Egy Cogmonkey nevezetű modder készített egy Twinsanity stílusú open world videót az N. Sane Trilogy modelljeivel. Persze csak egy kis pályarészletet csinált meg, de szerintem így is nagyon érdekes maga a videó, amit meg is nézhettek itt:
Ha valakinek ismerős az oldalt látható kép a régi Azok az 5letek, amiket sajnos nem használtak fel a Crash Twinsanity-ben című menüpontból, akkor azokkal örömmel közüljük, hogy a GameHut – ami egy régi prototípusokkal foglalkozó YouTube csatorna – feltöltött egy videót, amiben végre szemügyre vehetjük, hogy hogyan is nézett volna ki ez a szint. Igaz, csak a geometriát láthatjuk, a bogarak nem üldöznek, és a ládák sincsenek elhelyezve, de így is érdekes betekintést nyerhetünk egy eddig elveszettnek hitt dologba. Elvileg azért távolították el, mert túl nehéznek bizonyult a szűk falak és a zsúfolt akadályok miatt. Na de szavak helyett inkább beszéljen az alábbi videó!
Az N. Sane Trilogy hatalmas sikert aratott, kiemelkedő eladási statisztikákat szerzett, Keith Webb-nek (másnéven SpaceCat), az egykori Crash Twinsanity egyik fejlesztőjének az az ötlete támadt, hogy nyílt levelet ír a Vicarious Visions-nek, amiben első sorban gratulál az N. Sane Trilogy-hez, ezen kívül pedig Crash Twinsanity remaster ötletét fejti ki, és egy rajzot is csinált ajándékul. Lefordítom a levelet magyarra, alatta pedig mellékelem az eredeti irományt, és persze a rajzot is.
Keith Webb asztaláról
"Kedves Vicarious Visions,
Először is, engedjétek meg, hogy gratuláljunk a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy hatalmas sikereinek. A játék népszerűsége bizonyítja a tehetségeteket és sikereteket Crash Bandicoot eredményes visszahozásában.
Nyilvánvalóan sokféleképp lehet továbbmenni, eme sikerre építkezni, és a rajongótábor szerint jó lenne a 2004-es Crash Twinsanity remasterelése. Biztosan tisztában vagytok vele, hogy rengeteg tartalom és ötlet el lett törölve, ki lett vágva a végleges játékból, és talán most itt a lehetőség rá, hogy teljes fényében újraalkossuk a játékot. Egy maréknyi ex-Twinsanity tervező nevében írom, hogy szeretnénk részt venni a fejlesztésekben és új tervek létrehozásában, ha a remaster lehetséges.
Gratulációként szeretnék küldeni nektek egy exkluzív Crash Twinsanity-s rajzot, ezzel együtt a Crash Twinsanity 13. születésnapját is ünnepeljük Crash Twinsanniversary néven. Ez a kép a játék masszív rajongótáborának is szól, akik támogatása és kitartása életben tartotta narancssárga erszényes hősünket a hosszú évek folyamán.
Sok szerencsét kívánok a jövőben,
Keith Webb "
Eredeti levél:
Crash Twinsanity exkluzív rajz:
Ti mit szólnátok egy Crash Twinsanity remaster-hez? :)
Felkerült az oldalra és a Crash Twinsanity adatlapjára néhány kód és csalás / cheat kódok, melyek használatához emulátorra és cheat pluginra lesz szükséged, vagy pedig GameSharkra. Elég érdekes kódokat hoztam, tudtátok például, hogy a játékban kódok segítségével tudtok lebegni, vagy nagyon magasra ugrani, ezzel elég sok érdekes helyet elérve? A kódokat megtaláljátok ide kattintva, vagy pedig a Játékok -> Crash Twinsanity -> Kódok és csalások útvonalon. Hamarosan hozom a többi cheat kódot!
Elkészült Evil Crash karakter-adatlapja, amelyet ha elolvastok, elég sok érdekességet tudhattok meg róla, mint például a vele kapcsolatos kihagyott Crash Twinsanitys ötleteket, a Crash Tag Team Racing-es skinről is olvashattok, valamint a Boom Bangben való szerepéről, de ezen kívül természetesen egy alap leírást is megtekinthettek róla, valamint karaktermodellei is megnézhetők. Evil Crash adatlapjáért kattintsatok ide, vagy megtaláljátok a Lexikon -> Karakterek -> Evil Crash útvonalon is. Jó olvasgatást!
Folytattam a soundtrackek / zenék feltöltését, ezúttal a Crash Twinsanity híres-neves soundtrackje került fel az oldalra, amelyet a Spiralmouth készített, de ezt valószínűleg az összes Crash fan tudja már. :) Számomra a Twinsanityé az egyik kedvenc soundtrackem a klasszikus Crash részek mellett. Zseniális, ahogy ezt a Spiralmouth megoldotta. Az összes zene felkerült a játékból, beleértve a pályazenéket és a cutscene / játék közbeni jelenet zenéket is, illetve szerepel a soundtrackben egy igazi kincs is, az egyik kihagyott szám, amely eredetileg a Boiler Room Doom pályához tartozott volna, de aztán lecserélték. (Sok ember erről a trackről azt hiszi, hogy a Gone a Bit Coco pályához kompozálták, ez nem igaz.) A soundtracket megtaláljátokide kattintva, hosszabb úton pedig elérhető a Galéria -> Soundtrackek, zenék -> Crash Twinsanity útvonalon.
Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.