Minden kedves olvasónknak Boldog Mikulást kívánunk, a Miklósoknak Boldog Névnapot, na és persze nemrég kezdetét vette az Advent, ebből a szempontból is reméljük, hogy mindenkinek kellemesen telik az ideje. Aztán a régi szokás szerint (ami sajnos már kezd kihalni): bakancsokat, csizmákat jó alaposan kipucolni, kirakni az ablakba, majd várni az ajándékokat (és persze sok-sok csokit habzsolni). :) Az alábbi képpel szeretnénk Boldog Ünnepeket kívánni.
Az elmúlt években a rajongók által kiépített Crash Utils és a Crash Edit programok igazolták, hogy a PlayStationös korszak Crash játékaiból ha mást nem is, de a dobozok számát és pozícióját könnyedén meg lehet változtatni; ezzel újabb és nehezebb fejtörőket adni a játékot már kívülről fújó vén rókáknak. Egy Mandude nevű YouTube felhasználó is kedvet kapott hozzá, hogy elkésztíse a saját Crash Bandicoot 2 modját, amíről egy videót is posztolt. Így első ránézésre én már izgatottan várom, hogy magam is kipróbálhassam! A bemutatóért kattints a továbbra!
Egy Pinkman nevű Youtube user készített egy modot a Rockstar Editor segítségével, melyet szerencsére videóra is vett. Crash Bandicoot és Grand Theft Auto 5... Kell ennél többet mondani? :D A videót megtekinthetitek itt:
Ryan Lavelle (az a felhasználó, akinek a Crash 2-es remakejéről 2 napja olvashattatok 3 videóval) készített a munkájának egy új Youtube profilt, melynek neve Crash Bandicoot HD lett (nem, NEM az a Crash Bandicoot HD, aminek állapotáról már 1 éve nem tudni semmit). Ryan elmondása szerint több remake-et is tervez, többet egyelőre nem tudni, de reméljük a legjobbakat. A gyönyörű remake-et megtekinthetitek a cikk alatti videóban.
Egy Beta M nevű Youtube felhasználó fényt derített egy kihagyott Crash of the Titans tesztpályára, melynek neve CombatArena01, és elmondása szerint ezen kívül még van kettő ilyen típusú pálya, amelyeket ha megpróbál elindítani, sajnos összeomlanak (crashelnek, mondhatjuk :D), pontosan a SoundTest és az AI_pathfind fájlokkal történik ez. A videóban megtekinthető pálya az összes Crash of the Titans verzióból kihagyták, kivéve az NTSC-s PS2-es változatból. A PS2-es Crash Mind Over Mutantban egyetlen tesztpálya található, míg a PSP-s változatnak körülbelül 31 tesztpályája van. Remélhetőleg hamarosan ezekbe a pályákba is betekintést nyerhetünk, addig is nézzétek meg az alábbi tesztvideót.
Egy bizonyos fan, Ryan Lavelle remake-elte a Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back-ből a Hang Eight pályát, méghozzá elég szép munkát csinált, igencsak szép grafikával - bár a Crash modellen van még mit dolgoznia. A remake-ek előbb említett készítője eddig három videót tett fel munkáiról, ezt meg is mutatjuk nektek: az első beágyazott videó a zenével ellátott változat, a pálya eleje van csak eddig kész. A második videó egy developer-videó, vagyis a remake-et a szerkesztőn belül mutatja meg, és csak a Crash modell számít késznek, a többi objektum csak félkész textúra, az utolsó videóban pedig a Crash modell tesztjét tekinthetitek meg, szintén szerkesztő módban.
Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.