratulál az N. Sane Trilogy-hez, ezen kívül pedig Crash Twinsanity remaster ötletét fejti ki, és egy rajzot is csinált ajándékul. Lefordítom a levelet magyarra, alatta pedig mellékelem az eredeti irományt, és persze a rajzot is.
Keith Webb asztaláról
"Kedves Vicarious Visions,
Először is, engedjétek meg, hogy gratuláljunk a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy hatalmas sikereinek. A játék népszerűsége bizonyítja a tehetségeteket és sikereteket Crash Bandicoot eredményes visszahozásában.
Nyilvánvalóan sokféleképp lehet továbbmenni, eme sikerre építkezni, és a rajongótábor szerint jó lenne a 2004-es Crash Twinsanity remasterelése. Biztosan tisztában vagytok vele, hogy rengeteg tartalom és ötlet el lett törölve, ki lett vágva a végleges játékból, és talán most itt a lehetőség rá, hogy teljes fényében újraalkossuk a játékot. Egy maréknyi ex-Twinsanity tervező nevében írom, hogy szeretnénk részt venni a fejlesztésekben és új tervek létrehozásában, ha a remaster lehetséges.
Gratulációként szeretnék küldeni nektek egy exkluzív Crash Twinsanity-s rajzot, ezzel együtt a Crash Twinsanity 13. születésnapját is ünnepeljük Crash Twinsanniversary néven. Ez a kép a játék masszív rajongótáborának is szól, akik támogatása és kitartása életben tartotta narancssárga erszényes hősünket a hosszú évek folyamán.
Sok szerencsét kívánok a jövőben,
Keith Webb "
Eredeti levél:
Crash Twinsanity exkluzív rajz:
Ti mit szólnátok egy Crash Twinsanity remaster-hez? :)
Folytattam a Crash Twinsanity pályaképeinek készítését (zárójelben megjegyzem, a Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back pályaképeinek készítése is folyamatban van). Kijavítottam és lecseréltem a korábbi hibás képeket (a Tikimonos képekre gondolok), most az Iceberg Lab pályaképei kerültek fel. A kifényképezéseket megtekintheted ide kattintva, vagy a Crash Twinsanity adatlapján a "screenshotok" menüpontból. Jó képnézegetést! :)
Egy Beta M nevű Youtube felhasználó fényt derített egy kihagyott Crash of the Titans tesztpályára, melynek neve CombatArena01, és elmondása szerint ezen kívül még van kettő ilyen típusú pálya, amelyeket ha megpróbál elindítani, sajnos összeomlanak (crashelnek, mondhatjuk :D), pontosan a SoundTest és az AI_pathfind fájlokkal történik ez. A videóban megtekinthető pálya az összes Crash of the Titans verzióból kihagyták, kivéve az NTSC-s PS2-es változatból. A PS2-es Crash Mind Over Mutantban egyetlen tesztpálya található, míg a PSP-s változatnak körülbelül 31 tesztpályája van. Remélhetőleg hamarosan ezekbe a pályákba is betekintést nyerhetünk, addig is nézzétek meg az alábbi tesztvideót.
Egy bizonyos fan, Ryan Lavelle remake-elte a Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back-ből a Hang Eight pályát, méghozzá elég szép munkát csinált, igencsak szép grafikával - bár a Crash modellen van még mit dolgoznia. A remake-ek előbb említett készítője eddig három videót tett fel munkáiról, ezt meg is mutatjuk nektek: az első beágyazott videó a zenével ellátott változat, a pálya eleje van csak eddig kész. A második videó egy developer-videó, vagyis a remake-et a szerkesztőn belül mutatja meg, és csak a Crash modell számít késznek, a többi objektum csak félkész textúra, az utolsó videóban pedig a Crash modell tesztjét tekinthetitek meg, szintén szerkesztő módban.
Ahogy az a hír címéből is pontosan kitalálható, elkészültek a Crash Twinsanity 1. szigetének, azaz az N. Sanity Island pályaképei. A minimum képmennyiség egy-egy pályához kettő darab kép, van ahova többet is csináltam. Igyekeztem jó minőségű képeket csinálni - már amennyire azt egy emulátorral lehetséges -, frappáns megjegyzésekkel, aláírott szövegekkel jól megfűszerezve. Sajnos a legutolsó Tikimonos kép elcsúszott és picit hibásra sikerült, ezt hamarosan korrigálom, de remélem a többség nem fogja a "kákán is a csomót keresni". :) A fotósorozat természetesen még nem ért véget, hamarosan folytatom, a napokban pedig lehet, hogy a többi Crash részről is elkezdem csinálgatni a pályaképeket. Kattints ide, hogy megtekintsd a képeket! (menüből még nem elérhető)
Kis betűkkel megjegyezném: a képeket a Crash Fan Club linkjével megjelöltem, ha valaki elvinné a képeket azt megkérném rá, ne vágja le a CFC linkjét a képekről, hiszen megdolgoztam velük, és ha már valaki elviszi vagy felhasználja őket, szerintem ennyi kijár, én sem vágom le a CM vagy más weboldal logójának vagy feliratának jelét, ha nincs más választásom és máshonnan kell elhoznom a képeket.
Ezen alkalommal két olyan videoanyagot hoztam nektek, amelyek korábban elkerülték a blogok, fórumok és egyéb jelentős weboldalak figyelmét, de ha késve is, itt megtekinthetitek vagy meghallgathatjátok őket. Az első, amit megtekintés céljából közzétennék, az a Crash Bandicoot HD pályabemutatója - ez a videó még a hivatalos oldalon sem lett közzétéve, itt azonban megtekinthetitek:
A második dolog a Crystal's Wrath-hez tartozik, ez is éppúgy zeneanyag, mint a legutóbbi hírünk a Crystal's Wrath tájékáról. Ezúttal N.Gin boss prototípus zenéjét hallgathatjátok meg:
Amint valami új dolog kerül ki valamelyik fanjátékról, azonnal értesítünk titeket!