Egy Cogmonkey nevezetű modder készített egy Twinsanity stílusú open world videót az N. Sane Trilogy modelljeivel. Persze csak egy kis pályarészletet csinált meg, de szerintem így is nagyon érdekes maga a videó, amit meg is nézhettek itt:
Ha valakinek ismerős az oldalt látható kép a régi Azok az 5letek, amiket sajnos nem használtak fel a Crash Twinsanity-ben című menüpontból, akkor azokkal örömmel közüljük, hogy a GameHut – ami egy régi prototípusokkal foglalkozó YouTube csatorna – feltöltött egy videót, amiben végre szemügyre vehetjük, hogy hogyan is nézett volna ki ez a szint. Igaz, csak a geometriát láthatjuk, a bogarak nem üldöznek, és a ládák sincsenek elhelyezve, de így is érdekes betekintést nyerhetünk egy eddig elveszettnek hitt dologba. Elvileg azért távolították el, mert túl nehéznek bizonyult a szűk falak és a zsúfolt akadályok miatt. Na de szavak helyett inkább beszéljen az alábbi videó!
Az N. Sane Trilogy hatalmas sikert aratott, kiemelkedő eladási statisztikákat szerzett, Keith Webb-nek (másnéven SpaceCat), az egykori Crash Twinsanity egyik fejlesztőjének az az ötlete támadt, hogy nyílt levelet ír a Vicarious Visions-nek, amiben első sorban gratulál az N. Sane Trilogy-hez, ezen kívül pedig Crash Twinsanity remaster ötletét fejti ki, és egy rajzot is csinált ajándékul. Lefordítom a levelet magyarra, alatta pedig mellékelem az eredeti irományt, és persze a rajzot is.
Keith Webb asztaláról
"Kedves Vicarious Visions,
Először is, engedjétek meg, hogy gratuláljunk a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy hatalmas sikereinek. A játék népszerűsége bizonyítja a tehetségeteket és sikereteket Crash Bandicoot eredményes visszahozásában.
Nyilvánvalóan sokféleképp lehet továbbmenni, eme sikerre építkezni, és a rajongótábor szerint jó lenne a 2004-es Crash Twinsanity remasterelése. Biztosan tisztában vagytok vele, hogy rengeteg tartalom és ötlet el lett törölve, ki lett vágva a végleges játékból, és talán most itt a lehetőség rá, hogy teljes fényében újraalkossuk a játékot. Egy maréknyi ex-Twinsanity tervező nevében írom, hogy szeretnénk részt venni a fejlesztésekben és új tervek létrehozásában, ha a remaster lehetséges.
Gratulációként szeretnék küldeni nektek egy exkluzív Crash Twinsanity-s rajzot, ezzel együtt a Crash Twinsanity 13. születésnapját is ünnepeljük Crash Twinsanniversary néven. Ez a kép a játék masszív rajongótáborának is szól, akik támogatása és kitartása életben tartotta narancssárga erszényes hősünket a hosszú évek folyamán.
Sok szerencsét kívánok a jövőben,
Keith Webb "
Eredeti levél:
Crash Twinsanity exkluzív rajz:
Ti mit szólnátok egy Crash Twinsanity remaster-hez? :)
Felkerült az oldalra és a Crash Twinsanity adatlapjára néhány kód és csalás / cheat kódok, melyek használatához emulátorra és cheat pluginra lesz szükséged, vagy pedig GameSharkra. Elég érdekes kódokat hoztam, tudtátok például, hogy a játékban kódok segítségével tudtok lebegni, vagy nagyon magasra ugrani, ezzel elég sok érdekes helyet elérve? A kódokat megtaláljátok ide kattintva, vagy pedig a Játékok -> Crash Twinsanity -> Kódok és csalások útvonalon. Hamarosan hozom a többi cheat kódot!
Elkészült Evil Crash karakter-adatlapja, amelyet ha elolvastok, elég sok érdekességet tudhattok meg róla, mint például a vele kapcsolatos kihagyott Crash Twinsanitys ötleteket, a Crash Tag Team Racing-es skinről is olvashattok, valamint a Boom Bangben való szerepéről, de ezen kívül természetesen egy alap leírást is megtekinthettek róla, valamint karaktermodellei is megnézhetők. Evil Crash adatlapjáért kattintsatok ide, vagy megtaláljátok a Lexikon -> Karakterek -> Evil Crash útvonalon is. Jó olvasgatást!
Folytattam a soundtrackek / zenék feltöltését, ezúttal a Crash Twinsanity híres-neves soundtrackje került fel az oldalra, amelyet a Spiralmouth készített, de ezt valószínűleg az összes Crash fan tudja már. :) Számomra a Twinsanityé az egyik kedvenc soundtrackem a klasszikus Crash részek mellett. Zseniális, ahogy ezt a Spiralmouth megoldotta. Az összes zene felkerült a játékból, beleértve a pályazenéket és a cutscene / játék közbeni jelenet zenéket is, illetve szerepel a soundtrackben egy igazi kincs is, az egyik kihagyott szám, amely eredetileg a Boiler Room Doom pályához tartozott volna, de aztán lecserélték. (Sok ember erről a trackről azt hiszi, hogy a Gone a Bit Coco pályához kompozálták, ez nem igaz.) A soundtracket megtaláljátokide kattintva, hosszabb úton pedig elérhető a Galéria -> Soundtrackek, zenék -> Crash Twinsanity útvonalon.
A tegnapi napon megírtam a Crash Twinsanity pályalistáját, a pályák mellett feltüntetttem a megszerezhető GEM-eket is, a GEM és kristály képeket saját magam szedtem ki emulátorból Photoshop segítségével. A pályalistán kívül aktívvá tettem a Crash Twinsanity tesztek / cikkek részleget, ahová egyelőre két értékelő került be, ezek pedig nem más, mint Lapi 2005-ben írt tesztje, illetve BBC 2013-ban megírt cikke. A pályalistáért kattintsatok ide, a tesztek, cikkek menüpontot pedig innen eléritek, de az újításokat a Twinsanity adatlapjáról is elérhetitek.
Folytattam a Crash Twinsanity pályaképeinek készítését (zárójelben megjegyzem, a Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back pályaképeinek készítése is folyamatban van). Kijavítottam és lecseréltem a korábbi hibás képeket (a Tikimonos képekre gondolok), most az Iceberg Lab pályaképei kerültek fel. A kifényképezéseket megtekintheted ide kattintva, vagy a Crash Twinsanity adatlapján a "screenshotok" menüpontból. Jó képnézegetést! :)