Az Activision elutasította a Naughty Dog kérelmét2014.07.15. 14:30, Crash-b [Dorci]
A Naughty Dog egy fanart design versenyt tart 30. születésnapja alkalmából, ahol is a rajongóknak lehetőségük lesz rajzolni az Unchartedről, a The Last of Us-ról és a Jak and Daxterről igencsak jó díjakért. Ahogyan azt észrevehettétek, egy nagyon fontos cím hiányzik a felsorolásból - a cím pedig természetesen Crash Bandicoot, akinek a Naughty Dog főként köszönheti népszerűségét még a PS1-es korszakból. Rengeteg rajongó kérdezgette kommentben a Play Station Blogon, hogy a híres karakter bele lesz-e rakva a versenybe, de Eric Monacelli válasza igencsak negatív, csalódást okozó volt:
"Sorry, no Crash... :( " - vagyis "Sajnálom, nem lesz Crash... :("
Egy rajongó megkérdezte, hogy nem tudnának-e engedélyt kérni az Activisiontól (akiről tudjuk, hogy Crasht birtokolják), de sajnos a következő válasz sem volt túl bíztató.
"We asked. It's not something we can offer for this." - "Megkérdeztük, nem tudjuk meglépni."
Az Activision nem igazán beszél arról, hogy miért is hozták ezt a döntést, sőt próbálják az ügyet levegőnek tekinteni, néhány forrás úgy gondolja, hogy az Activision azért nem engedi Crasht a fanart versenybe betenni, mert félnek, hogy kevesebb eladásuk lesz az előző játékokból, vagy Crash veszít a népszerűségéből. Ha logikázunk egy másodpercre, rögtön rá is jövünk, hogy ez bizony nem igaz, ez pont a valóság ellenkezője - egy ilyesfajta verseny pont jót tenne Crashnek. Más források azt írták, hogy az Activision nem engedi, hogy Crash bármiféle formában is megjelenjen addig, amíg azt ők nem látják jónak. De vajon mikor látják már jónak?...
Ez a terjedő hír igencsak nagy botrányt váltott ki több Crashes fórumon, blogon, weboldalon, és egyéb, hivatalos weboldalon is - például az IGN oldalán több ezer kommenten keresztül vitatják meg az ügyet, és kritizálják az Activisiont.
Crash Bandicoot - TAS Speedrun cikk2014.01.20. 18:00, Crash-b [Dorci]
Warp-os nevezetű törzstagunk nemrégiben beküldött egy igen érdekes cikket a TAS Speedrunokról (videókkal megfűszerezve), érdemes beletekinteni, néhány sornyi szösszenetet azonban itt is megosztanánk belőle:
"Néha az embereknek rengeteg sok idejük van arra, hogy kibelezzenek egy játékot. Sokszor olyannyira, hogy maga a játék is darabokra hullik a szemünk előtt. Többek között erről szólnak az ún. Tool Assisted Speedrunok (TASok). Ezekben emulátorok mentéseit, a játék képkocka sebességére lassítását használják hogy a programozási hibákból előnyt szerezve megmutassák milyen lenne egy "tökéletes" játékos eredménye. Bár sokszor a rengeteg átlagos játék közben rejtett hiba előhozásával a szórakoztatás a cél.
Ki gondolná, hogy a Crash 2-ben még 20 perc sem kell ahhoz hogy Cortexet likvidáljuk? Sőt, csak egy pályán kell mindehhez játszani!"
A teljes cikkért kattints ide! ♦
► Plusz! Direkt az ilyen cikkek számára létrejött egy új almenüpont az Extrák menün belül, a Ti küldtétek! című új modul. Ha valaki egy különleges, egyedi témájú cikket küld be nekünk, az valószínűleg ebbe a menübe fog kerülni. Szóval mostantól bátran küldhetitek egyedi cikkeiteket! ;)
|