A mai napra több spoiler hír is érkezett így a nemsokára bekövetkező 2017-es E3 előtt, ezeket az infókat egyelőre nem lett volna szabad megtudnunk, de egy YouTube-os, aki játszott a játék korai verziójával, gyanútlanul feltöltött egy videót, amiből sok infót előre megtudhatunk az N. Sane Trilogy-ről. Sajnos a videót privát megtekintésűre tették, de ne aggódjatok, nemsokára kezdődik az E3, ahol valószínűleg minden érdekességet láthatunk majd! Kezdjük a listát:
Coco Bandicoot valószínűleg játszható lesz az egész N. Sane Trilogy-ben, mivel a pályákon van "csere" opció, amivel Crasht lecserélhetjük Coco-ra - a Crash 1-ben a mapon, a Crash 2-ben pedig a menüben volt látható ez a csere lehetőség.
A mostanra már privát videóban öt pályát tekinthettek meg a szerencsések: Jungle Rollers (Crash 1), Turtle Woods (Crash 2), The Pits (Crash 2), Hog Ride (Warped), Makin' Waves (Warped), vagyis Coco-t lehet, hogy először az egyik jet ski-s pályán láthatjuk majd akcióban?
Két boss fight is megtekinthető volt: Tiny Tiger (Warped), aki lassabban fog ugrálni, miközben Crasht üldözi, illetve Papu Papu (Crash 1), akit most már nem 3x, hanem 5x kell eltalálnunk, hogy legyőzzük.
Lehetséges, hogy plusz pályákat is beraknak az N. Sane Trilogy-be, ugyanis állítólag a Crash 1 térképén több pályapont van, mint az eredetiben - ez azt jelentheti, hogy játszható lesz a Stormy Ascent, az egyik legnehezebb Crash 1 pálya, és ezen kívül pár meglepetés extra pályával is készültek? Minden kiderül majd az E3-on!
Végezetül pedig, itt egy régebbi változatú Warp Room a Crash 2-ből (katt a képre nagyobb méretért:
A tegnapi Skylanders Imaginators: Crash Edition megjelenését követően felkerült YouTubera egy videó, amely tartalmazza a játék összes jelenetét / cutscene-jét és pár egyéb extra jelenetet is. Mivel ez egy komplett spoiler videó, saját döntés szerint nézzétek meg! :)
Anonymousfan a napokban küldött egy igen érdekes cikket, az ötletet a Warp-os által beküldött TAS Speedrun cikkből merítette. Anonymousfan cikkje a Crash Team Racing érdekességeit, glitcheit, easter egg-jeit vesézi ki, amik közül néhánynak kissé bonyolult a megnyitása, de végül is meg lehet oldani, ha akarjuk. Íme egy rövid részlet tagunk által beküldött cikkéből:
"Olvastam a TAS Speedrun cikkről és eszembe jutott, hogy én is próbáltam hasonló glitch-et vagy easter egg-et találni a CTR-ben. Kezdeném is:
1. Easter egg: mikor a játék elején felajánlja , hogy válasszunk nyelvet háromszöget nyomunk és nem lesz se szöveg , se beszéd. Kaland módot valahogyan elindítjuk és elvisszük a bossokig. Ekkor valami történik: Roo-n kivül minden ellenség feje kicserélődik egy másikéra : Joe-Oxide fejű , Papu-Pinstripe , Pinstipe-Joe , Oxide-Papu fejjel rendelkezik." [...]
A cikk természetesen itt még nem ér véget, kattintsatok ide, hogy elolvassátok a teljes irományt! Érdemes megnézni, az érdekességek mellé különös fényképek is mellékelve vannak! ;)
Warp-os nevezetű törzstagunk nemrégiben beküldött egy igen érdekes cikket a TAS Speedrunokról (videókkal megfűszerezve), érdemes beletekinteni, néhány sornyi szösszenetet azonban itt is megosztanánk belőle:
"Néha az embereknek rengeteg sok idejük van arra, hogy kibelezzenek egy játékot. Sokszor olyannyira, hogy maga a játék is darabokra hullik a szemünk előtt. Többek között erről szólnak az ún. Tool Assisted Speedrunok (TASok). Ezekben emulátorok mentéseit, a játék képkocka sebességére lassítását használják hogy a programozási hibákból előnyt szerezve megmutassák milyen lenne egy "tökéletes" játékos eredménye. Bár sokszor a rengeteg átlagos játék közben rejtett hiba előhozásával a szórakoztatás a cél.
Ki gondolná, hogy a Crash 2-ben még 20 perc sem kell ahhoz hogy Cortexet likvidáljuk? Sőt, csak egy pályán kell mindehhez játszani!"
A teljes cikkért kattints ide! ♦
► Plusz! Direkt az ilyen cikkek számára létrejött egy új almenüpont az Extrák menün belül, a Ti küldtétek! című új modul. Ha valaki egy különleges, egyedi témájú cikket küld be nekünk, az valószínűleg ebbe a menübe fog kerülni. Szóval mostantól bátran küldhetitek egyedi cikkeiteket! ;)